در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

این پست، غمگین است!

یادمه یه مطلبی خوندم در مورد مخوف‌ترین زندان دنیا. که سخت‌ترین شکنجه‌شون این بود که زندانیاشونو از شنیدن خبرای خوش محروم میکردن. برای خبرچینی از زندانیای دیگه بهشون جایزه میدادن و ازشون میخواستن خاطراتی از خیانتاشون به رفقاشون تعریف کنن...

یادم رفته بود اون زندان کجاست، تا اینکه اون کلیپو توی اینستا دیدم... در واقع من با دیدن برنامه‌هاشون به خودم و شخصیتم توهین نمیکنم! ولی گاهی چیزایی میگن که بدجوری توی شبکه‌های اجتماعی صدا میکنه... مث همین مورد، که گیر داده بود به اینکه چرا تو برنامه خندوانه یه دختر تلاش کرده مردمو بخندونه!!!!

اصلا مهم نیست که یه دختر غم عالم به دلش باشه که با این گرونیا چجوری باید جهیزیه بخره، ولی اگه دختری خندید عرش خدا میلرزه!!!!

یه عالمه حرف دارم که حتما حرف خیلیای دیگه هم هست، که به دلایلی که همه‌مون میدونیم چیه باید سکوت کنیم!!!! اصلا ژوله بیاد پست منم بزنه زیر چالشش!! بیاد ببینه که ما حتی وبلاگای ناشناخته‌مونو هم سانسور میکنیم، دیگه شب‌های بررهِ شما که جای خود دارد!!!


#من_و_سانسورچی

بهارنارنج :)
۰۵ شهریور ۹۷ , ۱۱:۵۳
ازین ادمای مزخرف همه جا هست،اهمیت نده

پاسخ :

این حجم از ناامیدی و غم رو میبینن تو مردم، نمیگن ناامیدی گناهه...
اینا چی‌ان؟؟ اه
بانوچـ ـه
۰۵ شهریور ۹۷ , ۱۲:۲۲
باورت میشه هنوز بعضیاشون هم معتقدن دختر نباید رنگی رنگی بپوشه؟ یه کلیپ دیدم با لحن تند انتقاد میکردن از دخترای محجبه ای که روسری رنگی سر میکنن!
از نظر اوشون ما دخترا باید سیاه پوش های غمزده ای باشیم که یه وقت جوان مردم به گناه نیفته

پاسخ :

واقعا هر لحظه منتظرم یهو از خواب بیدار شم و ببینم اینا همش کابوس بوده!!
چیکار دارن میکنن با ما؟!!
نیــ روانا
۰۵ شهریور ۹۷ , ۱۲:۳۳
همکارم که خودش آقاست ماه پیش صاحب ی دختر شده
پریروز کلی بهش سفارش کردم دخترتو آزاد بزرگ‌ کن به هیچ کس اجازه نده در موردش نظر بده بزار تا میتونه شاد باشه و ...
برگشته میگه تا دیپلمشو بگیره میفرستمش امریکا
راستشو بگم تایید و تحسینش کردم :دی

پاسخ :

چقدر دردم میاد که میبینم برای خوشبخت بودن باید آرزوی جایی به جز وطنمونو داشته باشیم :(
مرتضا دِ
۰۵ شهریور ۹۷ , ۱۲:۵۳
نمی دونم درمورد چی داری صحبت میکنی ولی من اجرای اون دختر شیرازی رو دیدم توی خندوانه یاد شما افتادم :) یاد تو

پاسخ :

واسه همون دختر شیرازیه دارم جز میزنم الان!
عینکی عینکی
۰۵ شهریور ۹۷ , ۱۲:۵۶
یه جایی این همه فریاد های فروخورده، بیرون پرتاب میشه... یه روزی... شاید دیر نیست..

پاسخ :

امیدوارم...
نیمه سیب سقراطی
۰۵ شهریور ۹۷ , ۱۳:۰۳
یه دفعه همون اول دخترا رو زنده به گور کنن دگ، راحت :/

پاسخ :

واااااقعا!
آقاگل ‌‌
۰۵ شهریور ۹۷ , ۱۳:۲۱
یه سری چیزا اینا به ذهنشون می‌رسه که توی ذهن رهبر کره شمالی هنوز قفله :|

پاسخ :

وای من چقد خندیدم به این کامنت! :))))
کره شمالی که اوضاعش اوکی شد! الان خودمون مقام اولیم!!
نیلی ‌
۰۵ شهریور ۹۷ , ۱۴:۲۲
گندم مگه دختر شیرازیع چی شده؟!

پاسخ :

تو زلال احکام یه آخونده میگفت چرا این دختره هزار ادا و اطوار در میاره
که مردم بخندن! ://///////
و اینکه چرا مربیش مرد بوده!! :////
بانو ...
۰۵ شهریور ۹۷ , ۱۴:۵۱
من برنامه اش و مطالبی که گفتن رو نشنیدم

پاسخ :

جوابم به کامنت نیلی رو بخون.
یکی قبل کامنت خودته
هوپ ...
۰۵ شهریور ۹۷ , ۱۸:۱۲
فقط روز به روز دارن بیشتر باعث نفرت ما میشن!
تنها برنامه ای که می بینم تو تی وی همین خنداننده شوعه و باعث میشه بی دغدغه دو ساعت بخندم، چی میخوان از جون ما؟

پاسخ :

وای تو هم احساس نفرت میکنی؟!! منم خیلی احساس تنفر دارم!
دقیقا منم همینطور. یعنی تلویزیون فقط واسه خندوانه روشن میشه تو خونه ما!
Haa Med
۰۵ شهریور ۹۷ , ۲۰:۰۷
دنیا هر قدر هم پیشرفت کنه از این آدم ها پیدا میشه. درواقع ربطی به پیشرفت نداره. این فکر آدم ها هست که بسته میمونه.

پاسخ :

تو هر جامعه‌ای که از دین سلاح ساختن اوضاع همین شده.
آنخ‌ماهو و پاپ و ... هم نداره!
نیلی ‌
۰۵ شهریور ۹۷ , ۲۳:۱۰
خداوندگارا :||||||||||

پاسخ :

حالا حق میدی اینجوری اعصابم داغون شده باشه؟!! :)
نیلی ‌
۰۵ شهریور ۹۷ , ۲۳:۵۷
معلومه که حق می‌دم. حداقل این قدرتو داریم که به هم حق بدیم.

پاسخ :

آره واقعا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan