در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

دیگه به چشمامم اعتماد ندارم!

آدم به بی بی سی اعتماد کنه به این جغله بچه ها اعتماد نکنه!!!!

بعد اون رفتار خنگولانم که بلاگو به دختر عموم معرفی کردم و آزادی بیانو از خودم سلب کردم (!!!) زنعموم ازم پرسید "به نظرت براش گوشی بخریم؟" منم گفتم "نه! همینم که داره ازش بگیرین!!!"

عه خوب سوال کرد ازم منم نظرمو گفتم! حالا دختر عموم برگشته جلو مامانم میگه " خوبه منم بگم تو وبلاگ داری معتادم هستی؟!!! "

الان دیگه چجوری میخواستی بگی؟!!!

خوب بیا تو روزنامه همشهری بخش ورزشی هم به چاپ برسون!!!!

اعتماد نکنید به این جوجه ها!!!!!



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan