در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۳۳۲.

آقا یه شعری بود که من سالهاست اینطوری میخوندم:

مَن بعد حکایت نکنم تلخی هجران، کان میوه که از صبر برآمد شکری بود!

مث مامانا هست که میگن، من بعد نیام بگم فلان کارو کردی نتیجه‌ش شد اینااااا :)))

بعد چند روز پیش خیلی یهویی و بی دلیل فهمیدم این بوده:

مِن بعد حکایت نکنم تلخی هجران...!!!!

خب عربی شعر میگین همین میشه دیگه!!! :/

باید میگفت : زین پس حکایت نکنم تلخی هجران! :)

بق بقو
۰۶ شهریور ۹۷ , ۱۹:۵۲
وااای گندم :)))

پاسخ :

🙈😎😎
محبوبه شب
۰۶ شهریور ۹۷ , ۲۰:۴۰
نخسته بالام جان :|

پاسخ :

دیگه کاری بود که ازم برمیومد :دی
عینکی عینکی
۰۶ شهریور ۹۷ , ۲۰:۴۳
🤣🤣🤣🤣🤣
خدا خفه ات نکنه گندوم.
کلی خندیدم😂

پاسخ :

جدا؟!! من فک کردم خیلی بی‌نمک نوشتم که! :)))
פـریـر بانو
۰۶ شهریور ۹۷ , ۲۲:۱۵
گندم :)))))
زین پس وزن رو به هم می‌زنه.

بعد اوج فاجعه اونجاست که این برداشت‌های غلط از شعر رو وقت شعرخوانی با حسسسس بخونی! سوژه‌اس اصن! :))))

پاسخ :

خب به جاش قابل فهم میشه! :))))

عین معلما بگی مثلا! :))))
حالا همشم همونجوری تو ذهنمه! هی هم میاد سر زبونم جدیدا :))
آقاگل ‌‌
۰۶ شهریور ۹۷ , ۲۲:۳۶
هیچی ولش کن. من ثواب می‌کنم به سکوت نزدیک‌تره. :))))

پاسخ :

عه خب کسره نداشت! از کجا میفهمیدم خب؟! :)))
بانو ...
۰۶ شهریور ۹۷ , ۲۳:۵۱
😁😁😁

پاسخ :

:)
باران ...
۰۷ شهریور ۹۷ , ۱۱:۴۱
احسنت:دی

علی برکت الله :دی :))))


ولی خوبیش اینکه اعتراف کردی :دی


پاسخ :

:))))
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۰۷ شهریور ۹۷ , ۱۶:۰۷


حرومه ها!!! مگه اینکه آخرش بنویسی: برگرفته از وبلاگ gandomru.blog.ir

پاسخ :

چی رو کپی کرده بودی؟! :)))))))
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۰۷ شهریور ۹۷ , ۱۷:۱۹
عهههه چرا کامنت من این شکلی شد؟ o_0
کامنتی که خودم نوشته بودم هر چی زدم ارسال نشد. بعد همون رو کپی کردم و صفحه رو لود کردم و بعد پیست کرده و فرستادم:|||

پاسخ :

عه! نمیدونم!!! بیان قاط زده لابد! 🤔🤔
نیلی ‌
۰۷ شهریور ۹۷ , ۱۹:۲۰
یادم افتاد به اون طرفی که گفت به جای تبلت بگین: رایانک مالشی! :))))

پاسخ :

واقعا کشتن ما رو با این لغتاشون :))
زهرا فاطمی
۰۷ شهریور ۹۷ , ۲۲:۴۹
سلام..
بله دیگه . عربی هست و اعرابش.. نازم به امیرالمومنین که خطبه ی بی نقطه فی البداهه گفتند..

گاهی غلط غولوط ی عبارتی رو بخونین ببینین چقدر بامزه می شه. ی بازی و تفریحی است این هم..

الهی فردا، عید پر برکت و پر توفیقی رو داشته باشید.. یکی از چهار روز سال هست که خییییلی سفارش شده به روزه و اطعام و ..

پاسخ :

سلام

این غلط غلوط خوندن کار همیشگی همسرمه!! همه‌چیو چپکی میخونه که من درستشو
حدس بزنم :)))
ممنون
جولیک ‌‌‌‌‌
۰۸ شهریور ۹۷ , ۰۴:۲۴
شِکری بود؟ شُکری بود؟ اینم مشخص کنید استاد:دی

پاسخ :

استادو خوب اومدی :))))))))
ام اسی خوشبخت
۰۸ شهریور ۹۷ , ۱۵:۳۸
چندبار سعی کردم شعر رو با فتحه ای که گذاشتین بخونم اما نشد. جالبه فتحه چطور به ذهنتون رسید؟!

پاسخ :

مثلا این جمله رو ببین:
قشنگ ظرفا رو بشوریا... من بعد نیام ببینم همه ظرفا لک داره!!
اینجوری! ^__^
آسـوکـآ آآ
۰۸ شهریور ۹۷ , ۱۵:۴۵
والا همینو بگو :دی

پاسخ :

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan