در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۳۸۳. خب من میخوام خدا همش برات ثواب بنویسه! :))

معمولا روز من اینجوری شروع میشه که تو خواب و بیداری حاضر شدن جو رو تماشا میکنم تا کم‌کم خواب از سرم بپره. ساعت شیش و نیم تا دم در دنبالش میرم و بدرقه‌ش میکنم. بعد تا ۷ از اینترنت رایگان همراه اول لذت میبرم ^__^ بعدشم دیگه میرم سراغ کارام... خونه رو مرتب میکنم، ظرفا رو میشورم ناهار میپزم و... تا دو که جو بیاد. بعد شروع میکنیم با هم دیگه خونه رو به هم میریزیم!!! بی‌رحمانه‌هااا!! تقریبا تنها تفریح ما فیلم دیدنه اینجا، شیرازی جماعت هم که فیلمو نشسته نمیبینه!! هوا هم یه کوچولو سرد شده دیگه بدون پتو اصلا نمیشه دراز کشید!! دیگه بند و بساط چایی و هله و هوله و ...!! یعنی یه چیزی به بار میاد مث همون اوضاعی که دوستش یهو خواست بیاد خونه‌مون!! :/

بعد دوباره از فردا صبحش همون روند تکرار میشه!! اصلا نمیدونم چجوریه که وقتی جو خونه‌س حسم به خونه‌داری نمیره!! حتی از شام پختن خوشم نمیاد و سعی میکنم گاهی یه عالمه کوکو و کتلت و ... بپزم و فریز کنم واسه شام. در نتیجه همه کارای خونه رو نمیشه تو یه صبح تا ظهر انجام داد و طبیعیه که یه بخشاییش میمونه واسه آخر هفته!! یه سری کارا هم که کلا مردونه‌س و از اولم از وظایف حضرت همسر بوده و هست و من اصلا توشون مداخله نمیکنم مبادا به جناب صدر اعظم بربخوره :دی

این جمعه‌ای که گذشت، جو اول فرش و مبلا رو جمع کرد و کل خونه‌ رو تی کشید. بعد رفت کارگاهو مرتب کرد. بعد مشکل آبگرمکنو حل کرد . گلدونا رو آب داد. آشغالا رو برد بیرون و سطل زباله رو شست، سرویسا رو هم تمیز کرد. بعد اومد یه خاطره تعریف کرد...

گفت یه آقایی از همکاراشون از ساعت کاریش شاکی بود و همیشه میخواست ساعت کاریشو عوض کنه. با درخواستش موافقت میکنن و شیفتش عوض میشه. توی شیفت جدید اونقدر ازش کار میکشن که برمیگرده به رییسش میگه منو برگردونین به همون روال قبل!!! حالا منم میخوام جمعه‌ها هم برم سر کار!! تو خیلی ازم کار میکشی!! :)))))

آسـوکـآ آآ
۰۹ دی ۹۷ , ۱۰:۱۷
پدر من حتی ظرف های نهار و شام رو هم میشوره. :)) ببین مامانم چه ابهتی داره :دی

پاسخ :

دم مامانت گرم :)
ظرفا رو هم بدم بشوره دیگه خیلی خودکفا میشه میفرستم خونه بابام :))
نیــ روانا
۰۹ دی ۹۷ , ۱۰:۲۴
نکن اینکارا رو خواهر من
خدا همش براش ثواب بنویسه که چی؟
که کلی حوری پری براش در نظر بگیره :دی
از این جمعه بشونش پای بساط لهو و لعب
به جای فیلم آهنگ قری بزار البته یکی اخیرا گفته همه جور آهنگی حرامه
حرام بده به خوردش که پری مری گیرش نیاد والاع :دی

پاسخ :

:)))))))
آخه ما که فیلمای سراسر زهد و تقوای جمهوری اسلامی رو نگا نمیکنیم!!
ما همش فیلمای بلاد کفرو میبینیم و جامونم ته جهنمه :))) اونجام که حوری
نمیدن :)))))
نیــ روانا
۰۹ دی ۹۷ , ۱۰:۳۲
خو اگه اینطوره که بزار ثواب کنه ولی سعی کن خیلی از ته دل ازش احساس رضایت نداشته باشی که یوقت این حسنات اون سیئات رو نشوره ببره :دی

پاسخ :

:))))
ها باشه ^__^
بهارنارنج :)
۰۹ دی ۹۷ , ۱۰:۴۷
کاش من بتونم صبحا نخوابم:|

پاسخ :

چند روز اولش سخته... بعد عادت میکنی
خانومی ...
۰۹ دی ۹۷ , ۱۰:۵۵
ما هم وضعیت مون همینه ! شب ها چنان خونه رو به هم میریزم که ...

پاسخ :

اصن کیف میده لامصب!!! :))))
خانومی ...
۰۹ دی ۹۷ , ۱۵:۵۳
نههههههههههه راستش به من کیف نمیده ، من وقتی خونه تمیز و مرتبه کیف میکنم ...

پاسخ :

اون که آره. من اون چند روز که حال ندار بودم خونه به هم ریخته
بود مخم داشت میترکید!! ولی دیگه وقتی جو خونه‌س خودمو
درگیر جمع و جور کردن نمیکنم... همینقدر که وقتی میاد خونه
مرتب باشه اوکیه :))
مهدی صالح پور
۰۹ دی ۹۷ , ۱۶:۱۰
چه شغل خوبی داره که دو میاد! من هشت شب میرم خونه، محیا هم قبل من ساعت هفت رسیده! نهایتاً می‌تونیم یه فیلم یا دو قسمت سریال ببینیم فقط.

پاسخ :

فعلا جاش خوبه... منتقل بشیم، یا ارتقاع جایگاه پیدا کنه دیگه ممکنه حتی جمعه‌ها هم
صبح تا شب بمونه سر کار :(
هوپ ...
۰۹ دی ۹۷ , ۲۳:۵۷
اوخی کلی خندیدم به مظلومیت مستر جو :-)))
ولی اشکال نداره نذاری جمعه ها قسر دربره ها!

پاسخ :

خب من گناه دارم اگه بخوام این کارا رو خودم بکنم! :))))
هادی مشایخی
۱۱ دی ۹۷ , ۲۳:۲۸
گناه داریم ما مردا به خدا.
یه جمعه س فقط

پاسخ :

من خودم کار بیرون هم کردم. دو شیفت هم کار کردم.
واقعا کار خونه سخت‌تره!! و اینکه هیچ تعطیلی و استعلاجی
هم نداره!! تویی و یه چهار دیواری و تکرار و تکرار و تکرار!!
به علاوه، این همکاری کلی باعث میشه زن و شوهر بیشتر
نسبت به هم احساس محبت کنن. و به علاوه باز! انجام
بعضی کارا واقعا برا یه خانوم سخته.
همسر منم شوخی میکنه، بدش نمیاد از کمک کردن. دیگه
ما اینجا، ته دنیا، فقط همدیگه رو داریم. باید یه جوری گلیم
زندگیمونو از آب بکشیم دیگه
هادی مشایخی
۱۲ دی ۹۷ , ۱۴:۵۴
البته منم خیلی جدی نگفتم
با کمک کردن مردا تو خونه مخالف نیستم
همونطور که گفتید بعضی کارا هست که فقط مردخونه میتونه انجام بده
برای بقیه کارا هم اگه مرد و زن هکاری کنن به هر دوتاشون بیشتر خوش میگذره
ولی بعضی وقتا زنا برای جمعه ی مردا اینقدر کار میتراشن که مرد سورپرایز میشه
وگرنه ما مخلص کار در کانون گرم خانواده هستیم و دربست در اختیار همسر

پاسخ :

:)
من کار نمیتراشم براش. خودش خودجوش یه سری کارا رو انجام میده :)
کلا وقتی مرد و زن مراعات همو بکنن زندگی شیرینتر میشه :)
جناب منزوی
۱۳ دی ۹۷ , ۱۹:۳۰
بنده خدا چی میکشه :)
لابد از غروب پنجشنبه خوشش نمیاد، چون قراره جمعه بیاد :)
زندگیتون پر از شادی :)

پاسخ :

از خداشم باشه! والا :)))
ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan