در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

اگه یه وخ یه معمار از این ورا رد شد!

من یه تری دی کار حرفه ای نیستم...

حتی کلاسشم نرفتم...

و حتی معماری هم نخوندم...

اما اعتراف میکنم به خاطر قابلیت طراحی داخلی به معمارا حسودی میکنم!!!!!

و به همه تری دی کارای حرفه ای!!!!

یه دوست ازم خواسته براش مغازه شو مدل کنم...

و من با کلی ذوق قبول کردم ^__^

نمیدونید وقتی یه مدل از این حالت:



به حالتای زیر تبدیل میشه، چه حس عالی ای میده :)



اگه یه وقت یه معمار از این ورا رد شد، خواست ایرادی چیزی بگیره اینجانب سراپا گوشم ^___^

البته خودم میدونم که نورپردازی اشکال داره و مبلمان کافی نیست... :)



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan