در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

لوگوی خوشکل من

این لوگوی خوشکل منو که میبینید جناب پلاک 7 برای اینجانب ساخته است، که از ایشان کمال تشکر و سپاس را داریم. ( وای نفسم گرفت!!! من اصن بلد نیستم کتابی حرف بزنما!!! چجوری انشا مینوشتم پس؟!!! )

دیگه خلاصه یه عالمه خوش به حالم شده بازم :))

و بازم دعا میکنم که یه وقت ایشون تصمیم نگیرن فراموشمون کنن... ولی خوب حالا سعی میکنم با کمرنگ شدنشون کنار بیام :)

و اینم بگم که اگه فکر کردید دلیل کمرنگ شدنشون اینه که قراره به زودی به داعش بپیوندن باید بگم که اصلا هم اینطوری نیست!!! چه فکرایی میکنید!!!! O_o

اگرم فکر نکردید که قراره به داعش بپیوندن که خوب آفرین درست فکرنکردین :))


+ لوگو رو کجا بذارم؟؟!!! o_O پیشنهادی ندارین؟؟!!!

++ وای اینم بگم... دیدین گندم لوگوم روشن خاموش میشه!!! ( آیکون ذوق مرگ!! )



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan