در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

مریم

یه دوستی دارم به اسم مریم که تفاوت عقایدمون  در حدیه که اگه من بگم روزه اون میگه شبه!!!

هر تصمیمی که من بگیرم اون معتقده اشتباه کردم و بالعکس!

ولی وقتی بهش زنگ میزنم یه جوری میگه سلااااااااام که انگار من عشق گمشده شم!!!

همدیگه رو دوس داریم بدون دخالت دادن باورهامون...

کاش میشد روابطم با همه اطرافیانم همینطوری باشه... بدون در نظر گرفتن عقاید و افکار.

کاش میشد همه رو دوس داشته باشیم ... بدون توجه به قرمز و آبی، چپ و راست، فقیر و غنی...

پر میشدیم از یه احساس پاک...

حس خوب انسانیت...



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan