در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۴۳۰. بیاین با هم یه تمرین جالب کنیم.

۵ ثانیه وقت دارید!

به دور و برتون نگاه کنید و هر چیزی که به رنگ قهوه‌ایه رو به ذهنتون بسپرید.

حالا زود چشماتونو ببندید و هر چیز سبز رنگی که دیدید رو نام ببرید! تقلب نکنیدا!


این مساله رو خیلی وقته میخوام براتون توضیح بدم! چیزی که دارن هاردی تو یکی از سمینارهاش جور دیگه‌ای گفته بود، حالا آنتونی رابینز توی کتاب "موفقیت نامحدود در ۲۰ روز" اینطوری بیانش کرده. اینکه ما تو زندگی همون چیزایی رو میبینیم که بهشون تمرکز داریم و دیدن بقیه چیزا رو از دست میدیم! توضیحی برای قانون جذب! که میگه به هر چی فکر کنی جذبش میکنی... در واقع جذبش نمیکنی، همیشه بوده، فقط تو تا حالا ندیده بودیش!

به چیزای خوب فکر کنیم :)


خانومی ...
۱۰ خرداد ۹۸ , ۱۸:۳۶
من دور و برم فقط یه شکلات سبز هست 😶
چیز سبز نداریم توی اتاقمون

پاسخ :

خب آبی! یا هر رنگ دیگه‌ای! :)
مساله اینه که وقتی روی یه رنگ تمرکز میکنی رنگای دیگه تو ذهنت نمیمونه.
البته خود کتاب توصیه‌ش اینه که این کارو تو یه محیط جدید انجام بدید که براتون ناآشنا باشه
آبان ...
۱۰ خرداد ۹۸ , ۱۸:۳۹
خب تنها چیز سبز اتاق ام گلدون پتوس ام هست .
من خیلی قانون جذب قبول ندارم ولی امیدوارم به تو جواب بده :)

پاسخ :

همونطور که به خانمی گفتم، توصیه کتاب اینه که این کارو تو یه محیط جدید و ناآشنا انجام بدید.

بحث جذب شدن نیست واقعا... بحث اینه که بوده و قبلا نمیدیدیم. من این روزا که دارم به هر سازه‌ای توجه میکنم، میبینم چقدر ساختمونای عجیب غریب بوده که من قبلا ندیده بودم! مثلا شنیده بودم که یه خونه‌ای چند سال پیش سوخته، ولی واقعا تا همین یکی دو روز پیش ندیده بودمش! با اینکه اینجا خیلی کوچیکه و من یه ساله اینجام!
صخره نورد
۱۰ خرداد ۹۸ , ۱۹:۰۰
این موضوع رو من اولین بار وقتی رانندگی یاد میگرفتم فهمیدم, حس میکردم کل شهر پر آموزشگاه رانندگی و ماشین هاش شده, حتی تو همون زمان رفته بودم مسافرت, تو اون شهر هم فقط آموزشگاه و ماشین های آموزشگاه رو میدیم :))
در تلاشم.

پاسخ :

ما هم تا یه سال بعد عقد هر جا دفتر ازدواج میدیدیم توجه‌مون جلب میشد! :))
واران ..
۱۰ خرداد ۹۸ , ۱۹:۵۰
سلام گندم :)
گندم سلام :)

اتفاقا من تو ذهنم می مونه چون کل چیدمان اتاقم تا حدودی سبز آبی است :دی


البته این بازی بقول شما باید تو محیطی اجرا بشه که جدیده و ناآشنا هست :)


+
گفتی روانشناسی ایشالا بعد رمضان یه پست روانشناسی خیلیی خوب دارم که تو وبلاگم مینویسم که کیف کنی :)))
البته ایشالا که یادم نره :)

پاسخ :

سلام :)

کلا به هدف پستم نرسیدم من! :))))

ایشالا :)
خانومی ...
۱۰ خرداد ۹۸ , ۱۹:۵۰
اها از اون نظر 😅😅

پاسخ :

:))
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۱۰ خرداد ۹۸ , ۲۰:۳۷
منم قانون جذب رو قبول دارم. یعنی برام اتفاقاتی افتاد که چاره‌ای جز قبول کردنش نداشتم:/

پاسخ :

:)
در واقع من میخواستم قانون جذب رو توضیح بدم! ولی گویا خیلی موفق نبودم! :)))
هوپ ...
۱۰ خرداد ۹۸ , ۲۲:۲۳
من قبول دارم این قانون رو.
ایشالا خوبیا جذبمون بشه فقط یا ما حواسمون بهشون جلب بشه.

پاسخ :

ایشالا :)
محبوبه شب
۱۱ خرداد ۹۸ , ۱۷:۳۶
اتفاقایی که توی این کانال و کانالای مشابهش میفته یکم برام عجیبه
@ParvareshJazb

یعنی یکم غیر باوره برام
دقیقا اسم این کتاب رو هم جناب امیر شریفی(فک کنم اسمش همین بود) توی کانالش ازش نام برده بود

پاسخ :

اینا توجیه دارن... چندتا کتاب که بخونی متوجه میشی چرا تاثیر دارن. :)
ممنون بابت کانال
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan