در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۳۸۱. فک میکردم کلا دو سه مورد بشه!

۱. من هر نوع غذا یا خوراکی‌ای درست میکنم، اگه دیدم خوشمزه شده دستورشو یادداشت میکنم. الان خیارشورم خیلی خوشمزه شده! منتها موقع درست کردنش دستورشو ننوشتم... صبر کردم اگه خوب شد یادداشت کنم، ولی چند هفته گذشته و من اصلا یادم نیست مراحلشو :/


۲. اونقد همسر رفت پیش همکاراش پز داد که زن من صبحا زود بیدار میشه که چشمم زدن ://


۳. این روزا خیلیا از یه خستگی عجیب و غریب حرف میزنن... از یه جور بی حالی و بی حوصلگی بی دلیل!


۴. بعد از عروسی تا الان شیش هفت کیلو اضافه کردم :(( همشم تقصیر همسره!! :/


۵. عروسیای اینجا خیلی عجیبه!! اصلا از روش عجیب تزیین ماشین عروسشون که بگذریم... ماشین عروس راه میوفته تو خیابونا و چندتا ماشین دیگه پشتش بوق بوق کنان حرکت میکنن. حتما میگین خب این که عادیه، همه جای ایران عروس‌کشون هست! بله خودم میدونم! :/ نکته عجیبش چیز دیگه‌س آخه!! اینه که تو هیچ ماشینی هیچ زنی وجود نداره!! و این "هیچ" کاملا مطلقه! یعنی حتی تو ماشین عروس هم زنی وجود نداره!!!! یه عده مرد با لباسای محلی مشابه، دنبال ماشینی که به سبک عجیبی تزیین شده و پز ار مرده، بوق‌بوق کنان تو شهر پِر میخورن!!! :/ (پِر میخورن یعنی دور دور میکنن:) )


۶. دلتنگم این روزا...


۷. ‌از جو پرسیدم اگه من هیچ وقت آدرس وبلاگمو نمیدادم بهت، بعد یهو یه روز متوجه میشدی که من بلاگرم، واکنشت چی بود؟ گفت حق میدادم بهت که یه جایی حرفای دلتو تخلیه کنی! همون لحظه گفتم آخ کاش آدرس اینجا رو نداده بودمااا :))))

حرف نگفته‌ای بینمون نیست... ولی غرغرهایی وجودمو پر کرده که اگه میشد اینجا بنویسمشون شاید آرومتر بودم...


۸. یکی از دوستام چند وقت دیگه عروسیشه... دوست که نه، بیشتر همکلاسی دانشگاه. خب زمان دانشجویی اتفاقای خوبی بین ما دوتا نیوفتاد... شاید اوایل روش حساب دوستی میکردم ولی بعد به این نتیجه رسیدم که این اسمش دوستی نیست!

عروسیم دعوتش نکردم، بهم پیام داد و ابراز دلخوری کرد! و گفت من عروسیم دعوتت میکنم که با این جمله‌ش منو خجالت‌زده کنه!! حالا به دوست مشترکمون گفته نمیخوام گندمو عروسیم دعوت کنم! :)))

همه اینا رو ننوشتم که بگم چرا دعوتم نکرده... میخوام بگم آدما حتی پای حرف خودشونم نمیمونن! اون موقع یه چیزی گفت که منو کوچیک کنه، حالا نشسته با خودش گفته اون که منو دعوت نکرد پس منم دعوتش نکنم تا دلش بسوزه لابد!! حالا من که دلم نسوخت... اون دوست مشترکمونم دنبال بهونه‌س که نره عروسیش!

تهش اینکه وقتی جایی دعوت نمیشیم نریم اعتراض کنیم که چرا ما رو دعوت نکردی؟! خب طرف دلش نخواسته دعوتتون کنه! شاید اون جایگاهی که تصور میکنیدو ندارید!


۹. دیروز هر جوری بود ساعت شیش و نیم بیدار شدم و گفتم امروز دیگه باید یه غذای حسابی درست کنم! خسته شده بودم از غذاهای هول‌هولکی!! قورمه سبزی پختم. همسر که اومد با کلی شوق و ذوق بدو بدو رفتم که غذا رو بکشم، دیدم یادم رفته دکمه پلوپز رو بزنم! در نتیجه برنج نپخته بود ://


۱۰. تو خونه گاهی همدیگه رو "همسر" صدا میکنیم. عادتم شده، گاهی بیرون هم بهش میگم همسر، یا میگم همسرم گفته فلان... بعدش به این فک میکنم که مردم پیش خودشون میگن این چقد پر مدعا و ننره!! :/ نمیگن؟!! :))


۱۱. بهش میگن از وقتی زن گرفتی مهربون‌تر شدی!! میگه گاهی یه چیزی که ازم میخوان میگم باشه عزیزم! و کف میکنن :)))


۱۲. چقد حرف زدم! :)))))


۱۳. ها راستی... آبجی کوچیکه یه عکس از رونالدو فرستاده که من بکشم و بزنه به اتاقش! :/ :)) جوجه ما بزرگ شده :)))

خانومی ...
۰۶ دی ۹۷ , ۱۲:۰۲
من میگم آقامون. یکی دو مورد بچه ها بهم گفتن اه مرده شورتو ببرن با این صدا کردنت بعد اونجا بود که گفتم پس میگم بابای بچه ها 😂

پاسخ :

وای بابای بچه‌ها عالیه :))))
آبان ...
۰۶ دی ۹۷ , ۱۲:۱۶
۵..دیگه ماشین عروس نیست .ماشین دوماده ..
۶ . منم
۱۳. راستش هیچ وقت نفهمیدم چرا عکس یه بازیگر یا فوتبالیست را میزنن جایی
۱۰ . خوبه که ..قشنگه ..

پاسخ :

۵. و حتی به جای عروسی، دومادیه! :/
۱۳ . جوگیری! :))
۱۰. :)
بهارنارنج :)
۰۶ دی ۹۷ , ۱۲:۳۷
:)))خیلی زیاد بود.فقط میتونم بگم مرسی همشوخوندم..وبا اون تکه که ادما پا حرفشون نمیمونن شدیدا موافق

پاسخ :

اصن خجالتم دادی که همه‌شو خوندی :)))
نمیدونم خودم چجوری این همه رو نوشتم :))
احسان ..
۰۶ دی ۹۷ , ۱۳:۱۰
سلام
بنظرم بهتر از همسر کلمات دیگه ای هست که بهم بگید
مثلا:
آرام جانم
روح و روانم
ضربان قلبم
طنین خوشبختی
ژلوفن مغزم
اریترومایسین گلوم
ب کمپلکس خونم
و........

پاسخ :

واو!! چه چیزای بامزه‌ای :)
آسـوکـآ آآ
۰۶ دی ۹۷ , ۱۵:۵۸
چقدر طولانییییی. ناپرهیزی کردی. :دی
میخواستم یه چیزی بهت بگم گندم. یادته گفته بودی باقلاقاتوق با مرغ خوردی؟ مامان بزرگم گفت ما قبلنا اینجوری درست می کردیم. تو کتاب هم دیدم درسته. ولی الان دیگه مرغ نمیریزن.

پاسخ :

حرف تو دلم قلمبه شده بود!! :))

چرا؟!! با مرغ خیلی خوشمزه بود که!
yalda shirazi
۰۶ دی ۹۷ , ۱۶:۳۷
3.من هم مدتتهاااا درگیرش بودم. یه چن روزیه بهتر شدم و چون هنوز نمیدونم پایداره یا بین الافسردگیه(!) فعلا راهکارام رو نمیگم. اگر دیدم واقعا خوب بوده برنامه دارم پست بنویسم براش.
4. اتفاقا برنامه دارم از رژیم یا در واقع کالری شماری هم بنویسم. بیشتر راجع به تغییر سبک زندگیه. رژیم نیست. +تو عکست که اندامت متناسب به نظر میومد.
10. من از کلمه آقامون یا شوهرمون یا شوورمون یا زنمون یا عیالمون بدم میاد!!! همسر به غایت کلمه با وقاریه و من به شخصه از خود کلمه همسر بدم نمیاد که بگم فلانی ننره! البته اینکه ننر تو دایره واژه هام هم نیس شاید تاثیر داشته باشه!!!!!!
11. چه باحاااال!!!!

پاسخ :

۳. یعنی میگی مال افسردگیه؟ :(
۴. آخه هنوز صورتم چاق نشده... مانتو گشاد هم بپوشم اصلا مشخص نیست که چاق شدم!!
ولی شیکم در آوردم :/
۱۰. از همه واژه‌ها استفاده کن!! همه واژه‌ها باید باقی بمونن واسه نسل‌های آینده! ^__*
نیــ روانا
۰۶ دی ۹۷ , ۱۸:۴۳
۱-خو اون دستور خوشمزه ها رو عکس بگیر بزار اینجا ملت هم استفاده کنند

۵- این چه عروس برونیه خو :/

۱۰- بگن. .. در دهن مردمو که نمیشه بست
۹- هاهاهاها 😂😂
۸- چه آدم عقده ای ضایعی. دمت گرم دعوتش نکردی
۱۳- ای جان فنچول بگو رونالدو بچه همقد تو داره فسقل

پاسخ :

۱. والا اهل عکس گرفتن از غذا نیستم! :)
ولی دستورا توی این وبلاگه! البته خب خیلی ساده و ابتدایی‌ن 🙈
Zudpaz.blog.ir

۸. خب قرار نبود هر کی رو میشناسم دعوت کنم که :)) فقط دوستای نزدیک،
که اونم نه دوست بود نه نزدیک
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۰۶ دی ۹۷ , ۲۳:۲۱
پلوپز:-)))))
قرمه سبزی رو با نون خوردین؟! :-))

پاسخ :

نه! دکمه پلوپزو زدم و گفتم صب کن تا بپزه :))
پلوپز معمولا بیست دقیقه نیم ساعته میپزه
ملکه بانو
۰۷ دی ۹۷ , ۱۱:۱۳
۱. چه عادت خوبی!
چه حیف وگرنه ازت می‌گرفتم
۳. خیلی
۴. عادیه، سخت نگیر.
۵. :||| خوبه اسمش عروسیه
۷. خوب ازش خواهش کن نخونه وبلاگتو
۹. یه بار این اتفاق برای سحری برای من افتاد!!!
۱۰. من کلا عادتمه موقع تعریف اسم نمی‌گم نسبت میگم. مثلا خواهرم، همسرم

پاسخ :

۱. فقط میدونم سوراخ کردن خیارا باعث شد توشون آب جمع نشه.
۷. کلا اینکه وارد فضای بلاگستان شده و به هر حال دوستای من
میشناسنش دیگه خیلی چیزا رو من نمیتونم بنویسم اینجا! چه
بخونه چه نخونه :)
۹. وای سحری خیلی سخته همچین اتفاقی بیوفته
۱۰. من خیلی وقتا اسمشو میگم... ولی خب جدیدا "همسر" زیاد
میگم! :)
مهرناز .ج
۰۷ دی ۹۷ , ۱۲:۰۸
یعنی فقط مورد ٩ 😂
فقطاااا

پاسخ :

:)))))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan