در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۳۸۷.

۱. عین پیرزنا شدم!! روزی چند بار گوشی‌م برای دارو آلارم میزنه!! حس بدی‌ه! :/

۲. صبحا برای اینکه تو خونه سکوت نباشه یه فیلم ایرانی یا سریالی چیزی پلی میکنم... چند روزه سریال حضرت یوسف رو پخش میکنم... بعضی جمله‌هاش جای فکر داره! مثلا اینکه وقتی حضرت یعقوب به مردم میگه من از شما مزدی طلب نمیکنم. و یکی از مردم میگه تو هم وقتی به قدرت برسی مثل کاهنان معبد میشی!! یا یه جای دیگه حضرت یعقوب میگه اگه کفر به خدایان جرمه، پس چرا منو دستگیر نمیکنید؟ میگن آخه تو داماد فرماندار هستی! میگه پس منتصبین به حکومت اجازه کفر ورزیدن دارن؟؟
#تکرار_تاریخ!
صبورا کرمی🦄
۲۶ دی ۹۷ , ۰۸:۵۲
باز رفتی تو فاز سیاست؟ بیا بیرون حالا که دم در واستادی :/

پاسخ :

:)

آبان ...
۲۶ دی ۹۷ , ۱۰:۲۱
سریال فرندز ببین :)

پاسخ :

اتفاقا چند قسمتشو دانلود کردیم...
صبحا به فیلمای غربی رغبت ندارم!! نمیدونم چرا! :))
نیــ روانا
۲۶ دی ۹۷ , ۱۲:۲۷
اینا رو حضرت یوسف میگه وا
یعقوب باباشه محمود پاک نیت
دل به فیلم نمیدیا دخترجان :دی

پاسخ :

نه اینا مال اون قسمته‌س که حضرت یوسف هنوز دنیا نیومده بوده
الان تازه رفته مصر! :))
نیــ روانا
۲۶ دی ۹۷ , ۱۶:۰۵
عههه من ندیدم این قسمتاشو
پس اینطور
این پیامبرا خودشون همه با بزرگون وصلت کردند و ما رو به ساده زیستی دعوت کردن

پاسخ :

پیامبرا که رو چشم ما جا دارن :)
ولی هدفم یه چیز دیگه بود :)
قدرت دست هر مبلغ مذهبی که بیوفته به فکر پول گرفتن میوفته!
نمونه‌ش خمس خودمون. یا هزینه‌ای که بابت هر منبر میگیرن!!

خانومی ...
۲۶ دی ۹۷ , ۱۶:۱۶
خوبه . من صبح ها فقط فاز فیلم ایرانی دارم :))
صبح ها حالا خورشید و صبحی دیگر رو ببین . صبحی دیگر کارشناس های خوبی میاره حرف ها شون شنیدنیه...

پاسخ :

تلویزیونو کلا به آنتن وصل نکردیم! حالم از صدا و سیما به هم میخوره! :/
این سریالا رو هم دانلود میکنم
جناب منزوی
۲۹ دی ۹۷ , ۰۱:۲۵
خواستم بگم اون اون حرف های یوسف بود، دیدم جواب دادید به این شبهه :)

پاسخ :

حرف همه پیامبراس :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan