در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

ترفند گندمی

یه مدت تو یه شرکتی کار میکردم...

کار که نه... جون میکندم!!!!!! :/

بعد سه چهار ماه دیدم عملا حقوقم از یه کارگر هم کمتره، دیگه تصمیم گرفتم بزنم بیرون...

رییس جان اصن فکرشم نمیکرد من قید کارو بزنم، بسکه مشتاق بودم اوایل...

ولی من خیلی شیک بهش گفتم بای بای!!!! :)

آقا ما دیدیم یه هفته گذشت خبری از حقوق ماه آخر نشد... پدر جان سر راه رفت شرکت رییس جان گفت میریزم...

یه ماه گذشت خبری نشد، زنگ زدم به رییس جان، باز گفت میریزم...

وقتی دو ماه شد و خبری نشد شعر زیر رو گذاشتم استاتوس واتس اپ:

" از تنگی چشم فیل معلومم شد

کآنان که غنی ترند محتاج ترند!"

یعنی فرداش حقوق تو حسابم بود!!!! :)))))



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan