در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۳۷۶.

۱.جو قبله‌نما گذاشته ... جهت قبله‌مون ۴۵ درجه تغییر کرد!! :/


۲. آخر پستش نوشته "ادامه دارد.."! بعد خودش اومده میگه بخش بعدیشو عید مینویسم! :))


نیــ روانا
۲۱ آذر ۹۷ , ۲۲:۴۰
منم دو ماه به ی قبله دیگه نماز خونده بودم
وقتی متوجه شدم ی مدت روم نمیشد تغییر قبله بدم :دی

پاسخ :

یادمه اوایل ترم سه چند روزی تو اتاق تنها بودم،
روم هم نمیشد از بچه‌های خوابگاه قبله رو بپرسم!
به تمام جهت‌های جغرافیایی نماز خوندم! :))))
هر روزی به یه سمت!! ^__^
محبوبه شب
۲۱ آذر ۹۷ , ۲۲:۴۰
قشششنگ معلومه که یا شیرازین یا با شیرازیا وصلت کردن :d : ))))))))

پاسخ :

:))))
هر دو!
قبلشم خیلی رو جهت قبله مطمئن بود! 🤔
هی بهمن میگفت مثلا "قبله‌ت ده درجه کجه!!" :/
مرتضا دِ
۲۱ آذر ۹۷ , ۲۲:۴۸
45 درجه ؟ :)

قبلی ها رو چه می کنید

پاسخ :

نماز یه خوبی داره که وقتی یه چیزی رو نمیدونی گیر نمیده!
مثل جهت قبله، پاک نبودن لباس و...
ندونی بعدا بفهمی قبول حساب میشه :)
لافکادیو ‌‌
۲۱ آذر ۹۷ , ۲۲:۵۲
مساله ای نیست. ثواب نمازتون تو کسینوس 45 درجه ضرب میشه اون دنیا :)
میدونی کسینوس 45 درجه چند بود که خانم مهندس؟
تقلب نکن. وجدانا خودت بگو :))))

پاسخ :

وای منو تو شرایط بدی گذاشتی! :)))))
میگم ولی اگه غلط بود مسخره‌م نکن!! :/
فک کنم هم سینوس و هم کسینوسش، حالا یا دو رادیکال دو بود،
یا رادیکال دو خالی بود!! 🤔🤔
بیشتر نظرم رو رادیکال دوعه!! یعنی فک کنم اصن بیشتر از یک نبودن! نه؟!!
خانومی ...
۲۱ آذر ۹۷ , ۲۳:۰۷
وای ۴۵ درجه :)))

پاسخ :

یه احساسی دارم شبیه احساس حضرت محمد بعد تغییر قبله! :)))
محسن رحمانی
۲۱ آذر ۹۷ , ۲۳:۰۸
خخخخخخ

پاسخ :

:)
بهارنارنج :)
۲۱ آذر ۹۷ , ۲۳:۱۵
گندم به مستر جو بگو یا صفحه درباره منو حذف کنه،یا درستش کنه:|
اینجوری همش ادم حس بدی داره
انگار خونه ساختی ولی توی یه اتاقش هنوز پر گچ و گونی های سیمان و بشکه و چوبه:|

پاسخ :

:)))))) 
اتفاقا دیشب داشت میگفت اینو هم ننوشتم :))

مهرناز .ج
۲۱ آذر ۹۷ , ۲۳:۵۴
من قشنگ درکش میکنم :) مثل پست کافه های ولیعصر من که ادامه شو ٦ ماه بعد نوشتم :)
ببین بعضی وقتا نه که نخوای، نمیاد ادامه :) آندرستند؟؟؟

پاسخ :

تو که ما رو ترکوندی با اون پستت :)))))
جو وقت نمیکرد بنویسه.
یه مدت هم نوشته بود. ولی خیلی قلمبه سلمبه!!
بهش گفتم همونجوری که واسه من توضیح میدی بنویس!! سختش نکن.
دیگه تا دوباره وقت کنه بنویسه طول کشید!
اینم دیشب تو صف نونوایی وقت کرده بود بشینه ویرایشش کنه :))
آقاگل ‌‌
۲۲ آذر ۹۷ , ۰۰:۲۱
:)))
یه بار مهمون اومده بود خونۀ خاله و بعد پرسید قبلتون کدوم طرفیه؟ خب همون طرفی که همیشه فکر می‌کردیم رو بهش گفتیم. بعد یه نگاهی به دیش ماهوارۀ سر پشت‌بوما انداخت گفت مطمئنی درست میگی؟ سر دیش‌های ماهواره تقریباً سمت قبله‌ هستا! : | و بعد ما فهمیدیم آره راست میگه. چه جالب که دیش‌های ماهواره معمولاً به سمت قبله تنظیم میشه. و بعله! همین حدود سی چهل درجه انجراف داشتیم با قبله.

پاسخ :

:)))
آقا ما پیروان راستین حضرت محمدیم خب! حتی قبله‌مونم تغییر کرده! :)))))
خانومی ...
۲۲ آذر ۹۷ , ۰۸:۰۴
😂😂😂😂😂

پاسخ :

:))
صبورا کرمی🦄
۲۲ آذر ۹۷ , ۰۸:۳۶
😂
رفته بودیم مسافرت همین اتفاق برا من افتاد 😂

پاسخ :

معلومه تو هم یه مسلمون واقعی هستیا!
تغییر قبله فقط واسه خواص اتفاق میوفته ^__* :))))
لافکادیو ‌‌
۲۲ آذر ۹۷ , ۱۱:۱۱
آفرین نزدیک بودی. رادیکال دو دوم بود :)
نیمچه مهندس هستی هنوز.

پاسخ :

حس میکردم یه دو دیگه باید باشه‌ها! :)))
آقا تو معلم بودی و سر و کارت با عدد بود... ما دیگه رفتیم تو کار بشور بساب،
عدد به کارمون نمیاد! :))))
مرتضا دِ
۲۲ آذر ۹۷ , ۱۱:۱۳
ممنون حاج خانوم که توضیح دادین :))
خیالُم راحت شد

پاسخ :

:))))
صبورا کرمی🦄
۲۲ آذر ۹۷ , ۱۶:۰۵
والا 😎😎😎😎

پاسخ :

😆
جناب منزوی
۲۲ آذر ۹۷ , ۱۷:۲۳
بقول عموی بنده، میگه تنها نمازهایی که فهمیدم رو به قبله ست، همون چند روزی که تو مکه کنار خونه خدا بودم :)
ما هم این مکافات رو داشتیم، ولی کمتر از ۴۵ درجه :))

پاسخ :

یه درجه هم کج بخونیم تا برسه عربستان کلا از یه شهر دیگه رد میشه میره! :))
خدا قبول میکنه ایشالا ^__^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan