در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

به من میگن گندم!

چند وقت پیش تلویزیون یه تبلیغ میذاشت (هنوزم میذاره البته!) که یه پک آموزشی ویندوز و فتوشاپ و تری دی مکس و... رو معرفی میکرد و اینا.
به خاطر آموزش تری دی مکس و مایا یه اس ام اس به اون شماره ای که اعلام کرد فرستادم و منتظر بودم که یه اس ام اس برام بیاد که شرایطو بگه و ... اما چند روز بعد زنگ زدن دیگه منم گردن گیر شدم و آدرس دادم که بفرستن.
بسته که رسید دونه دونه دیسک ها رو امتحان کردم و از شانس گل و بلبل دیسک تری دی مکس و مایا خراب بود!
پشت بسته تحت عنوان گارانتی، یه شماره ای رو داده بود که اگه دیسکا خرابه فلان عددو به این شماره پیامک کنید...
پی گیری نشد.
زنگ زدم به شماره پشتیبانی که روی بسته پستی بود.
خانومه یه شماره موبایل (که اونم روی بسته بود البته) بهم داد و گفت به این اس ام اس بده.
بازم پی گیری نشد.
دیگه هر چی زنگ زدم به اون دو تا شماره کسی جواب نمیداد!!! گفتم ای دل غافل!!! گولم زدن!!!
تا اینکه بعد یه مدت دوباره اون تبلیغو دیدم.
دوباره به عنوان خریدار اس ام اس فرستادم و سه سوت زنگ زدن!
منم یه عالمه گله کردم که این چه وضعیه؟!!! جنس خراب فرستادین و پی گیری نکردین و ...!
هر چی خانومه میگفت من مسئول فروشم، باید زنگ بزنی پشتیبانی ... من میگفتم نه خیر پشتیبانی جواب نمیده!!!
خلاصه بلایی به روزشون آوردم که بالاخره اون دیسکو فرستادن برام!!!!
بعله... به من میگن گندم!!!! :)َ



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan