در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۴۲۶. اینم نشد!

اونقدر دیگه "نشد" و "نمیشه" و "اونطور که فکر کرده بودیم نبود" و... شنیدم که دارم سِر میشم!! 

این نهمین باره! نهمین جایی که گفتن نمیتونید بخوایدش!!

نمیدونم حکمتش چیه... ولی ما هنوز داریم به تلاشمون ادامه میدیم. پرنده دلمون پر از شوق پروازه... مطمئنا تا موفقیت فاصله‌ای نیست....

محسن رحمانی
۰۷ خرداد ۹۸ , ۱۱:۴۸
چیو بخواید؟

پاسخ :

دنبال کارگاه میگردیم.
مـارﮮ :)
۰۷ خرداد ۹۸ , ۱۱:۵۶
قانون مقاومت میگه تا وقتی در برابر یه وضعیتی مقاومت میکنی اون وضعیت دائما سراغ تو میاد و فقط زمانی اون موقعیت از بین میره که تو در برابرش مقاومت نکنی
به نظرم خیلی راحت و ریلکس این شرایط و که جای مناسبی پیدا نکردین و بپذیر و مطمئن باش شرایط تغییر میکنه

پاسخ :

عمل به این قانون خیلی سخته باور کن! :)
واقعا نمیدونم چجوری میتونم اهمیت ندم به جا نداشتن!
تا چند ماه دیگه شرایط شغلی همسرم خیلی پیچیده میشه، واسه همین زمان برامون خیلی مهمه. اینه که دلم آروم نمیشه...
لوسی می
۰۷ خرداد ۹۸ , ۱۲:۱۸
مطمئناً تا موفقیت فاصله‌ای نیست... :)

پاسخ :

ان‌شاءالله  :*
محسن رحمانی
۰۷ خرداد ۹۸ , ۱۲:۵۵
توخونه چندتا اتاق دارید؟

پاسخ :

تو خونه امکانش نیست
مـارﮮ :)
۰۷ خرداد ۹۸ , ۱۲:۵۷
باور کن تا جایی که مقاومت کنی دنبالت میاد
ما دو سال بود که میخواستیم یه خواستگاری معمولی رو اوکی کنیم
انقد من براش استرس داشتم و میترسیدم دو سال کامل طول کشید این جریان و جور نشد قرار خواستگاری بذاریم
یه روزی با خودم گفتم اوکی اصلا قسمت نیست ما با هم ازدواج کنیم ولش کن کلا بیخیال شدم
یه هفته بعد اومدن خواستگاری :| :دی

پاسخ :

میدونی... دور از تصورمه که کارگاه خود به خود جور بشه :))
وگرنه که خودمم همینجوری ازدواج کردم! یه روز گفتم اصلا به درک تا ابد مجرد میمونم! و بعد ازدواج کردم ^__^
ولی الان همش خودمو با افرادی مثل استیو جابز مقایسه میکنم. همش یه چیزی تو گوشم میگه بدو!
بق بقو
۰۷ خرداد ۹۸ , ۱۳:۰۱
مطمئناً میشه 👊:)

پاسخ :

ان‌شاءالله  :*
یک آشنا
۰۷ خرداد ۹۸ , ۱۳:۱۳
دقیقا تاریک ترین ساعت شب درست چند دقیقه قبل از طلوعه :)
بله امیدوار بودن مهمه - خواستن مهمه :)

پاسخ :

آشنااااااااا ممنون از این جمله ^__^ چقد حس خوبی داشت این جمله :)
دعا کن برام 🙏
محسن رحمانی
۰۷ خرداد ۹۸ , ۱۳:۱۸
میتونید یکی از اتاقهاتونو تبدیل کنید به کارگاه .وموقتا کارتونو راه می اندازه.اگه موفق شدید وبراتون گرفت که سود کردید وهزینه ی کارگاه هم به نفعتون شده اگه هم که نه بازم ضرری نکردید چون هزینه ای واسه کارگاه پرداخت نکردید.
یا اینکه پشت بوم خونتون هم میتونید تبدیل کنید به کارگاه . یا با بلوک آجر به مقدار وسعتی که لازم دارید دیوار بچینید سقفش هم ایرانیت بذارید یا با جوش دادن چهارتا پایه بلند یا میله بلند وایرانیت درست کنید
ودورشم یا ایرانیت بذارید یا پلاستیک بزنید.برای موقتی خوبه کارتونو راه می اندازه.

پاسخ :

خونه ما آپارتمانیه. و سازمانی. اجازه نداریم تو محیط شهرک بلوک بچینیم یا کلا تغیری ایجاد کنیم.
صدای اره‌ها و کمپرسور به شدت زیاده.
و اتاق ما کوچیکتر از حد مورد نیازه...
محسن رحمانی
۰۷ خرداد ۹۸ , ۱۳:۴۴
آشنا ندارید؟که خونه ی آشناهاتون درست کنید؟

پاسخ :

شما اگه آشنای ما بودید، و فضایی که تو کامنت یک آشنا گفتم رو داشتید، قبول میکردید یکی هر روز بیاد خونه‌تون، از صبح تا شب دیروقت کار کنه، با ابزارایی که صداهای به شدت بلندی دارن، و کمپرسوری که به در و دیوار رنگ میپاشه و با خاک اره‌ای که کل خونه رو بگیره؟ به علاوه اینکه ممکنه همسایه‌هاتونم شکایت میکردن و اوضاع به هم میریخت!
بحث یه ساعت و دو ساعت و یکی دو روز نیست! این شروع یه کاره
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۰۷ خرداد ۹۸ , ۱۸:۰۶
به جای خیلی خوب و مناسب خودتون منتظرتونه:-)

پاسخ :

ان‌شاءالله  :**
ام اسی خوشبخت
۰۸ خرداد ۹۸ , ۰۶:۲۶
ان شالله از جایی که فکرش رو نمیکنید پیداش میشه :)

پاسخ :

ان‌شاءالله: *
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan