در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

شمعدانی بخرید!

یه طبیب سنتی بهم گفت که هر روز آب دادن و بو کردن شمعدونی باعث آرامش و دوری از استرس و افسردگی میشه.

آسـوکـآ آآ
۰۳ آذر ۹۷ , ۱۰:۳۸
خونه ما آفتاب گیر نیست. اصن گل نمیدن شمعدونیامون :(

پاسخ :

باید تو آفتاب باشن مگه؟؟
پس باید بذارمش تو اتاق خواب! 🤔
کلا دکتره گفت آب دادن و بو کردن شمعدونی واسه خانما خوبه.
من برگای شمعدونی رو بو میکنم! :)))
مهرناز .ج
۰۳ آذر ۹۷ , ۱۱:۰۲
واقعا؟ چقدر می مونن؟

پاسخ :

اینجوری گفت. نمیدونم والا :) منم تازه چند روزه شروع کردم
صبورا کرمی🦄
۰۳ آذر ۹۷ , ۱۱:۰۴
شمعدونیت بشم رفیق؟

پاسخ :

شما عزیز دل مایی :**
مهرناز .ج
۰۳ آذر ۹۷ , ۱۱:۲۷
صبورا :))))))))))))))

پاسخ :

:))))
مهتاب
۰۳ آذر ۹۷ , ۱۶:۴۵
کلا گل و گیاه روحیه ادم و باز میکنه ماهم کلی گل داریم خونه وقتی گل میدن کیف میکنم انرژیم چند برابر میشه
شمعدونیا باید همیشه کنار پنجره باشن تا گل بدن
پتوس هم خوبه

پاسخ :

هوومممم ... منم کلی گلدون دارم. رنگی‌رنگی ^__^
خیلی دوسشون دارم.
ما دیگه زدیم تو خط کاکتوس! گلای دیگه هی خشک میشن :/
سنجاب کوچولو
۰۳ آذر ۹۷ , ۱۸:۳۸
چه جالب ! :)

پاسخ :

:)
مهتاب
۰۳ آذر ۹۷ , ۲۳:۵۷
دکترای طب سنتی مزاج وروحیه ادما رو بهتر تشخیص میدن و داروهاشونم کاربردیه
من دیگه به این دکترا رو اوردم وبهتر میدونمشون 😊

پاسخ :

آره دیگه منم رو آوردم به همینا :)
جناب منزوی
۰۴ آذر ۹۷ , ۰۰:۲۹
والا برا من بارش بارون یه حس فوق العاده ست، الان خدارو شکر داره بارون میباره :)

پاسخ :

خدا رو شکر :)
سو جی
۰۴ آذر ۹۷ , ۱۹:۴۴
بسم الله
سلام بانو
بوی شمعدونی فوق العادست و همچنین اسم شما گندم:)

پاسخ :

سلام
ممنون :)
محسن رحمانی
۰۴ آذر ۹۷ , ۲۰:۴۶
پست بالای خخخخخخخخخخخخ

پاسخ :

:)
مهتاب
۰۶ آذر ۹۷ , ۰۰:۱۸
آی گفتی منم اینجوری بودم یواش یواش بدنتدعادت میکنه
عرقیجات زیاد میبره بیرون
احتمالا پاکسازی اینا نوشته برات
خوبه ملین ننوشته خخخ

پاسخ :

امیدوارم زودتر حل بشه این مشکل... خسته‌کننده شده دیگه!
آره واقعا :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan