در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

از اون روزای دیوونگی

دیشب نزدیک یک ساعت با نجمه چت کردم...

سه ساعت تمام با الناز صحبت کردم....

امروز هم نزدیک نیم ساعت با مریم میحرفیدم!!

به رویا هم زنگ زدم گوشیش خاموش بود!!!

حالا هم هی دارم کانتکت هامو زیر و رو میکنم و غر میزنم که اه چرا من هیشکیو ندارم!!!! :/


گاهی آدم دلش میخواد با یه دوست حرف بزنه حرف بزنه و حرف بزنه !!!

حتی اگه این حرف زدن مصداق هم زدن لجن ته استخر باشه...

بازم دوست داره حرف بزنه و بشنوه!

از اون روزاست که بیشتر از چهل دفعه تلگراممو چک کردم به امید دیدن پیامی که بشه به بهانه ش چند ساعت فک زد!!!!!

نبود!!! فقط پیام تبریک عید بود... چی میشد بگم جز مرسی عید شمام مبارک؟!!! تهش چهار تا جمله دیگه چه خبر مربوط و نامربوط.... ته تهش ده دقیقه میشد...  من دلم یه عالمه حرف میخواست.... یه عالمه چرت و پرت گفتن!! که وا بشه این دل لعنتی...



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan