در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۳۲۳. حالا کوردیه یا شیرازی؟!! :/

جو یه رفیق خیلی شفیق داره که کورد هستن.

این سری که داشتیم از شیراز برمیگشتیم، سر راه رفتیم بندر، خونه این دوستش.

خیییلی باحال و خودمونی بودن!!

یعنی من بعد شام داشتم ظرف میشستم، آقاهه بدو بدو استکانا رو هم آورد که جا نمونه!! ^__^

یا به خانمش گفتم بهم آب بده، تو یه لیوان دسته دار آب ریخت آورد! بعد گفت دیگه خودمونی هستیم بشقاب نیاوردم!! :))

خلاصه که خیلی دوست داشتنی بودن این دو تا :)

یه جا خانمش داشت در مورد تعصب باباش نسبت به لباس کوردی میگفت. گفت بابام روز عروسی‌مونم میخواست با ...  بیاد!! (یادم رفته کلمه‌هه چی بود!!)

گفتیم چی؟!!

گفت شلوار شیرازی!!

جو گفت چی؟!! O_o

گفتم شلوار کوردی منظورشه!!


اونا کورد بودن بهش میگفتن شلوار شیرازی! بعد ما میگفتیم شلوار کوردی!



+به نظرم خیلی بی‌نمک تعریف کردم :/

واران :)
۲۱ مرداد ۹۷ , ۱۲:۲۸
شلوار جافی نبود ؟:)))


سلام :))

پاسخ :

هاااا آره! ^__^

سلام.
چرا شماها به شلوار کوردی میگین شلوار شیرازی خب؟!!
بق بقو
۲۱ مرداد ۹۷ , ۱۲:۲۹
مام میگیم شلوار کردی
شلوار شیرازی نشنیدم -_-

پاسخ :

اصن شلوار کردیه! شیرازیا ندیدم از این شلوارا بپوشن!!
عین الف
۲۱ مرداد ۹۷ , ۱۲:۳۰
😆😆😆

پاسخ :

:)
نیمه سیب سقراطی
۲۱ مرداد ۹۷ , ۱۲:۳۰
آقاهه خیلی باحال بوده سر استکان ها 😂😂

ع اینا مگه یکیه؟ من فکر می‌کردم فرق دارن شلوار کردی و شیرازی 😂😂

پاسخ :

آره خیلی باحال بود.
تازه یه جا من نصف بستنیمو گذاشتم واسه جو،
زودی ظرف جو رو گرفت نصف اون بستنی‌ای که
من گذاشته بودمو برداشت واسه خودش! :)))

نمیدونم!! من کلا ندیدم شیرازیا ازینا بپوشن.
آقاگل ‌‌
۲۱ مرداد ۹۷ , ۱۲:۴۳
شلوار شیرازی؟ 0-o بابا وِجدانن این دیگه شلوار کوردیه. من از اونجایی که هم رفیق کورد زیاد داشتم و هم شیرازی میگم هر دو گروه خیلی خودمونی و خوبن. :)

پاسخ :

منم قبول دارم خب! ولی بعضی شهرا بهش میگن شلوار شیرازی :)
این دوست جو که واقعا خوب بود :)
مرتضا دِ
۲۱ مرداد ۹۷ , ۱۳:۰۶
هوم :) وسطاش خوب بود
اخراش فک کنم یادت رفت :)
در کل استند اپ خوبی بود.

پاسخ :

استند آپ! ^__^
بعضی جریانا موقعی که اتفاق میوفتن خیلی باحالن،
ولی وقتی میخوای تعریف کنی خوب در نمیاد
نیلی ‌
۲۱ مرداد ۹۷ , ۱۴:۰۶
جداً؟! :| چه عجیب :| ما هم می‌گیم شلوار کردی.
دلیلشو نپرسیدی؟! :-D

پاسخ :

اونا خودشون میگفتن جافی. اومد واسه ما ترجمه کنه مثلا :)
خونواده زنداییم هم که ترک تبریزن و تهران زندگی میکنن
بهش میگن شلوار شیرازی!!
هوپ ...
۲۱ مرداد ۹۷ , ۲۰:۵۳
بی نمکی در نگاه توست ما که خنده مون گرفت از شلوار شیرازی :-))

پاسخ :

:))
خودم حال نکردم با این پستم
کَپو ッ
۲۱ مرداد ۹۷ , ۲۱:۱۰
ما اگه پایینش رو کش بذارن میگیم شیرازی... باقیشو میگیم کُردی

پاسخ :

شما خیلی فنی به قضیه نگا میکنین ^__^
آوو کادو
۲۱ مرداد ۹۷ , ۲۲:۵۸
احتمالا اولش گفته شلوار جافی :-)

پاسخ :

آره. همینو میگفت :)
عه! آووکادو! شمام کوردی؟! ^__^
Haa Med
۲۱ مرداد ۹۷ , ۲۳:۰۰
شلوار شیرازی دمپای اون تنگ هست ولی شلوار کوردی دمپای گشادی داره نسبت به شلوار شیرازی.
من که اینطور دیدم. دست کم خودم کوردم و شلوار کوردی رو خوب میشناسم.
:-))

پاسخ :

ما به همون تنگا هم میگیم شلوار کوردی! :)
البته وصف شلوار کوردی واقعی رو شنیدم، فک کنم یه توپ پارچه میبره :))
عینکی عینکی
۲۲ مرداد ۹۷ , ۰۹:۳۲
😂😂😂😂😂

جریان درخت بید تو برره اس می گفتن درخت بود قیافه کیانوش هنوز یادمه😂😂😂😂

پاسخ :

وای آرهههههه :))))))))))
یادم نبودا ^__^
Haa Med
۲۲ مرداد ۹۷ , ۱۲:۲۹
آها پس میشه نتیجه گرفت نه شیرازیه نه کوردی.
پس شما هم میگید یه توپ پارچه؟
فکر میکردم "توپ پارچه" رو فقط ما میگیم.
:-)))
ولی شلوارهای گشاد و پارچه ای واقعاً خنک هستن.

پاسخ :

کلا واحد شمارش پارچه "توپ" هست دیگه :)
yalda shirazi
۲۲ مرداد ۹۷ , ۲۰:۵۸
یعنی عنوان رو خوندم صفحه لود نشده بود گفتم شلوار کردیه کردی!!!! :)))
یعنی ما هم به همه انواعش میگیم کردی... ولی شنیدم غیر شیرازیا میگن شیرازی. که من میگفتم چی؟! شلوار شیرازی کدومه؟!
خلاصه احتمالا قضیه این بوده که تکنولوژی ساخت شلوار کردی رو آوردن به عنوان یه مهارت به زندانی های عادل آباد یاد دادن. اینا طی این پروسه تولید از خودشون خلاقیت نشون دادن و پایینش رو تنگ کردن و نقش و نگار زدن روش دیگه از شلوار کردی خارج شده! (طبق توضیحات دوستمون راجع به تفاوت این دو نوع شلوار!)
تازه ما اگر نگیم شلوار کردی میگیم زندان دوز!

پاسخ :

:))))
عاشقتم که درمورد همه‌چی هم اطلاعات علمی داری ^__^
من نمیدونستم اینا رو تو زندان میدوزن!! 🤔🤔
Haa Med
۲۳ مرداد ۹۷ , ۱۲:۰۴
yalda shirazi
توضیح بسیار خوب و درستی بود.

پاسخ :

:)
yalda shirazi
۲۳ مرداد ۹۷ , ۱۷:۴۷
اینایی که گفتم فکت علمی نبودا!!! تخیل خودم بود با ترکیب کامنت دوستمون!!!
ولی آره. زندان دوز هستن.. نیستن؟ ای بابا! باید برم بپرسم ببینم قضیه چیه! شک کردم!

پاسخ :

نه کلی گفتم.
اینکه دنبال یه دلیل علمی میگردی و اینا منظورم بود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan