در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۲۸۱. از خاطرات دانشگاهی

+ سوال پشت برگه رو چی جواب دادی؟

- مگه پشت برگه هم سوال بود؟!! O_o *


همین سوال و جواب ساده باعث شد من کل دانشگاهو زیر بارون بدوم! یعنی با یه وضعیت درب و داغونی رسیدم جلو استاد که برای قدردانی از این تلاشم اون یکی واحدی که باهاش داشتم و فک میکردم بیوفتم رو هم بهم ۱۸ داد!! :))



* به قول یه بنده خدایی، این چیزایی که واسه شما جوکه واسه ما خاطره‌س! :)

نیمه سیب سقراطی
۱۴ اسفند ۹۶ , ۱۱:۱۵
خداییش این مدل خاطرات پشت برگه سوال رو ندیدن واسه ابتدایی بودااااااااااا گندم :))))

پاسخ :

نصف بیشتر سوالاش پشت برگه بود!!!
 قلبم وایساد وقتی شنیدم پشت برگه‌ای هم وجود داشته! :)))))
بهارنارنج :)
۱۴ اسفند ۹۶ , ۱۱:۲۷
عجب:)))

پاسخ :

:)
یک آشنا
۱۴ اسفند ۹۶ , ۱۳:۳۷
^_^
ببین استاد فهمیده به این میگن :)

پاسخ :

واقعا با شعور بود.
البته معروف بود به تصحیح نکردن.
ولی حتی اگه کسی میرفت میگفت دارم مشروط میشم،
صفحه نمراتشو باز میکرد و دقیقا به مقدار نیازش بهش
نمره میدهد که مشروط نشه! :)
اسفنـ ـدونه
۱۴ اسفند ۹۶ , ۱۳:۵۱
وای منم یه خاطره اینجوری دارم-_-
سوم دبیرستان بودم بعد امتحان فیزیک میان ترم بود ... اغا یه ساعت از امتحان گذشت بعد دفتر دار مدرسمون اومد گفت فقط چند دقه دیگ وقت دارید منم خوش حال همه سوالا رو جواب داده بودم اما دیدم بقیه بچه ها میگن واای خانم تعداد سوالا خیلی زیاد چجوری جواب بدیم .. من باز با خودم گفتم اینا چرا میگن سوالا زیاد یه صفحه بیشتر نیس ک ... اما یه دفه ای چشمم رفت رو برگه دوستم گفتم اون کدوم سوال داره حل میکنه الان😐
بعد به معلممون گفتم گفت چرا صقحه دوم برگه تو نخورده😑 هیچی دیگ شروع کردم گریه کردن😶 بعد دفتر دارمون گفت گریه نکن بیا بریم پایین بقیشو جواب بده ولی خب خیلی استرس داشتم دیگ نتونستم مثل صفحه اول برگه کامل بنویسم.:|

پاسخ :

آدم استرس که میگیره دیگه اون آدم قبلی نمیشه :))
آسـوکـآ آآ
۱۴ اسفند ۹۶ , ۱۴:۱۱
همین پیش پای شما
تو امتحان درس ریاضی پیشرفته مون اتفاق افتاد
یه ربع آخر فهمیدیم پشت برگه هم سوال بوده :))

پاسخ :

آخ آخ!! چه درس سختی هم!
چیکار کردی بعدش؟!!
زبل خان
۱۴ اسفند ۹۶ , ۱۴:۴۵
یه بار این بلا سرم اومده :-))

پاسخ :

خوشم میاد خاطره مشترک اکثریته!! :))
لافکادیو ‌‌
۱۴ اسفند ۹۶ , ۱۴:۵۷
بعضیا هم اینطوری لیسانس گرفتن و مهندس شدن دیگه...

پاسخ :

:/
مدرکی که واسه در کوزه هم به کار نیومده،
دیگه چجوری کسب شدنش مهمه مگه؟! :))
yalda shirazi
۱۴ اسفند ۹۶ , ۱۵:۰۲
منم دقیقا یه بار چنین اتفاقی برام افتاد. دیدم مردم هنوز گیر سوالان ولی من سه چهار بار هم جوابا رو مرور کرده بودم! نمیفهمیدم چرا! بعد یکی از بچه ها از استاد پرسید سوال 9 چیه؟ گفتم منکه سوال 9 نداشتم!!!! یهو پشت رو نگاه کردم دیدم اصل کاریا اونجاس!!!!! خیلی هم تا آخر امتحان نمونده بود! به بدبختی نوشتم! شدم 19.5!

پاسخ :

به بدبختی نوشتی و شدی ۱۹/۵ ؟!!!! :|
اگه از اول سوالا رو دیده بودی میشدی ۲۸ فک کنم ^__^
آقاگل ‌‌
۱۴ اسفند ۹۶ , ۱۹:۱۸
اصلاً بهتره اول آدم سوالای پشت برگه رو جواب بده که بعدش استرس جواب ندادن به سوالای پشت برگه رو نداشته باشه :)

پاسخ :

استاده عتیقه بازی در آورده بود آخه!
واسه صرفه‌جویی در مصرف کاغذ پروژه‌های دانشجویی رو پرپر میکرد،
پشتش سوال میداد.
اون ترم هم اومده بود صفحه اولو پشت و رو تستی داده بود، صفحه‌های بعدی
پروژه‌های دانشجویی بود که پشتش تشریحی داده بود.
اصلا نفهمیدم ممکنه صفحه اول پشت و رو باشه!
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۱۶ اسفند ۹۶ , ۱۰:۲۶
مگه داریم استاد این مدلی؟:|

پاسخ :

بعله :)
اگه استادی باشه که به این نتیجه رسیده باشه که
"به هر حال اینا تهش هیچ کاره میشن! بذا فعلا خوش باشن"!! ؛))
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۱۶ اسفند ۹۶ , ۱۱:۴۷
:-))))
اساتید ما با این منطق که "قراره هیج کاره بشین، پس بهتره وقت منو خودتون رو نگیرین و از همین راهی که اومدین برگردین" از این کارا نمیکنن برای ما:-(
در حال حاضر جمعیت کثیری از اساتید، ما رو به ادامه تحصیل ندادن، تشویق و حتی مجبور می کنند.

پاسخ :

چی بگم والا... یه جورایی هم حق دارن.
البته ان‌شاءالله که به زودی این وضع عوض بشه
محسن رحمانی
۱۸ اسفند ۹۶ , ۲۰:۴۵
پس کو کامنت من ؟!

پاسخ :

کدوم کامنت؟!
الهام
۱۱ فروردين ۹۷ , ۱۶:۵۳
کنکور اینطوری شد واسه شیمی :///

پاسخ :

ای بابا... کنکور ضد حاله اینجوری بشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan