در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

خودم قبل همه

چجوری میشه حرف جدی زد؟؟!!!! یه ساعته دارم فک میکنم!!! :/

ولش کن اصن... مقدمه چینی نمیکنم؛ صاف میرم سر اصل مطلب...

بیاین به حدودی که هرکسی برای خودش تعیین کرده احترام بذاریم...

وقتی یکی نمیخواد سنشو بگه، اسمشو بگه، جنسیتشو بگه ...

هی اصرار نکنیم...

شاید یه سری چیزا واسه ما عادی باشه و واسه یکی دیگه نه ...

هی نپرسیم چرا...

نگیم چرا کامنتتو بستی، چرا مخفی دنبال میکنی، اسمت چیه و ...

بذاریم یه جا تو این دنیا باشه که همه بتونن احساس راحتی کنن...

محیط رو نا امن نکنیم...

قبل همه به خودم میگم...

آره همه این کارا رو کردم...

پرسیدم چرا مخفی؟

کنجکاوی کردم، شیطونی کردم

آره همه اینا درست...

شاید خیلیا رو هم ناراحت کرده باشم...

معذرت خواهی از همه شون...

بیاین با محبت رفاقت کنیم با هم...

بپذیریم محدودیت ها و خط قرمزهای همدیگه رو...

مبادا  کسی به خاطر چراهای ما دل شکسته بشه...

مبادا کسی به خاطر کنجکاوی ما بار و بندیلشو جمع کنه و بره...

ما همه مون میدونیم چقدر یه بلاگر وبلاگشو دوس داره... دوستاشو دوس داره...

مبادا ناخواسته باعث آزار کسی بشیم...

خودم قبل همه :)



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan