در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

587.

شنبه، بیست و سوم مهر، برای ساعت دوازده فراخوان داده بودن...

قرار بود جمعه عصر بریم شیراز، یکشنبه صبح برگردیم. گفتم خوبه، تظاهراتو هم شرکت میکنم.

چون قبلا خونده بودم نباید تنهایی بریم، گفتم زنگ بزنیم به یکی از رفیقامون که با هم باشیم.

نزدیکای ظهر بهش زنگ زدیم، گوشیش خاموش بود. گفتیم پس دیر زنگیدیم، رفته بیرون از خونه و گوشی نبرده...

بابا گفت شیراز اکثرا شبا شلوغ میشه...

بعد از ظهر بهش زنگ زدیم، خاموش بود باز!

عصر زنگ زدیم، فرداش زنگ زدیم، پس فرداش زنگ زدیم!

من اصولا آدم نگرانی‌ام... اولین چیزی که به ذهنم میرسه معمولا بدترین احتماله... گفتم نکنه گرفتنش!:(

حمیدرضا از فاز منفی دادن بدش میاد... گفت بابا ملت صد تا خط دارن، اینو خاموش کرده، یکی دیگه رو روشن کرده! آ ببین آنلاینه!

بهش پیام داد: نکبت کجایی چند روزه؟ چرا گوشیت خاموشه؟ نگران شدیم.

سین نکرد... نه اون دفعه، نه دفعات بعدش که باز دیدیم آنلاینه!

به یکی از دوستای مشترکمون پیام دادم: بتی جون از رضا خبر داری؟ چند روزه استوری نمیذاره، گوشیشم خاموشه. نگرانشیم...

+ گرفتنش!:(



نرگس بیانستان
۲۸ مهر ۰۱ , ۱۱:۵۰
😔😔😔😔

پاسخ :

☹️
امیرحسین نخجوانی
۲۸ مهر ۰۱ , ۱۲:۳۳
دقیقا همین اتفاق برای من افتاد دو روز پیش

پاسخ :

شده مث کرونا... که اوایلش هیشکیو ندیده بودیم کرونا داشته باشه، بعد کم‌کم از دوستای دور و نزدیکمون گذشت و اومد رسید به خودمون!...
بهارنارنج :)
۲۸ مهر ۰۱ , ۱۵:۰۵
ای وای😢ان شاالله صحیح و سالم برگرده

پاسخ :

امیدوارم زیاد اذیتش نکنن:(
یاسی ترین
۳۰ مهر ۰۱ , ۰۱:۴۸
یا خود خدا 😔
خدایا به دادشون برس.
اینا شرف ندارن هرچی بگی برمیاد ازشون...

پاسخ :

کاش یه طور خوبی بشه تهش....
آبان ...
۳۰ مهر ۰۱ , ۲۰:۲۲
روزگار غریبی است

پاسخ :

گاهی باورم نمیشه دارم این روزا رو زندگی میکنم!...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan