در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

547. چرا من عنوان به ذهنم نمیرسه جدیدا؟!! :))

1. حالا که حتی دم انتخابات هم سعی نمیکنن یه کم اوضاعو بهتر کنن، باس خوشحال باشیم یا ناراحت؟!!!


2. ما آنتن نداریم. نه اینوری نه اونوری. چون هر دو رسانه کارشون شستشوی مغزیه. اینو وقتی یه مدت تلویزیون نبینی بهتر حس میکنی...

اما خب نمیشه که کلا تلویزیون خاموش باشه، خونه سوت و کور میشه. به همین خاطر چند تا از سریالایی که دوست داشتمو دانلود کردم و هی به نوبت پلی میکنم. چون قصه شون برام تکراریه مزاحم کارام هم نمیشن!

روزایی که یانگوم نگاه میکنم غذاهام بهتر میشن! :))))


3. کلا سریالای کره ای رو دوست دارم.

با اینکه گاهی قصه های بی منطقی دارن.

با اینکه خیلی ضایع تعجب میکنن!!!

و با اینکه زبونشون آوای قشنگی نداره...

اما برام دلنشینه...

چون همیشه قصه درمورد یه جوونه، که کلی سختی میکشه و تلاش میکنه و در نهایت موفق میشه...

همیشه آدم بده اتفاقای بدی براش میوفته و آدم خوبه عاقبت بخیر میشه! :)

به آدم امید و انگیزه میدن.


4. زنگ زده که تو مرداد تو جزیره کیش همایش کارآفرینی داریم. اقامتتون هم با یه همراه رایگانه.

گفتم خب نمیدونم بتونیم بیایم یا نه...

گفت کی میتونی خبر بدی؟

گفتم تا کی فرصت هست؟

گفت هر چی زودتر بهتر، اقامت رایگان یه آفره که به نفرات اول تعلق میگیره.

گفتم یعنی همایشتون هزینه داره؟!!

گفت معلومه که هزینه داره!

گفتم فکر کردم صرفا برای حمایت از کارآفریناست! حالا چقدره هزینه ش؟

گفت شیش میلیون! :/

بد موقع هم زنگ زد! پیازداغم سوخت! :///

+ میگفت براتون تبلیغات میریم در سطح گسترده! واقعا با یه میلیونم میشه خیلی تبلیغات خوبی رفت... چرا شیش میلیون بدم به تو آخه؟!!! :/

𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--
۰۳ خرداد ۰۰ , ۱۳:۲۵
نمیدونم چرا ولی سر سومی وقتی گفتین صداشون آوای خوبی نداره بهم برخوردxD
اما در مورد ضایع تعجب کردن موافقم:)
و اینکه آره خیلی فیلمنامه بعضی از سریالای شاهکارشون فوق العادست=)

پاسخ :

من بدم نمیاد از آواشون:)  اما خیلیا بدشون میاد:)

حتی سریالای الکیشونم تا جایی که من دیدم، انگیزه بخش بودن:)
yalda shirazi
۰۳ خرداد ۰۰ , ۱۴:۰۶
6 میلیون...

پاسخ :

ولی واقعا دلم مینواد بدونم کسی همچین همایشهایی رو میره؟
نیمچه مهندس ...
۰۳ خرداد ۰۰ , ۱۵:۱۵
خب الان مسئله ات تبلیغ و مشتری داشتن نیست،به اندازه کافی مشتری داری.مسئله تولیدته که کمه.نیاز به تبلیغ گسترده نداری واقعا.

پاسخ :

حتی مساله اینه که الان تبلیغات گسترده رفتن، کار چندان سختی نیست. اینستا همه چی رو راحت کرده.
تبلیغی که واقعا یه عالمه مشتری برای من آورد، 400 تومن برام آب خورد. حالا این 6 میلیون بده برات تبلیغ کنیم!:)))
عین صاد
۰۳ خرداد ۰۰ , ۱۷:۰۴
3. سریال مستر کویین رو ببینید
عالییییه یعنی

پاسخ :

محض باحالی سریال نمیبینم! 😅
صرفا از این جهت که تو خونه یه صدایی بیاد.
چون درحال ظرف شستن و آشپزی و... هستم دوست دارم اون سریال تکراری باشه که وقتمو نگیره.
.
اما فیلم رو دوست دارم جدید ببینم.:)
هوپ ...
۰۳ خرداد ۰۰ , ۱۷:۲۳
یه زمانی عشق سریال کره ای بودم ولی از یه جایی از بس تابلو بود اخرش هپی اندینگه بی خیال شدم.

پاسخ :

از اینکه حال آدمو خوب میکنن خوشم میاد.
وگرنه زیادشم جذاب نیست...
اما یانگوم و جومونگ چون دوبله هستن برای رفع سکوت خونه خوبن 😅😅
شاهزاده شب
۰۶ خرداد ۰۰ , ۱۸:۴۱
واقعا خسته نباشن ://// 6 میلیون :/

پاسخ :

واقعا:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan