در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

در دیار نیلگون خواب

جهــــــــان بیــــــــــمار و رنجــــــور استــــــــــ
دو روزی را کــه بر بالـین این بیــمار بایـد زیستـــ
اگـــــر دردی ز جـــــانش بـــــر نــــدارمــــــ ....
نــا جــوانمردیستـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

__________________________________

از اونجایی که من آدم بسیار فراموشکاری هستم...
لطفا فقط در صورت ضرورت کامنت خصوصی بذارید.
چون در غیر اینصورت فراموش میکنم جواب بدم و شرمنده میشم

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

معنی دستاویز سیاسی نبودن رو هم فهمیدیم!!!!

دوشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۳:۵۴ ب.ظ

:|

قالیباف کناره گیری کرد ...

۹۶/۰۲/۲۵

نظرات (۷۸)

پولاش تموم شد خب.
بزرگ میشه یادش میره اشکال نداره.
گندم بانو:
بعد گفتن ببینید رییسی چقد آروم بود
چقد آبروی هیشکیو نبرد!!! :/
سخنگو داشته خب! :/
۲۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۶:۰۳ یا فاطمة الزهراء
کارش منطقیه خب!
بعدشم از قبل کاندید شدن تاکید کرده بود قصد شرکت تو انتخابات رو نداره میخواد از کاندید مورد نظرش دفاع کنه تمام داد و بی دادهاشم به جای رئیسی بود دیگه :)
ائتلاف چیز عجیبی نیست اصلاح طلبام ائتلاف میکنن روحانی با همین ائتلاف رئیس جمهور شد
گندم بانو:
پس اون همه گیرش به جهانگیری چی بود؟؟؟؟
اون همه ادعای بی عدالتی!!!! :/

فکر کنم یه انصرافی دیگه هم در ادامه داشته باشیم :دی
گندم بانو:
من فقط از این حرصم گرفته که به جهانگیری میگفت دستاویز سیاسی! :/
)))))-:وای ریسی
گندم بانو:
خدا بزرگه :(
بضاعت نداشتن ادامه بدن :))
گندم بانو:
هر چی بگم میشه غیبت!! شایدم تهمت!!! :/

قالیباف هرچهار سال یکبار میاد که روحانی روش یک اسمی بذاره و بره😂



+
از اولش معلوم بود میره ...
گندم بانو:
یعنی کامل از چشمم افتاد!!!
آدم اینقدر سه نقطه؟؟؟؟ :/
هی به دیگران بگه دستاویز سیاسی و بعد... :|
میر سلیم هم کناره گیری میکنه به نفع رییسی ...


+
جهانگیری هم همینطور به نفع روحانی...
گندم بانو:
تهش میمونه روحانی و رییسی؟!!! :/
R&R
:))))
از آدمای دو رو بیزااااارم! :/
))-:حاضربودم قالیباف بیاد ولی ریسی وای وای
گندم بانو:
حتی احمدی‌نژاد رو ترجیح میدم! :))))
بیا دعا کنیم!
جهانگیری توی مناظرات رسماً داشته از رئیسش تعریف می‌کرده. قالیباف فقط به نفع رئیسی کنار رفته ولی کجای مناظرات به نفع رئیسی حرف زده؟ :| سال نود و دو هم دو نفر کنار رفتن از جمله عارف به نفع روحانی! ولی کسی بهش نگفت دستاویز چون در طول مناظرات از خودش حرف زد. قالیباف هم از خودش حرف زد و کاری به رئیسی نداشته توی مناظرات. ولی جهانگیری کلا یا داشت از روحانی تعریف می‌کرد یا هم رقیب‌هراسی و دیپلماسی بغض :))
گندم بانو:
مساله چیز دیگه‌س!
اگه این حرفا رو نزده بود و کنار میرفت حرفی نبود...
ولی وقتی یکی رو متهم به عملی کنی و خودت اون عملو انجام بدی میشی رطب خورده!!!
داستان رطب خوردن پیامبرو شنیدی؟؟؟؟
خیلی بدم اومد از قالیباف!
اون همه توهین کرد به جهانگیری بعد خودش عین همون کارو کرد!!! :/
پری @
نگران نباش خدا بزرگه و ایشالا خداوند کاری میکنه روحانی رییس جمهور میشه...


تهش می مونه هاشمی طبا که احتمال کناره گیریش کمه و روحانی و ریسی
ولی رقابت بین روحانی و ریسی است کما اینکه خود هاشمی طبا گفته من به روحانی رای میدم...
هر چند احتمال برد روحانی بیشتره به امید خدا !! فقط هم خدا !!
گندم بانو:
هاشمی‌طبا که خیلی باحاله!!!
وقتی خودشم میخواد به روحانی رای بده چرا بمونه اصلا؟! :)
ایشون به یکی دیگه میگفتن کاندیدای پوششی و ضربه گیر، حضور ایشون باعث "افزایش هزینه های انتخاباتی" نشده انشالله :)
#دورو

اون یکی هم میگفت بصورت مستقل کاندید شده و کاندیدای اصولگرایان نیست :)
#دروغگو

الکی نیست اصولگراهای شناسنامه داری مثل لازیجانی و ناطق نوری از روحانی حمایت کردن و خودشون قاطی این رئیس جمهورهای مردمی (!) نکردن :)
گندم بانو:
وااقعا وااقعا
#دورو
:/
اگه فقط این دو نفر R &R بمونن، کلا رای نمیدم :-/
گندم بانو:
چی بگم والا... :/
شما اصلا کامنت منو نخوندینا =)))
کجا عین همون کار رو کرد؟ تا حالا دیده نشده کسی به نفع کسی کناره‌گیری کنه؟
جهانگیری دستاویز سیاسی هست چون توی مناظرات از خودش حرفی برای گفتن نداشت. فقط و فقط داشته به روحانی تقلب می‌رسونده. یا هم که بغض و مظلوم‌نمایی و رقیب‌هراسی! قالیباف هر کار اشتباهی کرده باشه، ولی توی مناظرات خودش بود!! خودِ خودِش! چه بد چه خوب. این کناره‌گیری به نفع کسی، شرف داره به کاندیدا شدن برای کمک رسوندن به کسی.
گندم بانو:
این مصداق همون "رطب خورده منع رطب چون کند"ه!
میگن از اول گفته نمیخواستم تو انتخابات شرکت کنم...
پس همونه دیگه!
روحانی از دولتش دفاع کرد و جهانگیری از دولت روحانی...
رییسی با دولت روحانی ضد بود و قالیباف هم همینطور!
هر چند.....
بازم من حرفم همونه!
کسی که میخواد کنار بکشه حق نداره به کس دیگه‌ای بگه پوششی
بگه دستاویز سیاسی!

حالا موندنش کمه ولی اگر بمونه بنظرم یه کوچولو ضرر میرسونه به رییسی :))


+
یه تحلیل دارم ولی احتمالا خصوصی بعدا بهت بگم :)
گندم بانو:
:)
این موضوعی بود که از همون ابتدا میشد فهمید. کار رفتن جهانگیری به نفع روحانی و کنار رفتن قالیباف به نفع رئیسی. وجود میرسلیم و هاشمی طبا هم صرفا برا خالی نبودن عریضه بود. دو قطبی روحانی-رئیسی چیزی بود که همون اول مشخص بود. :)

خود آقای هاشمی طبا گفته من از روحانی حمایت خواهم کرد.
آقای میرسلیم هم که با توجه به اینکه از حزب موتلفه است حتی ممکنه کناره گیری کنه و به صف حامیان آقای ریسی بپیونده.

به نظرم جریان اصولگرا برعکس 92 دست روی انتخاب خوبی گذاشته. یک روحانی که از قضا سید هم هست. هنوز هستند کسانی که به خاطر این موضوع آقای رئیسی رو انتخاب خواهند کرد. بخصوص شهرهای کوچک تر مثل شهر ما. این کار رو برای آقای رئیس جمهور سخت میکنه.
نکته ای که هست اینه که دیگه انتخابات به دور دوم کشیده نمیشه. قطعا یکی از این دو نفر برنده خواهند بود. ولی با یک اختلاف ارای خیلی کم. و رای نمیشکنه و تقسیم نمیشه.

من همچنان طرفدار کاندیدای خاصی نیستم. و این فقط تحلیلم از اتفاقاتی بود که افتاد. و می افته :))
گندم بانو:
منم حس کرده بودم... ولی اونقدر جهانگیری رو کوبید سر این
قضیه که دیگه فک نمیکردم عین کار اونو بکنه! :/
حس میکنم روحانی بره کنار:)
چرا رییسی نه؟ من فقط نگران یه موضوعم...
تزویری که درلباس دین وارد میشه..مگرنه باقیش گل وبلبل بنظر میاد
گندم بانو:
خدا کنه فقط همینی که تو میگی باشه!
کاش می موند ببینیم واقعا چند درصد رای میاره.
گندم بانو:
شانسش بالا بود نسبتا...
نه واسه اول شدن...
ولی نسبتا نزدیک بود به رییسی
واسه همین اونوریا خیلی خوشحالن :)
مستر مرادی @
قالیباف یه سربازه ! یه سرباز وظیفه شناس برای دوستاش برای بالا دستی هاش!
یه سرباز هیچوقت هیچوقت نمیتونه بمونه و همیشه گوش بفرمان بالایی هاشه !!
قالیباف عین یه سرباز جلو اومده ولی هیچوقت این سرباز نمیتونه ریس جمهور بشه !!
پس نگو که دستاویز نیست که هست و بود !!
گندم بانو:
:)
وای کاشکی رییسی به نفع قالیباف می رفت کنار :-| بدبخت شدیم این طوری، رقابت خیلی نزدیک است

وای رییسی نشه یه وقت :-((((((((
گندم بانو:
:(((((
خدا نکنه :(
پریسا گیان
و امید خود خدا ، ریسی باخه و روحانی دو ریس جمهور ...
نترسن خدا هاورده کسه که دولت تزویر و بی ریاست...
نترس محکم بوون بردیمنسه ایشالا ...
گندم بانو:
:)
خدا هاورده کسه که دولت تزویر نیوو و بی ریاست
اصلاح میکنم :)
گندم بانو:
تزویر :)
۲۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۷:۰۲ دچـــــ ــــــار
عه بازم پست سیاسی ! :)
گندم بانو:
:)
تبلیغ بعدی قلمچی:
به امید روزی که هیچ کاندیدایی به خاطر مشکل مالی مجبور به انصراف نشود :-)

+ولی دمش گرم، پوششی بودن رو هم کپی کرد و رفت!
گندم بانو:
:))))))))))
جواب سوالا رو هم با کمک اونی که شبیه مصدقه چاپ کنن ^__^

+ ترکوند اصن! :)))
فک نمیکردم همچین آدمی باشه! :/
عزیزم به این عمل میگن تاکتیک سیاسی:)
اقای رئیسی مرد شریفی هستند.
آقای جهانگیری هم سخنگوی اقای روحانی بودن دیگه...ایشون هم به همین قصد اومدن...
گندم بانو:
به اینکه یکی به یکی دیگه بگه دستاویز سیاسی،
بگه کاندید پوششی
بگه چون جهانگیری طرف روحانیه بی عدالتیه،
بعد همچین کاری کنه چی میگن دقیقا؟؟؟؟ :)
۲۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۷:۳۵ دچـــــ ــــــار
اتفاقا به نظرم اگه قالیباف و میرسلیم و هاشمی طبا و جهانگیری برن کنار هم به نفع مردمه


هم هزینه های انتخابات کمتر میشه :)))
گندم بانو:
:)
@واران فکر کزدن به اینکه ریسی یشه وحشتانکه حتی|:
گندم بانو:
:)
پری جان
ریسی ایشالا نمیشه !!!
نترس محکم باش !!

گندم بانو:
:)
من که سیاست و اینا حالیم نمیشه ولی مادرگراممان میگفت که اومده تا فقط یه سری حرفا رو بزنه و بره همین !
گندم بانو:
:)
:))))
قالیباف اومد تیرِ خلاص رو به 4 درصدی ها و نجومی بگیر ها و رانت خوار ها و اختلاس گر ها و املاک نجومی دار ها و فریدون ها زد و رفت که به کمکِ رئیسی تموم کنن کارِ دولتِ حرف و شعار رو!
کوری چشمِ دشمنانِ رئیسی، رئیسی میاد و همه میفهمن چه دروغ ها و چرت و پرت هایی رو باور کردن و میترسن!
گندم بانو:
تدددددد!!! آروم باش برادر ^__^
خدا رحم کنه بهمون :))))
به کوری چشم دشمنان هاشمی زنده است تا نهضت زنده است...
روحانی هم به امید خدا پیروز این انتخابات خواهد بود...
گندم بانو:
هاشمی :/
@پری دریا
می‌تونین دلایل وحشتتون رو برای بنده و دوستان شرح بدین؟
گندم بانو:
بی خیال!! یه طوری میشه بالاخره :)
۲۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۱:۰۷ مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
ایح ایح ایح😂😂😂😂
کلا فعلاش معکوسه این ممد باقر اول گفت نمیام اومد بعد گفت من تا آخر هستم یهو رفت😂😂😂
گندم بانو:
:)
آقا ما فوتبالیا یک ضرب المثل داریم میگیم اگه قرار بود خدا تو نتایج فوتبال دخالت کنه همه بازی ها مساوی می شد!

هیچی الان دیدم برا برنده شدن کاندیداها بساط ان شالله و به امید خدا و نزر و نزور درست کردید یاد اون روایت افتادم. :))
گندم بانو:
البته نذر و نذور ^__^
@mr.moradi ((-: ایشون ریسی هستند و افکار احمدی نژادی دارند،از دور بریاشون این واقعیته پدیداره و این باعث ترس میشه که بازبخوایم کسیو شکل اوشون تحمل کنیم و کسی که حتی بلد نیست حرف بزنه داخل مناظره ها دیدید چطور رنگش میپرید((((-:
گندم بانو:
:)
حالا هاشمی شعار بود و رفت ...
ولی در جواب بعضی ها گفتم که ایشالا وکیل میبره و قاضی نمیبره...


+
شبکه دو رو بذارین :)
گفتگوی ویژه خبری ...
گندم بانو:
:)
حضور جهانگیری برای دفاع از روحانی، با حضور قالیباف و ائتلاف به نفع رئیسی کاملا متفاوته. جهانگیری از ابتدا نامزد پوششی بود و این یک بی اخلاقیه. اما ائتلاف یکی از سیاست های طبیعی انتخاباته. بارها چه اصولگرا چه اصلاح طلب بعد مناظرات به نفع همدیگه کنار کشیدن و این چیز عجیب و بدی نیست.
گندم بانو:
:)
قالیباف دستاویز سیاسی نبود!
خودش اومد، خودش رفت! نگفتند بیا که حرف بزنی دفاع کنی از ما بعد بری! اگر هم از قبل این رو ازش خواسته بودند به عنوان دستاویز اصلا مطرح نبود.مثل عارف و روحانی در دوره ی قبل. وقتی عارف رفت کسی نگفت که خودش رو دستاویز کرده!!! نه! مستقلا اومده بود و مستقلا هم رفت. قالیباف هم همینطور. احساس کرد که اگر بره برای خواسته هاش بهتره و نه گفتن به روحانی مهمتره تا باقی موندن در رقابت.
اما جهانگیری از اول با نیت کاندیدای پوششی از جانب اصلاح طلبان مطرح شد! بماند که من هنوز یادمه که یه سوال از روحانی پرسیدند گفت بذارین من جواب بدم! :| این یعنی چی؟؟!یعنی فقط برای حمایت از روحانی اومده بود.فقط! اصلا چه معنی ای داره وقتی که معاون اول یک رییس جمهور همراه با رییس جمهور کاندیدای ریاست جمهوری میشه؟
به نظرم خیلی متفاوتند.
گندم بانو:
من اصلا حرفم این نیست که چرا کنار کشید!
میگم چرا پس به جهانگیری گیر میداد؟!!
طرفدارهای اقای رئیسی هم تندرو و غیرقابل تحملن چه برسه به خودش، تو حرفهاشون خونی که تو چشاشون جمع شده رو میشه دید :))
بیاد اصلا، گند زده بشه به همه چیز تموم شه بره پی کارش :)) راحت میشیم ;)
گندم بانو:
به انتخاب دیگران احترام بذارید :)
واقعا غم انگیزه که ملت ما انقدر زود جوی که علیه رئیسی بوجود اومد که قاتله و وحشتناکه و فلانه رو باور کردن. بدون کمی تحقیق. اونایی که این حرفای مسخره رو انداختن بین مردم هم هدفشون همین بود. و مردم ما..
گندم بانو:
به انتخاب دیگران احترام بذارید!!!
این حق هر کسیه!
متوجه شدم منظورت رو. میگم که! چون جهانگیری کلا با هدف کاندیدای پوششی بودن وارد شد. مشکلش این بود و میگفت تو رو دستاویز سیاسی کردن، مشکلش این نبود که مبادا جهانگیری کنار بکشه!
گندم بانو:
:)
این جوابی که برای "خانم لبخند" نوشتی رو چرا برای "اسمم محموده" ننوشتی؟!
:دی
گندم بانو:
راس میگی! باید واسش مینوشتم! :)
دارم سعی میکنم جواب ندم کلا! :))
@
خانم اشک
سلام
اگر ما میگیم رای نمیدیم به ریسی نه بخاطر سوابق درخشانشونه نه هیچی
بخاطر عدم مدیریتشه !! مدیریت ریس جمهوری شوخی نیست که هر کسی یه دوره بیاد کارآموزی ایشون با همون مدیران ناکارآمد دولت احمدی نژاد اومده !!
یعنی یه احمدی نژاد تو لباس دیگری !!
ما اگر تو دولت روحانی به هیج جا نرسیم که بدون شک ایشالا میرسیم !
ایشون (ریسی )بشن ریس جمهور میریم که داشته باشیم به ۶ سال عقب تر یعنی همان دوران احمدی نژاد و بازم رحمت به احمدی نژاد حداقل یه زمانی یه کارای کرد ولی ایشون قطعا اون کارا رو هم نمیکنه!! و بجای پیشرفت ، پسرفت میکنیم !!

گندم بانو:
:)
اصلاح میکنم
@ خانم لبخند :)
گندم بانو:
:)
«میگم چرا پس به جهانگیری گیر میداد؟!!»
چوووووون :
«جهانگیری از اول با نیت کاندیدای پوششی از جانب اصلاح طلبان مطرح شد! بماند که من هنوز یادمه که یه سوال از روحانی پرسیدند گفت بذارین من جواب بدم! :| این یعنی چی؟؟!یعنی فقط برای حمایت از روحانی اومده بود.فقط!»
چووووون :
«حضور جهانگیری برای دفاع از روحانی، با حضور قالیباف و ائتلاف به نفع رئیسی کاملا متفاوته. جهانگیری از ابتدا نامزد پوششی بود و این یک بی اخلاقیه. اما ائتلاف یکی از سیاست های طبیعی انتخاباته.»
چووووون :
«قالیباف از خودش حرف زد و کاری به رئیسی نداشته توی مناظرات. ولی جهانگیری کلا یا داشت از روحانی تعریف می‌کرد یا هم رقیب‌هراسی و دیپلماسی بغض»

یعنی واقعا این متن‌ها رو نمی‌خونید؟ یا می‌خونید و من رو گیر آوردین؟ :)))

@ پری دریا
ایشون رئیسی هستند و افکار احمدی‌نژادی دارند!؟! این هم از اوج منطق :دی ضمنا شما اگه دستگاه رنگ‌نگار در مناظرات بکار گرفتین، بهتره یه دستگاه لرزش‌نگار هم برای دست‌های روحانی تدارک ببینید!! من تکرار میکنم که طرفدار رئیسی نیستم ولی اول میرسلیم و در مقام دوم رئیسی خیلی روی حرفاشون تسلط بیش‌تری داشتن!
گندم بانو:
تو رو گیر آوردم!!! ^__*


بشینیم ببینیم کی انتخاب میشه دیگه!!!
خسته شدم از این بحث و جدلا!!
هر چی هم میخوام از این پستا نذارم کرم درونم نمیذاره! :)))
موافقین کامنتای این پستو ببندم دیگه؟؟؟
حس میکنم بحثا دیگه داره زیادی طولانی میشه.
و دوس ندارم از همدیگه دلخور بشیم!
گندم بانو:
من که موافقم! :))
من مخالفم. :))) بحث که خوبه :دی مزه میده :دی :|
گندم بانو:
آخه یه جاهایی توهین‌آمیز شده!!!
من بهم برمیخوره!
پس قطعا وقتیم علیه جناح شماست، شماها ناراحت میشین.
من دوستامو دوس دارم.
نمیخوام کسی دلخور بشه
موافقم:دی
گندم بانو:
ممنان :)
((-:فقط منتطر اون وقتیم که روحانی برنده شه
گندم بانو:
زود بگذره این چند روز!!!
ببینیم چی میشه! :))
کجاهاش توهین آمیز شده؟ من هیچ توهینی نمی‌بینم. واقعا توهین نیست توی کامنت‌ها :/
گندم بانو:
جاهایی که همدیگه رو به فک نکردن یا تندرو بودن متهم کردیم :)
«علیه جناح شماست، شماها ناراحت میشین» :دی من که چندین و چندبار گفتم از هیچکدومشون خوشم نمیاد! طرف هیچ جناحی هم نیستم... من از اینکه به رئیسی رأی ندن ناراحت نشدم[مگه باید ناراحت می‌شدم؟!] اما وقتی تهمت بزنن و دروغ ببندن خب ساکت نمی‌مونم. از اینکه به رئیسی توهین شده ناراحت نمی‌شم ولی از اینکه استدلال‌های ملت به دلایل تلگرامی محدود شده، ناراحت میشم :|
گندم بانو:
کشتی ما رو با این تلگرام! :)))
من یه جهت ترسم از رییسی همینه که تلگرامو فیلتر کنه! :')))))


+ یه مطلب تلگرامی بنویسم برات!!! :)
نوشته قالیباف به وعده خود عمل کرد!
۵ میلیون جوان را سر کار گذاشت!!! :))))

خب خداییش تلگرام به این باحالی! ^__^

قالیباف سامانه کارانه زد، دولت فیلترش کرد بجاش سامانه‌ی کاج [مخفف یه‌چیزی بود الان یادم نیس] رو زد و ایده‌ش رو به اسم خودش زد. :/ این از این :))
تلگرام رو فیلتر نمی‌کنه. رئیسی اونقدرا هم بیکار نیست که بخواد تلگرام فیلتر کنه :دی چه تصوراتی از این کاندیدا دارین =))
گندم بانو:
پیامه باحال بود واست نوشتمش! :)
وگرنه که من روزای اول میخواستم به قالیباف رای بدم! :)

خدا کنه! ^__^
از نگرانی خنده‌م میگیره‌ها! :)))
مستر مرادی جرا فکر نمیکنی قالیباف کپی کرده این‌سامانه رو ؟^__^
چرا همیشه یه طرفه فکر میکنی آخه فرزند ملت ؟:)
قالیباف به کپی که معروفه :))
گندم بانو:
:)
یه سری از عقب رفتن کشور به واسطه ی چند تا از اعضای کاندیدای احمدی نژاد میگن و یادشون نیست اعضای کابینه ی روحانی همه پیر و فرتوت و واسه کابینه ی رفسنجانی و خاتمی هستن :))) چند سال پیش میشه؟ :)))
بابا جمع کنید این مدرسه ی پیرمرد ها رو! جمع کنید این کابینه ی تجارت زده ی بیزینس من رو! وزیر دغدغه ش باید مردم باشه یا شرکت و واردات صادرات؟ یا جیبِ دخترش که 200 میلیون ناقابل بره توش؟ :))
گندم بانو:
وای میانگین سنی‌شون فک کنم ۶۰-۷۰ ساله!!!! :/
یه چیزی اونورتر از پیر و فرتوت هستن! :))))) 
گفتم بودم که... من خودم طرفدار روحانی نیستم...
فقط دلم نمیخواد رییسی بیاد!
من نگفتم حق هرکسی نیست. تاسف خوردم که اکثر مردم این شایعات رو باور کردن. حالا میتونن هرانتخابی هم داشته باشن. حرف من عدم تحقیق و زودباوری مردمه.
گندم بانو:
من تو دانشگاه با مسائلی مواجه شدم که فهمیدم نباید از کنار شایعات راحت گذشت!

زودباوری...!
دیشب مامان بزرگم وقتی فهمید نمیخوایم به رییسی رای بدیم
یه ساعت داشت غصه میخورد و میگفت این سیده باید به جدش
احترام بذارین و بهش رای بدین!
کلا باید تاسف بخوریم! :)))

فقط امیدوارم هر کدوم که اومد وضع مث ۸۸ نشه!
آرامشمون از دست نره!

@واران

من حرفم این نیست که به شخص خاصی رای بدید. من میگم چرا مردم انقد سریع باور میکنن شایعات رو و نمیرن تحقیق کنن ببینن چی به چیه؟ حالا شایعه میخواد علیه هرکسی باشه. چه احمدی نژاد چه روحانی چه رئیسی. شما اصل حرف من رو نمیگیرید و کلا یه چیز دیگه میگید.

شرایط رو به بهبودو رشد و هم دیدیم با جناب روحانی واقعا!
هسته ای مون به باد فنا رفت سر هیچی. دیگه هم قابل بازگشت نیست.
اینم وضع اقتصاد.
گندم بانو:
:)
گندم یه چیزایی تو اتاق من داره صدا میده. یه جیزی کنار گوشم پر پر میزنه.کمک.
گندم بانو:
عه! :/
ببخشید. من نیومده بودم پیام بی ربط بدم. یهو اینجوری شد. نصفه شبه. من تنهام.
سوسک بالدار بود. حشره کش زدم رفت پشت کمد دیگه نمیدونم کجاس:(
نشسته بود بالاسرم:(
گندم بانو:
خواهش میکنم :)
من یه بار داشتم چت میکردم یه سوسکه خیلی خوشحال اومد از رو دستم رد شد!! :/
فک کنم صحبتای دوستام براش جالب بود! :/
امیدوارم همون پشت مرده باشه سوسکت! :)
حشره کش نزن تو اتاق خفه میشی خب!! مهارت سوسک‌کشی بیاموز! :))
دانشجوی خوابگاهی نشدی که مهارت موش گیری هم بیاموزی‌هااا.... ضرر کردی! ^__*
@واران
چون دولت توی همین چندهفته وعده‌ی پنج میلیون شغلِ قالیباف رو غیرعقلانی دونسته!! حالا بیاد خودش اینو اجرا کنه؟ کپی از کی میشه اونوقت؟ :))) زیاد کردن یارانه رو هم غیرمنطقی دونسته بعدش به اونایی که یارانه‌شون رو قطع کرده گفته بیاین دوباره بگیرید!! یا یارانه مراکز خاص رو سه برابر کرده که خیلی هم خوبه! ولی وقتی همین رو یکی دیگه بگه میشه کار بد !! شما دارین یه‌طرفه فکر می‌کنین :|
گندم بانو:
:)
نسبت به شایعات بی تفاوت نبود یعنی سریع باورشون کرد؟ چرا آخه این همه آدم راحت قبولشون میکنن بدون اینکه یه ذره برن بگردن وتحقیق کنن؟ من حرفم اینه.
بله استدلال مادربزرگتون هم اشتباه بوده که واسه سیدی فقط خواستن به ایشون رای بدن. زودباوری هرجایی بده. گفتم چه به نفع کاندیدایی باشه که من میخوام بهش رای بدم چه اونی که نقطه مقابل کاندیدای مورد نظر منه.
گندم جان اینایی که تو میگی همه ش شایعه ست. کاش همه مون خوب بگردیم..

واسه فتنه هم باید آماده بود همیشه. این بار هم بی خطر نیست. ان شاء الله به خیر بگذره..
گندم بانو:
تو هر دو جناح آدمای خیلی باهوشی وجود دارن!
پس نمیتونی انتخاب کسی رو بذاری به حساب تحقیق نکردن یا زودباوری!
به علاوه...
من کلا خط فکری اصولگراها رو نمیپسندم :)
میگن موجودی بانکی‌ـش تموم شده که انصراف داده... انشالله که روزی بیاید که هیچ‌کس به خاطر مشکلات مالی از کاندیداتوری کناره‌گیری نکنه... :(

+ ولی خدایی طرف 12سال شهردار بوده، با یه خانواده سه نفره، 28 میلیون موجودی داره! یعنی اینجوری میخواست مملکت رو اداره کنه؟! همون بهتر که رفت... :)
گندم بانو:
بی خیال علی!
این کناره‌گیری هدفمند بوده کاملا!
از اون شعارای ۵ میلیون شغل و ۲۵ درصد رشد معلومه! :/
هنوز بحث ادامه داره؟
چه حوصله هایی دارین :))
.
مستر مرادی جان قربون اون شکلت برم فرق جهانگیری با قالیباف این بود که جهانگیری عملا گفت کاندیدای پوششیه قالیباف نگفت! وگرنه هرکسی میدونست که قالیباف در نهایت میره کنار. این کاملا واضح و روشن بود.
در کل مناظرات مشخص بود که قالیباف نقش بد رو ایفا میکنه تا رییسی بشینه کنار و وجهه خودش رو حفظ کنه.
البته بهت پیشنهاد میکنم تو این سن کم زیاد وارد مسائل سیاسی نشی. مسائل سیاسی مثل کود میمونه برا درخت. اگه به موقع و به اندازه باشه باعث رشد درخت میشه. ولی اگه بی موقع و زیاد باشه درخت رو خشک میکنه.
این نصیحت رو از من پیرمرد بشنو. چون هم سن داداشام هستی اینو بهت میگم.
همینطور که به اونا گفتم این حرفارو امیدوارم ناراحت نشی. :))
گندم بانو:
نه بابا! من خسته شدم!!
گفتم کامنتای این پستو ببندم دوستان موافق نبودن!


با حرفات خیلی موافقم!
:)
@آقاگل
شما نزدیک شدین الان :)) جهانگیری گفت پوششی هست و عملاً هم نقش پوششی رو ایفا کرد که دیگه لازم نیست مناظرات رو یادتون بیارم و نقل‌قول بنویسم. قالیباف نگفت پوششیه و نقش پوششی رو هم واقعا ایفا نکرد!! قالیباف خودش بود. خوب یا بد، خودش بود. به نفع کسی حرف نزد، خوب یا بد از خودش حرف زد. حالا به نفع یکی رفته کنار. مثل عارف 92. عارف پوششی نبود. از خودش گفت. مثل قالیباف! خیلی واضحه که :/
گندم بانو:
:)
@آقاگل

من با اجازه مستر مرادی جواب آقاگل رو واسه اینکه تو این سن کم نباید وارد سیاست شد رو میدم.

اونچه که نباید چه توی این سن چه سن های بالاتر واردش شد کل کل سیاسی هست. نه سیاست درست. که اتفاقا ما خیلی ضربه میخوریم از اینکه بعضی از مردم با همین استدلال توی بی خبری به سر می برن و یه نگاه نمیکنن ببینن اطرافشون چی میگذره. انقلابی بودن و به فکر منفعت کشور بودن و خیرخواهی سن نمیشناسه. تو جامعه ی دینی از کوچیک و بزرگ موظفن ببینن بسنجن فکر کنن و تصمیم بگیرن. حالا اینکه کسی سنش نمیرسه به رای دادن دلیل بر این نیست که نظر نده یا نظرش غلطه. ایشون یکی دو سال دیگه رای میدن و لازمه ش هست که پیگیر باشن. وگرنه میشن عین عده ای که تا سن رای گیری ذره ای از سیاست نمیدونن و بعدم بی اطلاع یا با اطلاعات خیلی کم رای میدن.
به قول یکی از بزرگان، شیعه آب خوردنش هم باید سیاسی باشه! ما شیعه ایم و به گفته ی همون شهید بزرگوار سیاست ما عین دیانت ما و دیانت ما عین سیاست ماست. پس توی هر سنی لازمه ی دیندار بودن وارد شدن به عرصه سیاست درست هست. تا اون فرد بتونه تو جامعه نقشش رو صحیح ایفا کنه.
به شخصه خیلی افتخار میکنم که افرادی مثل مستر مرادی هستن که با سن کم قدرت تحلیل خوبی دارن.
توصیه ی رهبری هم همین بوده که نوجوان و جوان از این عرصه جدا نشن و بصیرت سیاسی و دینی داشته باشن. این وظیفه ی ماست. از ریز و درشت. پس به دلیل سن، افراد رو به عدم پیگیری سیاست راهنمایی نکنید که این اسمش خیرخواهی نیست.
گندم بانو:
:)
دخترشون بی گناه بوده دیگه چرا کاسه داغ تر از اش میشین|:
گندم بانو:
من از وقتی به دنیا اومدم دولت پاک ندیدم!!!! :دی
انتظار پاک بودن هم ندارم دیگه!!!
ولی خب خط فکری به نظرم مساله مهم‌تریه :)

چی میشد اگه رییسی کنار میرفت :/
گندم بانو:
هعی! :(
@مسترمرادی :))
برادر من به حرفی که شما میزنی میگن مغلطه. داری مغلطه میکنی. نگفت پوششیه ولی پوشش داد. اتفاقا به نظر من حرکت قالیباف رئیسی خیلی تیزهوشانه تر از جهانگیری روحانی بود. در کل این دوره جریان اصولگرای کشور برعکس سال92خیلی بهتر و تیزهوشانه تر عمل کرد. کاری که اگه تو سال92هم انجامش میدادن موفق تر بودن. تصمیم ندارم بحث رو ادامه بدم. ببخشید. :))
.

@خانم لبخند
نکته اول اینکه حرفی که من زدم رو دوباره با مثال مربوط بهش بخونید. من نگفتم سیاسی نباشید. گفتم یک درخت رو وقتی باید کود داد که وقتش رسیده باشه. در ادامه بگم که حرفم در مورد شخص خاصی نیست و کلی دارم حرف میزنم: یک فرد وقتی باید وارد سیاست بشه که سرد و گرمش رو چشیده باشه قدرت تحلیلش رو داشته باشه. توی مدرسه جز چند کلاس معارف و آمادگی دفاعی چیزی در مورد سیاست یاد دانش آموزا نمیدن. تاریخی که میخونیم هم که دیگه حرفی در موردش نمیزنم. خیلی یک سویه است. خیلی. ولی وقتی همون فرد وارد دانشگاه میشه لااقل زمینه برای مطالعات آزادش باز میشه. لااقل میتونه چندتا کتاب بخونه نظر چهارتا مخالف خودش رو بهتر بشنوه. اونموقع اگر خواست هم نه! اونموقع باید وارد سیاست بشه. باید قدرت تحلیل سیاسی رو پیدا کنه. باید سیب زمینی نباشه.

نکته دیگه ای که در دل حرفاتون بود. چرا فکر می کنید فقط افراد انقلابی و کسایی که از خط جریان فکری خاص هستن به فکر منفعت این مملکت اند؟ و خیرخواه این جامعه؟ این طرز فکر که همه یا با ما هستن یا علیه ما از کجا ناشی میشه؟ آیا اگر کسی جریان فکری متفاوتی داشت به این معنیه که خیرخواه مملکتش نیست؟ یا دیندار نیست؟ و تصمیماش درست نیست؟ این طرز فکر رو از کجا میارین؟
.
.
.
من چون یک اصولگرا به معنای واقعی کلمه هستم میدونم که برای رسیدن به اصول نیازمند اصلاحات هستیم!
گندم بانو:
چقد با این حرفت موافقم که یه عده فک میکنن هر کس خط فکریش با اونا فرق
داشت دشمن مملکته!! !!
حتی یه بار پرسیدم که خب مگه بهتون وحی الهی میرسه که اینقدر با اطمینان
خودتونو حق و بقیه رو باطل میدونید؟!! ولی کسی جواب نداد! :)))

میگن ببین دشمنمون با کی دشمنه؟!
خب من همینجا اعلام میکنم که bbc تمام قوا داره روحانی رو میکوبه!

فقط بگذره این روزا... فقط بگذره...
برداشت شخصی بنده اینه که بحث جهانگیری و قالیباف جدا هست
قالبیاف با هدف کنار رفتن جلو نیومد . حتی اومد برنامه های دقیق برای دولتش گفت و معلوم بود برای ریاست جمهوری برنامه ریزی کرده و جدی اومده جلو
ولی وقتی زمان گذشت ؛ هم محبوبیت روحانی یه مقداری زیاد شد ؛ هم قالیباف مطمئن بود که رای نمیاره ؛ برای حفظ آبروی سیاسی و همینطور کنار زدن روحانی با رئیسی متحد شد وگرنه چه بسا که اگر کنار نرفته بود ؛ توی این روزای آخر شاهد رقابت جدی رئیسی و قالیباف هم بودیم !
در کل اینطور نبود که قالیباف از وقتی که توی مناظره ها و برنامه های تبلیغاتی بهش داده شد ؛ برای تبلیغ رئیسی استفاده نکرد و مستقل اومد بالا ولی جهانگیری فقط اومده بود از دولت تعریف کنه
گندم بانو:
برنامه دقیق؟! منظورتون ۵ میلیون شغل و ۲۵ درصد رشد که نیست؟!!

به هر حال نظر شما قابل احترامه :)
وکیل می بره و قاضی نمی بره فقط یه اصطلاح ادبی خنده دار هست
توی شرایط فعلی قطعا کشور قاضی میخواد ؛ وکیلی که سخنگویش بیاد به زالوی بیت المال بگه ذخیره انقلاب ، وکیل ملت نیست ؛ وکیل عده دیگه ای هست .
طبیعتا وقتی فساد توی جامعه زیاد شده باشه ؛ نیاز به قاضی هست تا وکیل
بنده توی این نظر بحث رئیسی یا روحانی ندارم ؛ فقط بحثم این هست که این جمله ای که گفته میشه در شرایط فعلی اشتباه هست .
گندم بانو:
:)
@آقاگل

قدرت تحلیل رو نه توی دانشگاه یاد آدم میدن نه توی مدرسه که بخواد وابسته به دانش آموز بودن یا دانشجو بودن باشه. من وقتی میگم تحلیل و فعالیت سیاسی سن نمیشناسه حرفم این نیست که تو مدرسه یاد میدن بهش. نه، تو مدارس ما اگه به بچه ضربه نزنن اصولا خیری از این نظر بهش نمیرسه. قدرت تحلیل با پیگیری و سنجش و خوندن و .. به دست میاد. که اگه واقعا برای کسی مهم باشه تو همون دوران مدرسه هم براش وقت میذاره. مگه فقط دانشجو وقت آزاد داره؟ یه کنکوری هم میتونه این فعالیت ها رو توی برنامه ش بگونجونه به شرطی که بهش اهمیت بده و براش مهم باشه. وگرنه چه بسا دانش آموزایی که از خیلی از دانشجو هایی که از این نظر در سطح پایینی ان بهتر هستند.

من نگفتم هرکسی که انقلابیه خیر خواهه. گفتم انقلابی بودن و به فکر منافع کشور بودن و خیرخواه بودن سن نمیشناسه. هرکدوم از اینا فاکتورای جدا هستن و دلیل نمیشه که هرکی فاکتور اولو نداشته باشه دومی رو هم نداره. در کل همه ی حرف من اینه که سیاست درست، سن نمیشناسه.
گندم بانو:
:)
@آقاگل
قالیباف نود و دو هم همینجور عمل کرد. همینجور عصبانی! از رئیسی هم حرفی نزد. خودش بود. خوب یا بد...
اگر منظور اینه هرکس به نفعِ کسی بره کنار میشه پوششی، که اولا معنی پوششی از بین میره، دوماً دارین همه‌ی ائتلاف‌های جهانو میبرین زیر سوال :))
گندم بانو:
من همچنان معتقدم تفاوت دیدگاه وجود داره! :)

قالیباف تونست به تنهایی چند میلیون آدمو بذاره سر کار :دییی
بعد میگن اشتغال زایی نمیکنن :دییی
دنبال شدید :)))
گندم بانو:
:)))))

حالا همه چی گذشت و باید ببینیم فردا چی میشه :/ :))
گندم بانو:
به خیر میگذره ^__^
۳۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۹:۱۸ ام اسی خوشبخت
چقدر عصبانی بودید موقع نوشتن این پست, البته حق هم دارید.
حالا احوال گندم بانوی مهربان ما چطوره؟
گندم بانو:
فدای تو بشم ام‌اسی جانم :*
آره واقعا اون موقع ناراحت بودم! :))
۰۱ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۱۱ شبگیر سابق
یه فیلم عاشقانه هندی دیگه واقعا قشنگ با آهنگ های خیلی خوب.
Veer Zeera
این هم نسبتا خوبه.
Fanaa
گندم بانو:
ممنونم ازت شبگیر جانِ جان :**
کم پیدا شدینا ... یه‌پستی حرفی چیزی که این سیاسی‌ها رو بشوره ببره. والا :))
به‌هرصورت ان‌شاالله خال و احوالتون خوب و خوش و خرم باشه! [اصن همینکه خردادِ بی‌امتحانی دارید نصفش حله :دی]
گندم بانو:
گذاشتم اون پست رو!! ^__^
:))))))
پاشو برو قدر دانش‌آموز بودنو بدون!
شاید یکی در حسرت همین مدرسه رفتنا باشه! :))
ههه وافعا
گندم بانو:
:)
اصن شما بیا جای من فیزیک بخونین :||||||||||||||
شما هم قدرِ زندگی‌تون رو بدونید :| والاع!!!!!!
گندم بانو:
اقرار میکنم فقط فیزیک اول دبیرستانو دوس داشتم!! :)
میدونم! :) الان دیگه میدونم :)
۰۶ خرداد ۹۶ ، ۰۲:۴۵ شبگیر سابق
خواهش می یکنم
فقط یه چیزی بگم. زیاد فیلم هندی دیدن و ندیدن فیلم های درجه یک میتونه آدم رو از فضای فیلم های عمیق و خوب دور کنه. حاستون باشه. البته در مورد فیلم های هندی Parched و Haider خیلی این طوری نیست. اینها خیلی هندیای خوبین.
موفق باشین.
گندم بانو:
من کلا زیاد فیلم نمیبینم!
بخوام ببینم ولی ترجیحم فیلم هندیه!!! ^__^
دستت درد نکنه به خاطر معرفی این فیلما :*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی