در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

سال میمان... میمون باد!

میمون هم یکی از اون کلمه هاست که آدم فک میکنه موقع نوشتن باید یه جور دیگه نوشته بشه!!!!

سال بز تموم شد...

سال میمون هم مث سال بز، اسم ضایعی داره!!!! :/

آبجی کوچیکه متولد سال خوکه... دو سه روز بابت این قضیه دپرس بود و گریه میکرد :)))

ولی خداییش من هیچی بهش نگفته بودم :دی


+ گیرپاژ مغز من همچنان ادامه داره، و کارای اضافه ای که برای خودم تراشیدم مزید بر علت شده که نرسم بیام نت!

+ کارای اضافه شامل پزیدن شیرینی عید میباشد!!!!!

+ (خودم میدونم باید مینوشتم "پختن" !!!!)

+ این یک پست انتشار در آینده ست!

+ دلم برای همه تنگ شده! زودی این تعطیلات تموم شه با خیال راحت بشینم نوشته های قشنگتونو بخونم :(

+ عیدتون خیلی مبارک باشه



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan