در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

463. کبکو

دیروز همسر در حالی اومد خونه که یه پرنده تو دستش بود. گفت داشتم از فلان جاده میومدم که این کبکه یهو خورد به سپر ماشینم. گفت پاش شکسته.

یه کارتن آوردم با مشت برنج و یه کاسه آب. گذاشتش تو آشپزخونه. خواستم بگم بذارش تو بالکن، بعد گفتم حالا گربه میخوردش عذاب وجدان همسر بدتر میشه! بد از ظهر رفتیم سر کار، وقتی برگشتیم دیدیم کبکه رفته زیر سینک. نمیدونم چرا اصلا فک نکردم اتفاق بدی باشه. فک نکردم کبکا هم پی پی میکنن! :/

صبح همسر چند ساعتی مرخصی گرفت که کارای کارگاهو پیش ببریم. وقتی برگشتیم کبکه نبودش!!!! همه جا رو گشتیم، نیست!!!!! فقط یه پی پی گذاشته رو سرامیکا! :/ انگار آب شده رفته تو زمین!! تو این هیر و ویر فقط دنبال کبک گشتنمون کم بود! :/

وقتی به این فک میکنم که ممکنه کجا باشه الان و روی چیا پی پی کرده باشه مخم میترکه :( یا اینکه بره یه گوشه بمیره خونه زندگیم بوی گند بگیره :/


صبورا کرمی🦄
۰۶ شهریور ۹۸ , ۱۴:۱۴
قدمش خیر باشه :))))
امیدوارم زود پیدا بشه . حس ات رو میفهمم. یه بارم یه گنجشک اومد تو خونه من گم شد. انقدر به شوهرم گفتم برو پیداش کن که آخر سر دعوامون شد. تهش هم پیداش نکرد و گنجشک مرده بود. خیلی حالم گرفته بود چند روز... رو پرده اتاق و چمدون هم پی پی کرده بود
شارمین امیریان
۰۶ شهریور ۹۸ , ۱۴:۱۹
سلام.
کلا روزهای خاصی داری. این اتفاقا چیه تو زندگی تو می افته دختر؟! 😂
دچارِ فیش‌نگار
۰۶ شهریور ۹۸ , ۱۴:۲۲
صداش بزن میاد :)
آبان ...
۰۶ شهریور ۹۸ , ۱۷:۴۲
ووی چه وحشتناک ....
Mohsen Farajollahi シ
۰۷ شهریور ۹۸ , ۱۳:۴۰
پنجره ای دربچه ای چیزی باز نیست؟ :)
آقاگل ‌‌
۰۷ شهریور ۹۸ , ۲۲:۵۶
قدیمیا معتقد بودن کبک‌ رو فقط باید گرفت و خورد. نه اینکه نگه داشت.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan