در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۳۸۵.

آقای پدر تعریف میکرد:

بچه بودم. رفته بودم نونوایی. یه جایی اون ته‌مه‌های شیراز. تو اون کوچه پس‌کوچه‌ها. یهو چندتا مامور ریختن تو نونوایی و گیر دادن به نونوا که چرا نون‌ رو داری گرون میفروشی؟!! نونوا گفت وزن نون من بیشتر از بقیه نونواهاست.

یکی از نون‌ها رو برداشتن و وزن کردن و حرف نونوا ثابت شد. جریمه‌ش نکردن اما خیلی جدی بهش گفتن وزن نونت رو مثل بقیه نونواها بگیر و قیمتتو هم مثل بقیه بذار!


حالا.... هیچی. ولش کن!! 


+ این پستو دیروز نوشتم ولی زدم امروز منتشر شه!! الان احتمالا ما تو جاده‌ایم :)

سعید ‌
۱۸ دی ۹۷ , ۱۲:۳۵
ترسیدی به جرم منتشر کردن این پست تحت تعقیب قرار بگیرین که زدین به جاده؟ :)

پاسخ :

:))))
פـریـر بانو
۱۸ دی ۹۷ , ۱۲:۵۰
گرفتیم مطلب رو. ؛)

:: بگم مواظب خودتون باشین دیره. پس... در پناه خدا. ایشالا سلامت به مقصد برسین.

پاسخ :

ممنون حریر جان
جات خالیه‌ها دختر
خانومی ...
۱۸ دی ۹۷ , ۱۴:۴۱
سفر بی خطر عزیزم

پاسخ :

مرسی خانومی جانم :**
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۱۸ دی ۹۷ , ۱۵:۰۷
سفر بی خطر^_^

پاسخ :

ممنون حورا جان
Haa Med
۱۸ دی ۹۷ , ۲۲:۵۷
خوش بگذره.

پاسخ :

ممنون :)
صبورا کرمی🦄
۱۹ دی ۹۷ , ۰۹:۵۸
عجب...
حالا! 😂😂😂😂😂😂 بذار بخندم .... ای بابا....



سفرتون به سلامت راهتون بی خطر نازنین ^_^

پاسخ :

این یک داستان واقعیست :)

ممنون صبورا جان :)
صبورا کرمی🦄
۱۹ دی ۹۷ , ۱۱:۵۹
میدونم گلم
به تلخی اش خندیدم :|

پاسخ :

:)
פـریـر بانو
۱۹ دی ۹۷ , ۲۱:۵۵
فدای تو. آقا رفتی بندر بیا یکم ازش بنویس. خب؟ لطفا. من خیلی دوست دارم بدونم حال و هوای اونجا چجوریه! تا حالا نرفتم. :))

پاسخ :

چشم :)
سفر خیلی کوتاهی بود البته
پریسا ..
۲۰ دی ۹۷ , ۲۲:۱۷
دلمون بچگی‌های آقای پدر شما رو خواست :-)

پاسخ :

این روزا دل همه همینو میخواد! :))
جولیک ‌‌‌‌‌
۲۱ دی ۹۷ , ۰۹:۳۸
به قول یارو گفتنی بازار رِ بر هم نزن!

پاسخ :

نظم رِ حتی! :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan