در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۳۷۹.

۱. وقتی تو پیج‌های خارجی اینستاگرام میچرخم یه چیزی خیلی نظرمو جلب میکنه. اینکه اکثرا یه سبک مخصوص خودشونو دارن و همیشه تو همون سبک خودشون کار میکنن. هر پیجی رو که باز میکنی تنوع و یک‌دستی رو هم‌زمان میتونی ببینی. ولی تو پیجای ایرانی اکثرا کپی میبینیم! (از جمله پیج خودم!!) از یه طرف دوس دارم منم یه سبک خاص رو دنبال کنم، از یه طرف دلم میخواد هر چی میبینم درست کنم! :/ به قول جو من یه "دزد هنری‌ام"!!! که هر جا یه چیزی میبینم برد برد میام طرحشو میکشم که واسه خودم درستش کنم!!


۲.اون تست شخصیت و طبعی که آقاگل تو وبش گفته بود رو انجام دادم... بیشتر برام جالب بود که برای جواب بعضی سوالا خیلی باید فکر میکردم! حتی گاهی میدیدم که سوالا تکراریه ولی جواب من متفاوته!!


۳. و حرف‌هایی هست برای نگفتن...!

صبورا کرمی🦄
۲۷ آذر ۹۷ , ۱۴:۱۰
یواش یواش تو هم صاحب سبک میشی :)

پاسخ :

هومممم ... کاش بشه :)
دعا کن مشتری گیرم بیاد کلا...
بهارنارنج :)
۲۷ آذر ۹۷ , ۱۴:۳۲
حب اسم سبکتو بزار دلم میخواد:دی

پاسخ :

:))) اسم خوبیه.
آسـوکـآ آآ
۲۷ آذر ۹۷ , ۱۴:۴۷
واسه منم پیش اومد. سوالا تکراری بود اما جواب من عوض میشد. فکرمی کردم شاید من بد خوندم سوالارو.

پاسخ :

به نظرم گزینه‌های جوابش کافی نبود.
آقاگل ‌‌
۲۷ آذر ۹۷ , ۲۰:۲۳
یه سری از اون سؤالا برای راستی سنجیه. یه سری هم دلیلش اینه که هر فرد می‌تونه هم ویژگی‌های یک صفرایی رو داشته باشه هم ویژگی‌های یک سودایی رو. یعنی چیز صفر و صدی‌ای نیست. ممکنه از هر چهار دسته یه چیزایی رو داشته باشی. برای اون تست شخصیت هم باز همین‌طوره.
.
3- شاعر میگه:
رازی نهفته در پس حرفی نگفته است

پاسخ :

کلا یه جوری بود سوالاش!! مثلا گزینه خیلی کم نیاز داشت!!
صبورا کرمی🦄
۲۷ آذر ۹۷ , ۲۱:۱۵
کار و بار و رزق و روزی پر برکتی داشته باشی ان شاء الله عزیزم

پاسخ :

ممنون :*
جناب منزوی
۰۲ دی ۹۷ , ۱۴:۴۰
۱- کپی پست هم خودش سبکه :)

همیشه حرف برا نگفتن زیاده

پاسخ :

به قول همسر، من دزد هنری ام! :/ :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan