در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۳۲۱. دری وری

امروز تولد آبجی کوچیکه‌س. ولی دیگه آبجی کوچیه کوچیک نیست!! این سری که رفته بودیم شیراز یه پا خانوم شده بود برا خودش. رفته از این مانتو بلندا خریده! چه زود گذشت...


ته‌چین درست کردم برای اولین بار. مامان خانوم ته‌چین دوس نداشت، نمیپخت هیچ وقت. ندیدم تا حالا ته‌چین درست کردنو. میترسم زیادی شفته شده باشه!


خیلی کار سرم ریخته. خیییلی کار. وسط این همه به هم ریختگی و خستگی راه، سوالی که همش ذهنمو مشغول کرده اینه:

خدا جون انصافا چرا واسه زنا سیبیل آفریدی؟!! :// 


جو پست قبلی رو خونده و میگه ول کن این سیاستو!! میگم خب تو که همش میگی حرفای حال بد کن نزنیم... تو وبلاگمم که میگی ننویسم... غم‌باد میشه‌ها!!


مغزم قر و قاطی و آشفته‌س...

عین الف
۱۶ مرداد ۹۷ , ۱۱:۴۹
خاله من یه سیبیل داره شاه نداشت :!

پاسخ :

جدا آدم تو حکمت کارای خدا میمونه!!! :/
خب زن سیبیل میخواد چیکار؟!! ://
محسن رحمانی
۱۶ مرداد ۹۷ , ۱۱:۴۹
مبارکه تولدش .

به این دلیل که زیرا :دی

خو مگه چشه سیبیل :دی

پاسخ :

ممنون :)
نئو مبهم گرا
۱۶ مرداد ۹۷ , ۱۲:۰۲
من هم خیلی کار ریخته سرم
خیلی
ولی توی وبلاگ دارم با نوشته ها مست میکنم

پاسخ :

هر چی بیشتر کار داری بیشتر دنبال راه‌های تلف کردن وقت میگردی!! :/
بانوچـ ـه
۱۶ مرداد ۹۷ , ۱۴:۳۸
خدا حفظ کنه آبجی کوچیکه رو

سیبیل نگو بگو آینه ی دق :/

پاسخ :

ممنون ^__^

تو روزای شلوغ واقعا معضله! :/
آقاگل ‌‌
۱۶ مرداد ۹۷ , ۱۵:۲۲
آبجی کوچیکه‌ای که دیگر بزرگ شده. :)
اصلاً فکر کنم همینجا بزرگ شد. کف وبلاگ. چقدر به خاطراتش خندیدیم ما. :دی

پاسخ :

آره واقعا... چقد طرفدار داشت اینجا ^__^
جولیک ‌‌‌‌‌
۱۶ مرداد ۹۷ , ۱۶:۲۴
اصن خانواده آدم نباید وبلاگشو بخونن!

پاسخ :

راستش الان راحت‌ترم نسبت به اون اولا که جو نمیدونست وبلاگ دارم!!
اونجوری یه حسی همیشه اذیتم میکرد.
yalda shirazi
۱۶ مرداد ۹۷ , ۱۸:۲۰
قدیم ها وقتی که دیگه میخواستن کسی رو بالغ بدونن یه موهای صورتش دقت میکردن. تو ادبیاتمون هم کلی بیت راجع به خط عارض و سیبیل و اینا داریم! البته که تو شعرا بیشتر منظورشون پسرا هست ولی فک کنم راجع به خانمها هم مصداق پیدا کنه.
خلاصه یعنی کسی که سیبیل داره دیگه بزرگ شده و برای ازدواج مناسبه. این معنیش تو قدیم بوده. حالا این نکته که خیلیا از بچگی سیبیل دارن و چه تاثیری رو بحث ازدواج و اینا داره رو نمیدونم!!!
و البته کامل هم مطمئن نیستم راجع به چیزایی که گفتم. یعنی باید تحقیق بشه روش!

پاسخ :

وای من خیلی بدم میاد از ریش و سیبیل!!
حتی واسه پسرا :|
ام اسی خوشبخت
۱۶ مرداد ۹۷ , ۱۹:۳۶
تولد خواهر کوچیکه مبارک, چقدر خاطره داریم باهاش :)
شما هر چی دوست داری اینجا بنویس, مقر فرماندهی شماست :)

پاسخ :

ممنون :)  اینقد که از آبجی کوچیکه میگفتم از خودم نمیگفتم :))

عینکی عینکی
۱۷ مرداد ۹۷ , ۰۶:۴۷
وای با اون سیبیل کلی خندیدم 😂😂😂😂

تولدش مبارک. آبجی کوچیکه هنوز کلی طرفدار داره. متولد چ سالیه؟

پاسخ :

درد مشترک همه خانماست :)))

سلامت باشی . ۸۶
Haa Med
۱۷ مرداد ۹۷ , ۱۲:۰۲
مبارک باشه تولدشون.
من ته چین میخوام.
سیبیل؟ من سنم کم بود و هنوز خبری از سیبیل نبود، یه عالمه داشتم.

پاسخ :

ممنون
آموزششو بذارم یعنی؟!!
کلا سیبیل مزخرفه! :/
Haa Med
۱۹ مرداد ۹۷ , ۱۰:۱۹
آموزش نه. خودِ ته چین رو یه جوری بفرستید بیاد :-))

پاسخ :

ته چین
:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan