در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۳۸۹. روزنوشت!

۱. برعکس بقیه زنا من نمیتونم دو تا کارو با هم انجام بدم :/


۲. شبکه تماشا که راه افتاد و قرار شد دوباره سریال پس از بارانو پخش کنه، من کلی ذوق کردم! گفتم آخ جون که من عاشق پس از بارانم!! ولی وقتی پخش شد دیدم چقد نظرم عوض شده!!

چند وقت پیش حرف از این فیلمای مبارزه‌ای و اینا شد، من گفتم وای فیلم کیک‌بوکسر خیلی قشنگه و بیا دانلود کنیم و ببینیم و اینا... تو همون دو دقیقه اول فهمیدم من خیلی عوض شدم! :)))

حالا هر بار یه فیلمی رو معرفی میکنم و میگم قشنگه، همسر میپرسه کی دیدیش؟؟ :/

البته اعتراف میکنم دو سه روز پیش باز با کلی ذوق نشستم پای ghost و تهش فقط به این فک میکردم که ولی دختره خوشکل بود که! :)


۳. در راستای مورد ۱ ، غذام سوخت :/


۴. میخوام عسلی درست کنم، ولی چوب پهن پیدا نمیشه! نئوپان نمیخوام :/


۵. تازگیا هی همش احساس گشنگی میکنم! مامان همیشه میگفت این یه هشداره که داری چاق میشی!!


۶. عمو جان اومدن خونمون. اومده بودن ماموریت، یه سر هم به ما زدن...


۷. بالاخره تو باشگاه با دو سه تا خانوم سلام علیک کردم!! واقعا برام سخته شروع ارتباط!! البته تو کلاس معرق خلاف عادتم عمل کردم و نتیجه هم گرفتماااا ... ولی در کل آدمی‌ام که سخت با کسی آشنا میشه!


۸. تنها دوستم قراره یکی دو هفته دیگه برگرده به ته دنیا :)


۹. دلم برای آبجی کوچیکه خیلی تنگ شده! 


+ آیا احساس میکنید عنوان از روی دست بهارنارنج کپی شده؟!! اشتباه میکنید! نمیدونم شایدم درست فک کنید! :))) اصن دلم خواست :پی

من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan