در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۴۱۸. اگر رویاهایت را نسازی، افرادی تو را استخدام میکنند تا رویاهای آنها را بسازی.

+ هدف هر چی بزرگتر باشه تلاش بیشتری رو هم میطلبه.

+ همسر از قول جول اوستین میگه اگه از آینده خبر داشتیم دیگه ایمان معنایی نداشت، اینکه نمیدونی قراره چی بشه و ایمان داشته باشی ارزش داره...

+ دارم کتاب بنویس تا اتفاق بیوفتد رو میخونم. کتابی نیست که توصیه کنم بخونید! اینکه دقیقا این روزا رسیدم به اون بخش از کتاب که درمورد فردی حرف زد که روی شغل و آینده‌ش ریسک کرد تا به رویاهاش برسه، و این ریسک زندگیشو خیلی بهتر از قبل کرد، آیا فقط یه اتفاقه؟؟؟

+ و دارم کتاب اثر مرکب رو برای همسر میخونم!! این یکی کتابیه که توصیه میکنم همه بخونن. اینکه بازم دقیقا همین روزا رسیدم به بخشی که میگه همه ما به یه اندازه خوش‌شانسیم. فقط مهم اینه که وقتی شانس اتفاق میوفته از فرصت پیش اومده استفاده کنیم، اینم اتفاقه؟!! 

+ باید یه تصمیم بزرگ بگیریم، یه تصمیم بزرگ سخت! و چقدر گرفتن تصمیمای بزرگ سخت کار سختیه!!

+ و به قولی، همه چی اون‌ور ترسه.

+ ترس هست، نمیشه که نباشه. اگه جلوش واستادی و تصمیم درستو گرفتی اون وقته که مَردی!

+ چهارشنبه اول خرداده... روزی که من بااااید در کارگاهمو باز کنم، لباس‌کار تنم کنم و بسم‌الله بگم.

+++ آیا کسی هست که از نزدیکانشون نجار باشن؟؟ یکی دو تا سوال کوچولو دارم!

+ من میتونم. همه چیز داره به بهترین نحو پیش میره! همه چی سر جای خودشه! من قوی‌ام! در حد یه چشم به هم زدن با موفقیت فاصله دارم... همه چی درست میشه... من اول خرداد کارگاهمو افتتاح میکنم. تو بهترین موقعیت سوق‌الجیشی حتی :)


- این مذهبیون پر تلاشو که میبینم واقعا دلم میخواد یه چیزی رو ازشون بپرسم... تو ماه رمضون چیکار میکنید که راندمانتون نیاد پایین؟؟ من که از گشنگی دارم میمیرم! :/

منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۲۸ ارديبهشت ۹۸ , ۱۱:۴۲
من نه گشنم میشه نه تشنه! فقط حال ندارم:-))
تا وقتی هم بیرون از خونه باشم انرژیم خوبه. میرسم خونه سقوط میکنم:/

پاسخ :

آقاااااا یعنی چی نه گشنم میشه نه تشنه؟!!! پ چجوری میخوای حال فقرا رو درک کنی؟! :))
من که راندمانم خیلی اومده پایین :(
محسن رحمانی
۲۸ ارديبهشت ۹۸ , ۱۱:۴۹
برای شما و همسرتون آرزوی موفقیت دارم.

پاسخ :

ممنون
شارمین امیریان
۲۸ ارديبهشت ۹۸ , ۱۲:۰۹
تو حتما می تونی و حتما آخر هفته میای از یه شروع خوب برامون می نویسی.

_ من تا وقتی سر کارم اصلا یادم به روزه و گرسنگی نیست و خیلی سر حالم. ولی خونه باشم همه ش خوابیده م و غر می زنم که گرسنمه! =)

پاسخ :

خیلی داره همه‌چی سخت میشه. فقط دارم زور میزنم امیدوار بمونم!

- اصن روزه‌های شماها قبول نیییس! :( پ چرا روزه منو اینقد اذیت میکنه؟! :((((
🦉 شباهنگ
۲۸ ارديبهشت ۹۸ , ۱۴:۰۷
ما ماه رمضونا شبا بیداریم و صبح می‌خوابیم. اینجوری به کارامونم می‌رسیم
ساعتمونو با کانادا تنظیم می‌کنیم :))

پاسخ :

:))))
یعنی فقط من بین ۸۰ میلیون نفر دارم حال فقرا درک میکنم! بقیه اصن نمیدونن گشنگی چیه! 😂😂😂😂
شارمین امیریان
۲۸ ارديبهشت ۹۸ , ۱۵:۱۵
خب باید بگم تو سومین نفری هستی که بهم میگی روزه هات قبول نیس! اولی همکارمه که به خاطر سر حال بودنم سر کار میگه. دومی خالمه که به خاطر آه و ناله و غرغرهای تو خونه بابت گرسنگی و بی حالیم میگه. دیگه الان که سومین نفر هم تایید کرد فکر کنم بهتره از فردا روزه نگیرم 😁


امیدوارم ماه رمضون امسال برات یه خاطره عالی بشه.

پاسخ :

انصاف نیست خب! :))
منم تو خونه دارم کار میکنم! ولی فشار روزه راندمانمو کم کرده :(

منم امیدوارم....
x
۱۷ خرداد ۹۸ , ۲۰:۵۶
من گرسنه ام اصلا نمیشد ولیخیلی تشنم میشد
یکمم حالت بی اعصابی و غرغرطور داشتم ولی روی کار بیرونم تاثیرنداشت شاداب بودم ولی هر وقت خونه بودم غش می کردم. که به بی اعصابیم فکر نکنم .

پاسخ :

سخت گذشت کلا :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan