در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

از اون آدمای ضد حال!

بعضی از آدما هستن که خیلی خاطراتشونو باحال تعریف میکنن ...

اونقدری که از خنده حس میکنی روده هات دارن پاره میشن!!!!!

بعد یه وقتایی که خاطره های خفنشونو میگن تو نیستی که بشنوی....

بعد میری بهشون میگی خاطره ای که فلان موقع تعریف کردی رو واسه منم میگی؟؟!!

بعد طرف طفره میره...

حالا شکسته نفسی میکنه یا ناز نمیدونم...

دقیقا تو این لحظه گروه دوم وارد صحنه میشن...

یعنی اون آدمایی که بسیار بی نمک هستن و احتمالا عقده بامزگی هم دارن!!!!

و زودی میگن خب من برات تعریف میکنم!!!!!

بعد رسما گند میزنن به خاطره مذکور و از خوشمزگی بی اندازه خودشون هم هی خنده شون میگیره!!!!

اگه با گروه دوم برخورد داشتین...

و اگه فکر خاصی درموردشون میکنید....

احتمالا همون فکریه که من دیشب حدود ساعت ده داشتم!!!!!! :/


+ من خودم جزء افرادیم که نمیتونم خوب خاطره تعریف کنم ، اما خدا رو شکر به اون درجه از ... نرسیدم که جزء گروه دوم باشم!!!

+ دلم میخواد یه پینوشت دیگه هم بنویسم!!!

+ اما نمیدونم چی!!!! :|


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan