در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

هنر نزد ایرانیان است و بس!

اینکه توی ذهنت یه ماجرا بسازی و روی کاغذ بیاری ... اینکه به آدمای خیالی شخصیت بدی و قابل باورشون کنی... این یعنی تو هنرمندی...
اینکه یه متن نوشته شده رو کارگردانی کنی و ازش یه فیلم خوب بسازی... این یعنی تو هنرمندی...
اما از اینا هنرمندتر میدونید کیه؟!!!! کسی که روی یه فیلم ساخته شده یه داستان تازه میذاره!!! و جوری دوبله میکنه فیلمو که کلا همه چی یه جور دیگه میشه!!!! :))
یه زمانی میگفتن ژاپن (یا چین یا کره!! نمیدونم یکی از این چشم بادومیا!!) پول داده و دوباره فیلم اوشینو از ایران خریده!!! به عنوان یه فیلم جدید! خب البته که همه میدونستیم شوخی میکنن... ولی خب تصور من این بود که تهش اینه که چند تا صحنه +18 رو حذف میکنن دیگه!!!
تا اینکه چند مدت پیش تلویزیون ایران یه فیلم هندی پخش کرد به اسم "شاهدا" ... و من چند روز پیش فیلم اصلی رو دانلود کردم، و قدرت خدا! یه فیلم کاملا جدید دیدم!!! :)))
واقعا جا داره همینجا یه خسته نباشید عرض کنم!!! :)))

شاهدا



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan