در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

وقتی یهو با واقعیت مواجه میشی

امروز صبح که بلاگ برای مدتی قطع شد،

فهمیدم که چقدررررر معتادم!!!!! :)

خدا نصیبتون نکنه!!


+ اینقدر مالکیت معنوی رو چک کردم و با خودم گفتم چطور متن آبجی کوچیکه رو کپی کردن متنای منو نه؟!! مگه به درد نمیخوره و اینا؟!!! که بالاخره یکی پیدا شد متنای منم کپی کرد!!!! :))) اینقدر خوب مینویسم منم :))))))))

البته ناراحت شدمااا، ولی خوب نشد پیداش کنم! از همین تریبون بهش اعلام میکنم که حرفای خوبی بهش نزدم!!!! :))


+ این متن درمورد همین مسائله، خوشکل نوشته... بخونید. :)



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan