در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

واقعا کاش من جای آبجی کوچیکه بودم!! :))

انصافا چرا بچه های این دوره این همه از درس فراری هستن؟!!!!
من که همیشه عاشق درس و مدرسه بودم که!!!
اونقدری دلم میخواست برگردم به دوران تحصیل که تصمیم گرفتم بشینم از اول کارشناسی کنکور بدم!!!
گفتم تا سرد نشدم تو تصمیم زودی برم چندتا کتاب بخرم!!
عمومیا رو خریدم، دسته دوم تازه، عربی هم نخریدم، ادبیات پیش هم گیرم نیومد... شد 50 هزار تومن!!! :/
گفتم همینا رو ببرم فعلا استارت بزنم تا بعد!!
همه رو یادم رفته بود!!!
گفتم اوضاع ادبیات که اینه دیگه ببین درسای تخصصی چجوریه!!
دیگه دیدم شانس قبولیم منفی هیژدهه بی خیال شدم! :))
اما نکته جالب قضیه ...
اون اردوعه بود اون روز گفتم...
یه مسابقه داشت،
یه جزوه میخوندی به سوالاش جواب میدادی...
بین 300 نفر به 6 نفر جایزه میدادن...
اسم من در اومد
حالا خوبه جایزه ش چی باشه؟!!!
50 هزار تومن!!! :))))



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan