در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

دوستی خاله خرسه!

چند سال پیش دوستم با یکی از پسرای کلاسمون دوست شد.

بحث عشق و عاشقی و این صحبتا بود ... که بعدم به هم خورد و...

جریان اینا که به هم خورد من تا سه چهار ماه خبر نداشتم.

بعد که با خبر شدم و به دوستم زنگ زدم دیدم حالش خیلی خرابه!

میگفت هنوز میرم عکسای تلگرام و واتس اپشو نگا میکنم!

حس میکنم با استاتوساش میخواد با من صحبت کنه و...

هر کار کردم راضیش کنم شماره پسره رو از گوشیش پاک کنه و از این وضع در بیاد نشد.

هیچی دیگه ورداشتم به پسره پی ام دادم!!

گفتم دیگه همه پلای پشت سرتو شکستی!

گفتم دیگه هیچی درست نمیشه.

پس بی زحمت آواتار واستاتوس عاشقانه نذار!

مرد باش و بذار فراموشت کنه!

پسره قبول کرد.

دختره یه چند روزی خیلی حالش بد بود...

میگفت نامرد شماره مو حذف کرده که نمیتونم آواتار و استاتوسشو ببینم و...

اما بعد یه مدت خوب شد

دل کند

تونست به بقیه خواستگاراش فک کنه

تونست شاد باشه

خب من حس میکرد در حق دوستم رفاقت کردم.

حس میکردم نجاتش دادم

و این حس با من بود تا روزی که دختره بهم پیام داد که نامزد شدن!!!! :/

الان من چیکار کنم؟!!!! :/

چجوری تو چشاشون نگا کنم! :/

خوب شد فحشی چیزی ندادم به پسره!!!!



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan