در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

افکار ناگفته

دیدین آقای حســـ ـن از وبلاگ افکار نا گفته چه حرفای دلنشینی میزنه؟

دیدین چه قشنگ دعا میکنه؟ :)

به قول خودش واسه همه خیر همراه با عافیت میخواد.

دلیل این دعاشو واسم اینطور توضیح داد:


" در قرآن داریم وقتی یوسف در مکر زلیخا گیر کرد و درها بسته بود گفت خدایا زندان برای من بهتر از اینجاست

بعد که یوسف میافته زندان بخدا میگه خدایا من که بیگناه بودم چرا افتادم زندان 
خدا میگه خودت گفتی

در داستان حضرت موسی در قرآن داریم که وقتی موسی از دست فرعونیان فرار میکنه و میزنه به بیابان وقتی مسافتی رو طی میکنه و تشنه و گرسنه میشه میره زیر یه سایه ای میشینه و در قرآن داریم که ازخدا طلب خیر میکنه (اکثر مفسرا گفتن منظور موسی از خیر آب و غذا بوده چون مسافت زیادی رو طی کرده بوده) بعد خدا میاد سر راهش دختران شعیب رو قرار میده یعنی موسی از خدا آب و غذا باطنا میخواست ولی بخاطر دعای خوبش خدا علاوه بر آب و غذا بهش کار، همسر، خونه و استاد (حضرت شعیب) داد. "

و در ادامه توضیح داد که :

" حالا که این رو میگی و از خدا خیر میخوای در دعاهات خیر همراه با عافیت بخواه
چرا؟
ممکنه یه جریانی آخر و عاقبتش خیر باشه اما اجراش با سختی و مشقته مثل همون داستان حضرت یعقوب و یوسف
آخرش خیر بود ولی یعقوب 30-40 سال فراغت و سختی و کوری رو کشید "

+ برای همه تون خیر همراه با عافیت آرزومندم :)

+ آقا حســ ـن میگن که اینم اضافه کنم که بخش اول رو از قول آقای قرائتی گفتن و بخش دوم رو دوستشون به نام توحید گفتن :)
    گفتن بگم که هم ریا نشه و هم ...
    هم شکسته نفسی میکنن همیشه :)))


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan