در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

نکنه واقعا اتفاق بیوفته!! :/

این خوابایی که آدم چند بار میبینه، اینا جریان خاصی دارن؟؟؟

چیز خاصی میخوان به آدم بگن؟؟؟

من تا حالا چند بار خواب دیدم که چندتا واحد پاس نکرده دارم که باید برگردم دانشگاه!!

یا چندتا واحد حذف شده و باید به جاش واحدای دیگه پاس کنیم...

بارها این خوابو دیدم!!!

بارها و بارها!!

دیشب مثلا...

حتی واحدا اونقدر زیاد بود که باید چندتاشو هم ترم تابستون میگرفتم!

یا یه شب دیگه که کارت تغذیه‌م فعال نبود و مونده بودم با شکم گشنه‌م چه کنم!!

یا اون یکی شبه که تو ساختمون آموزش ولو بودم که تکلیف واحدای حذف شده رو مشخص کنم...

این همه تکرار چه مفهومی داره؟!! :/



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan