در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

بهم نخندین!

کوچولو که بودم مامانم حروف الفبا رو یادم داده بود تا حدودی...
یکی از عموهام دانشجوی داراب بود...
اون موقع ها هم که بازار نامه گرم بود :)
یه عالمه واسش نامه نوشتم...
دیروز که خونه شون بودیم نامه ها رو بهم داد! همه رو نگه داشته بود! نزدیک 20 سال! :)

نامه های گندمی

پیش از دبستان :)

این کلمه عجیبی که میبینید، کاش و کاشکی، اسم یه برنامه کودکه :)
این نامه مربوط به قبل از کلاس اوله :)

پیش از دبستان :)

اینجا هم لازمه بگم که عموحان، جمع گندمی عموها میباشد :)
اینجا هم هنوز مدرسه نمیرفتم :)

کلاس اول :)

اینجا هم همونطور که مشخصه کلاس اول بودم :)

کلاس اول :)

اینجا هم کلاس اول بودم :)

نمک در نمکدان :)

آخر اکثر نامه ها این شعر دیده میشه :))))

نقاشی

الان قشنگ فهمیدین آقای برادر چطوری نیم وارو میزنه؟؟!! :))))

نقاشی خط دار :)
نمیدونم مال کی بوده!

نقاشیمو تو برگ خط دار کشیدم بعد برگه سفیدو خط کشی کردم :)))
مثلا خلاصه کتابایی که خوندمو برای عموم نوشتم :)

تعداد نامه ها و نقاشی ها خیلی بیشتر بود... ولی فک کنم تا همین جا هم به اندازه کافی پستم سنگین شده!!!!
:)


+ اصن متن نامه ها رو میخونید؟؟!!!!  بعضیاشون خیلی بامزه هستنا!!!! :)))



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan