در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

شاید باورتون نشه، ولی. . .

قبل از اینکه عنوانو کامل کنم، لازمه بگم چقددددر هیجان زده‌ام!

کسایی که سالهاست وبلاگشون به روز نشده، امروز ستاره‌هاشون روشنه ^_^

چقدر دلم تنگ شد برای خوندن وبلاگای تک به تکتون...

رفیقای شفیقم:)

کاش میشد باز برمیگشتیم به این دنیای قشنگمون...

همه «دایناسورهای دوست داشتنی بیان» جمع میشدن....

باز میشدیم ساکنین همون دهکده پنهان که همیشه میترسیدیم بقیه آدما خونمونو پیدا کنن...

.

خلاصه که خییییلی دلتنگتون بودم.

خوشحالم چراغاتون روشن شده 🥰

.

.

.

امااااااااا

شاید باورتون نشه ولی،

من یه دیدار وبلاگی عجیب و غریب داشتم!

با یکی از مرموزترین بلاگرای بیان!

یه دیدار دلچسب، بااااااااا یک آشنا 🥰🥰

و اگه هنوز نمیدونی آشنا دختره یا پسره، باید بگم که دلت بسوزه 😎


امیرحسین نخجوانی
۲۵ بهمن ۰۲ , ۱۷:۳۵
سلااااام گندم بانوی عزیز
خوبی؟ همسر خوبن؟ بیزینس کوچیک قشنگت خوب پیش می‌ره؟
امیدوارم خوب باشی و من که دلم سوخت 😁 سلام بهش برسون بگو خیلی خفنی آشنا جان
آره جالبه بچه‌ها یکی یکی دارن بر می‌گردن به دهکده کوچیک بیان

پاسخ :

سلام و درود ^_^
خدا رو شکر. شما خوبی؟
کسب و کار هم همچنان پر فراز و نشیب... ولی به زور داریم پیش میبریم...

آخ آخ، خیلی کیف میده  یکی از خفن‌ترین بلاگرا رو از نزدیک ببینی 😎😎🥰

همه‌مون دلمون اینجاست و هزاران خاطره قشنگ داریم ازش...
کاش بشه همگی برگردیم باز...
مهدیار (مترسک)
۲۵ بهمن ۰۲ , ۱۸:۰۰
دلم که چه عرض کنم، تمامم سوخت :))
ما چرا همو ندیدیم تا حالا :(
اواخر اردیبهشت ایشالا سنگی چیزی نباره میرم شیراز، اگه مسیرت بود همو ببینیم 😍
به عنوان یکی از دایناسورای وبلاگستان، الان عمدتا تو پیج پابلیک اینستام فعالیت دارم، دوست داشتی اون طرف در خدمتتم 😉

پاسخ :

وااااقعا:(((
خیلی دوریم خب... امیدوارم بشه هماهنگ کنیم ببینیم همو:)

آقااا اینستا قبول نیست:)))))
فک کنم هر پیجی زدی فالو کردم 🤔 حالا نمیدونم اینی که میگی رو فالو دارم یا نه...
ولی کلا خیلی کم میرسم اینستا رو هم برم. نمیدونم دقت کردی خیلی کمرنگ شدم یا نه. حتی تو پیج کاریم...
مهدیار (مترسک)
۲۶ بهمن ۰۲ , ۱۰:۰۹
معرفت شما که ثابت شده است رفیق جان 🌱
اون پیجای قبلی هیچ کدوم درست و حسابی نبودن، پیج فعلیم در حد کاراییه که خودم تولید می‌کنم؛ عکاسی، فیلم‌برداری، نوشته‌های کوتاه، به‌زودی آهنگام و اینا. تا الان هم شکر خدا بازخورد خوبی داشته، دوست داشتی mahdiyARTian رو فالو کن 😅
آره می‌دونم سرت شلوغ شده (همیشه بازار باشه و پربرکت) ولی خب واقعیت اینه که وبلاگ دیگه تقریبا مخاطب نداره و اینجا نوشتن یعنی تلاشی ارزشمند ولی بدون خروجی! این یک سال و اندی هم که اینجا نوشتم صرفاً به خاطر طولانی بودن نوشته‌ها بود که توی سوشیال مدیا نمی‌شه جاش کرد 😄
حالا سر موعد اومدنم شد صحبت می‌کنیم، شاید شد همو ببینیم 😇
آره خلاصه 😉

پاسخ :

محبت داری متر جان
آره وبلاگ از رونق افتاده:( ولی خاطره‌هاش و مهمتر از اون رفاقتاش موند برامون:)


آره خبر بده قبل اومدنت، امیدوارم بشه هماهنگ کنیم:)
اگه نشد تو بیا بوشهر 😜
بهارنارنج :)
۲۶ بهمن ۰۲ , ۲۱:۴۹
اااااا تو روحت😅😅 اا ببخشید یکم هیجانی شدم
بیا بگووووو😁

پاسخ :

اصن دچار حس «خود خاص پنداری» شدم 😁😁

دیدار کوتاهی بود... خیلی کوتاه:)
آبان ...
۲۸ بهمن ۰۲ , ۲۲:۰۶
دختر خوب بنویس ..رفتی که رفت

پاسخ :

وقت نمیشه آبان جانم.
حتی پیج کاریمم مدتیه رها کردم:(
بهارنارنج :)
۰۱ اسفند ۰۲ , ۰۷:۵۱
خانومه یا اقا😁جوونه ؟😁دیگه قول میدم سوال دیگه نپرسم

پاسخ :

آشناست:)
بیشتر از این اجازه بده راز نگه‌دار باشم:)
❤🌹
لافکادیو ‌‌
۰۱ فروردين ۰۳ , ۰۰:۴۹
سلام خدمت شما گندم بانو! و یک آشنا دختر بوده و هست. اگر نباشه من هرگز باهاش قرار وبلاگی نخواهم گذاشت :)
عید شما هم مبارک!؟ چی بگیم مناسب حال این روزامون باشه؟ همون.
بعضی رشته های نازک این شکلی هستن... که ساعت 12:46 دقیقه شب قبل سال تحویل آدم رو به دورافتاده ترین نقطه های زندگی میبرن...


پاسخ :

لافکادیو (✪‿✪)
چطوری؟
دست رشته‌های نازک درد نکنه:)  مگه اونا یادت بندازن رفاقت‌هایی هم هست هنوز:)
آقا در دسترس‌تر باش. اینستایی، جایی... شاید یه روز اومدی بوشهر / اومدم تهران، خواستیم ببینیم همو... هوم؟:)
شاهزاده شب
۰۷ فروردين ۰۳ , ۱۴:۰۵
وااااااای چه دیدار خوبی!!!!

پاسخ :

بله بله 😊😊
ام اسی خوشبخت
۲۴ فروردين ۰۳ , ۱۱:۲۷
سلام گندم بانوی عزیزممممم
چقدر دلم برات تنگ شده بود :*****
خوبی؟
چه خبر؟
من یه مدت طولانی نبودم، الان لاگین کردم تو پنل و اولین پیامی که دیدم، پیام تو بود، کلی خوشحال شدم :)

پاسخ :

سلااااااااام عزیز دلمممم
خوبم، تو خوبی؟ ^_^
منم خییییلی وقت بود نیومده بودم بیان...
اومدم و یهو کلی از قدیمیا رو دیدم دوباره:)
چقددددر حس خوبی داشتیم اینجا و چه حیف که داره فراموش میشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan