در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۳۲۲. هر چند، بی جا هم نمیگن که هیچ ارزونی بی علت نیست!

سرویس خوابمو از شیراز گرفته بودیم. سرویس خوابای اینجا رو دوس نداشتیم چون.

این سری که رفته بودیم شیراز، وسط اون همه بل بشو و سر شلوغی، دنبال یه راهی هم بودیم که سرویس خوابو بیاریم اینجا.

دو تا راه گذاشتن جلو پامون.

یکی کرایه یه وانت، که با انصاف‌ترینشون میگفت ۸۰۰ تومن.

یکی هم باربری، که میگفتن ۳۰۰ میشه حدودا.

نگران بودیم سرویس خوابمون تو باربری خراب بشه. که یه آقایی که ازش میز تلویزیون گرفته بودیم کلی راهنمایی‌مون کرد که فلان کنید و چنان کنید که سالم برسه به دستتون.

خلاصه وسایلو سپردیم به باربری و اومدیم خونه.

امروز بارمون رسید.

هزینه بار از شیراز تا زاهدان شده بود دویست و خورده‌ای، و از زاهدان تا اینجا بیش از سیصد تومن.

با هزینه کرایه وانت از خونه تا باربری شیراز و از باربری تا خونه اینجا، حدود هفتصد تومن پیاده شدیم :/

تازه چرم تاج تخت هم پاره شده :(

شاید اگه آدم قبل بودم، الان کلی حرص میخوردم که چرا قبل اینکه حتی جهیزیه‌مو تو خونه‌م بچینم اینطوری شد. ولی در واقع بیشتر حرص میخورم که چرا اینقدر پول دادیم!! :دی

( جو میگفت همیشه برام سوال بود که چرا مینویسی دو نقطه دی، چرا نمینویسی دو نقطه آبان؟!! :)))) )

این چند ماه آدمایی رو دیدم که روحشون خیلی بزرگتر از خونه زندگیشون بود. و آدمایی که مرامشون گیر چهارتا کاسه بشقاب بود!! دیدم چقد گروه اولو بیشتر دوس دارم. دلم میخواد یاد بگیرم دلم گیر چهارتا وسیله نباشه...


لافکادیو ‌‌
۱۸ مرداد ۹۷ , ۲۱:۵۱
منم چرم تاج تختم پاره شده بود همینطوری خودم رو دلداری میدادم :آبان :))))))

پاسخ :

:)))))
دیگه مجبوووورم :)))
خانومی ...
۱۸ مرداد ۹۷ , ۲۱:۵۲
پس تا الان کجا میخوابیدید؟
کرایه ها خیلی گرونه . ما چند سال پیش که اساس کشی داشتیم ۱۲۰ تومن فقط بخاطر حمل یخچال گرفتن ازمون! گفتن یخچال تون طرح سایده!! حالا یخچال ما ازین معمولیاس فقط بزرگه . بعد درش رو مالیدن به دیوار رنگ دستگیره ش رفت :((

پاسخ :

رو زمین! :)))
از این به بعدم همچنان رو زمینیم تا خونه بدن ^__^
اصلا وقتی میخوای اسباب‌کشی کنی باید آماده هر خراب‌ای باشی :(
آوو کادو
۱۸ مرداد ۹۷ , ۲۲:۱۰
باز خوبه تو این گرونی تونستید سرویس خواب بخرید!

+ :خرداد! :-))

پاسخ :

قبل گرونی خریدیم!! اگه الان بود که نصف جهیزیه‌م هم نمیتونستم بخرم!!

+ ^__^
خانومی ...
۱۸ مرداد ۹۷ , ۲۳:۰۲
عه هنوز خونه ندادن :((
انشالله زودتر خونه بدن بهتون. خدایی توقع نداشتم وسایلمو داغون کنن ...

پاسخ :

نه :(
دعا کن تا مهر بدن دیگه
میگن هر سه بار اسباب کشی مث یه بار آتیش‌سوزیه!!
آقاگل ‌‌
۱۹ مرداد ۹۷ , ۰۰:۵۶
آقا من یه اسفندیم پس :اسفند. والا. :))

پاسخ :

حال میکنم همه دارن ماه‌های تولدشونو میذارن :))))
عینکی عینکی
۱۹ مرداد ۹۷ , ۰۶:۳۱
دعا میکنم زود زود صاحب خونه بشی.

خدایی اش آدم ناراحت میشه جهیزیه اش خراب بشه. چه برسه به اینکه هنوز استفاده هم نکردی.
دلیل این دو نقطه دی رو گفتی؟چی گقت؟

پاسخ :

ممنون :**

مخصوصا جهیزیه من، که دوتایی با جو خریدیم همه‌شو... ولی پیش اومده دیگه :)

اول پرسید این چیه، بعد که توضیح دادم کلی خندید و گفت من برام عجیب بود که چرا دی، چرا آبان نه :))
پریسا ..
۱۹ مرداد ۹۷ , ۰۷:۰۸
وانت کرایه از در خونه تا در خونه رو گفته بود 800؟

پاسخ :

اوهوم
فاصله اینجا تا شیراز ۱۴۰۰ کیلومتره. معمولا وانت یه میلیون میگیره...
ترنم بهار
۱۹ مرداد ۹۷ , ۱۰:۱۶
من از الان کابوس اون روزی رو دارم که قراره جهیزیمو بچینم و ممکنه بخورن به درودیوارو خط بیفته روشون. ولی هی به خودم روحیه میدم که وسیله است دیگه میشه تعویض کرد :آبان

پاسخ :

عه! یه آبانی دیگه ^__^
ایشالا سالم میمونه :)
ام اسی خوشبخت
۱۹ مرداد ۹۷ , ۱۱:۲۳
جابه جایی وسایل همیشه سخته و هزینه بر هست. یاد روزهای سخت اسباب کشی افتادم.
من همیشه جز دسته اول بودم و علاقه به اشیا برام عجیب بوده, به نظرم زندگی اینجوری خیلی راحت تره. البته منظورم این نیست روحم بزرگتر از خونمونه ;) اما اشیا صرفا برای رفع نیازه برام.

پاسخ :

آدم هر چی کمتر اسیر قید و بند باشه آرامشش بیشتره.
+ تو واقعا روح بزرگی داری دوست خوبم :**
ام اسی خوشبخت
۱۹ مرداد ۹۷ , ۱۳:۲۳
این لطف شماست گندم بانوی مهربانم 💐❤

پاسخ :

:***
ترنم بهار
۱۹ مرداد ۹۷ , ۱۶:۰۵
نه ببخشید اشتباه شد : شهریور
:)))))))

پاسخ :

عه!! آبانی نیستی یعنی؟!! ^__^
نیلی ‌
۱۹ مرداد ۹۷ , ۲۰:۲۷
رفتم تو فکر داداشم که باید از خوزستان جهیزیه‌ی خانومشو ببره تهران :| کل سرمایه‌شون به باد می‌ره کع :|

:25 بهمن
منتظر هدایای ارزنده‌ت هستم ^_^

پاسخ :

فک کنم یک و نیم رو پیاده بشه :))

هوووو تا بهمن یادم میره که :دی
Haa Med
۱۹ مرداد ۹۷ , ۲۱:۳۶
چه دلی دارید. وسیله من خراب بشه عالم رو به آتیش میکشم.
دو نقطه مهر بهتره.
:-))

پاسخ :

:)
بابا پنجعلی
۱۹ مرداد ۹۷ , ۲۳:۲۵
درسته سختی های زیادی دارید
مخصوصا بخاطر اختلاف فرهنگ
اما سالها بعد با آقاتون میشینی و همین خاطره ها را میخونید
و میگین یادش بخیر

البته جایی شما هستین پارچه . پتو و لاستیک خودرو
ارزانتر از جاهای دیگه است

پاسخ :

راضی‌ام :)

از کجا فهمیدیییین؟!! :))
بانوچـ ـه
۲۰ مرداد ۹۷ , ۱۲:۳۳
به جو میگفتی چون دی ماه آدمای خاصه :دی
غصه پاره شدنشو نخور از همینجا تمرین کن دلت گیر چهار تا وسیله نباشه

پاسخ :

اوهو!! :))
اوهوم. دارم تمرین میکنم: )
بابا پنجعلی
۲۰ مرداد ۹۷ , ۱۷:۱۷
اینکه آقای شما توی نیروی دریایی است
و اینکه شما چنین جای داغونی زندگی میکنید " به دلیل چند تا خاطره از دکتر رفتنتون"

از همون موقع حدس زدم محل زندگیتون کجاست
فهمیدنش سخت نبود
ضمن اینکه منطقه آزادش بازم بهتره
و خود ِ شهر که واقعا جای بسی تاسف داره و دلسوزی

ولی عصرها با آقاتون برید ساحل
چند تا ساحل زیبا داره .. مخصوصا با اون خرچنگ های کوچولو اش

پاسخ :

عجب :)

آره خرچنگاش خیلی بامزه‌ان ^__^
و ساحل اینجا رو، هیچ جای ایران نداره!!
ترنم بهار
۲۰ مرداد ۹۷ , ۱۸:۰۰
نه ، شهریور :)

پاسخ :

پس پیشاپیش تولدت مبارک ^__^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan