در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

من و دکتر خوبه 2

چقد دندون پزشکا خوب شد ـَـَـَـَـَـَـَن !!!!!!

اینا قبلا کجا بودن!!!!

امروز رفته بودم واسه مرحله اول روکش.

وارد یونیت که شدم مریض قبلی هنوز بلند نشده بود...

به دکتر جان گفتم: امروز قراره دندونمو بتراشین؟!

دکتر جان: آره!

گندم جان(!) : یعنی باید دو سه ماه دندونم تراشیده باقی بمونه؟؟!!!!! :(

دکتر جان: چرا دو سه ماه؟!!!

گندم جان: خوب نوبت بعدی رو کی بهم میدین؟!!!

دکتر جان: دو سه ماه دیگه!!!

گندم جان :/

دکتر جان :))


+ دارم تمام تلاشمو میکنم طولانی نشه!!! ولی فک کنم تلاشم بی ثمره!!! اگه حوصله ندارید ادامه رو نخونید دیگه :))

++ پست چنگیز سیبیل در مورد من :)


خلاصه بنده روی صندلی مستقر شدم و دکتر جان به حدی صندلی برد پایین که عملا حس میکردم رو زمینم!!!!

و شروع کرد پرسیدن سوالای مختلف...

کی عصب کشی مجدد کردی؟

اصن چی شد عصب کشی مجدد کردی؟

کی جراحی لثه کردی؟

جراحی سخت بود؟!!

یعنی همین قدر بهتون بگم که سنمو هم پرسید! :)))))

و هر بار هم ازم میپرسید حالم خوبه یا نه؟! :))

حالا اون دکتره که میخواست اون تیکه شکسته دندونمو بکشه یه اخمی کرده بود که آدم کوپ میکرد!!! و یه جوری آمپول بی حسی زد که جان به جان آفرین تسلیم کردم!!!! این درمورد جراح لثه هم صدق میکنه!! فقط اخم نداشت!!!

کار که تموم شد با زبونم جای دندون مرحوممو لمس کردم و  نالیدم: این که هیچیش نمونده! :(

دکتر جان خندید و گفت: یه ذره شو یادگاری گذاشتم واست!! :)))

یکی بیاد به دکتر جان بگه آخه " حالو ای موقه؟؟؟"

نه واقعا الان؟؟؟!!!

الان باید دندونمو بتراشی؟؟!!

اگه بخت من کور شد تو میای جواب بدی؟!!!! :/

دیگه دکتر جان فک کنم دلش برام سوخت گفت روکش دندونت که آماده شد سعی میکنم تا قبل عید کار دندونتو تموم کنم. :)

خوب هر چند مشکل من فقط عید نبود، ولی بازم دمش گرم.

بعدم گفت یکم بشین روی صندلی تا مطمئن شی سرگیجه نداری بعد برو! :)

تازه فهمیدم زمان گفتگوی اول اون بیمار جان چرا جا خوش کرده بود :)))

خانوم پرستار همش میگفت نگران نباش، معلوم نیست!

گفتم میخندم معلوم میشه!!

گفت بخند!!!

:)

معلوم نیست!!! فقط سعی کن این مدت قهقهه نزنی!!!!!

ولی الکی میگفت!!! :/

الان که چک میکنم، نیشمو که خیلی باز میکنم معلوم میشه!!!!! :(  باید سعی کنم یه مدت خانومانه لبخند بزنم فقط!!!!!


از اینا کجا پیدا میشه؟؟!!! عجب چیزیه :)




ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan