در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

فقط یکی هست که این روزا منو درک میکنه!

چند سال پیش بود...

آبجی کوچیکه کوچولو بود ... 

اونقدر که تو بغلم جا میشد...

سرما خورده بود... شدید...

مامان اینا رفته بودن مراسم ختم یه بنده خدایی...

آبجی کوچیکه رو بغلش کرده بودم...

به فکر این نبودم که شاید سرما بخورم...

فقط بغلش کرده بودم و نازش میکردم...

میدونستم به خودم رفته!

میدونستم وقتی مریض میشه دوس داره دورش شلوغ باشه ...

حالا آبجی بزرگ شده...

اونم میدونه که من وقتی مریض میشم دوس دارم یکی بیاد پیشم...

فقط اون میدونه ... !!!



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan