در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

به خدا!!!

در خدمتتون هستم با یکی دیگه از ما جراهای "من و دکتر خوبه" :))

دیگه کم کم خودمم دارم شک میکنم به واقعی بودن حرفام!!!!

بسکه عجیبه همه چی!!!

دیروز من و مامان خانوم با هم نوبت داشتیم.

فامیلیمونو که صدا کردن دوتایی رفتیم داخل ببینیم منظورشون کدومه!

منشی که ما رو میشناخت گفت خودتون برید داخل بپرسید.

رفتیم پیش پرستاری که دستیار دکتر جان بود.

گفت بیا همین جا وایسا تا اول مامانت برن، بعد تو برو.

با دکتر جان سلام علیک کردیم و مامان رفتن داخل.

دکتر جان گفتن:

اصلا بهتون نمیاد دختر به این بزرگی داشته باشین!

منم زودی گفتم:

بچه هاشون خوب بودن که جوون موندن ^__^

دکتر جان رو به خانم پرستار:

این خانوم گندمی خودشونم نوبت دارن یا چون دختر خوبی بودن همراه مامانشون اومدن؟!!!!

من :/

دکتر :)

خانم پرستار :))))

از مامانم پرسیده بود چند سال فاصله سنی دارن با من.

بعد که نوبت من شد نشسته حساب میکنه وقتی مامانم سن من بوده من چند ساله بودم!!!!

الان یعنی منظورش اینه که من ترشیدم؟؟!!!!! :(


یه پیرزنه اومده بود و در مورد دندونش سوال داشت.

یه ساعت نشسته بود واسش توضیح میداد و هر بار پیرزنه میگفت خودت واسم انجام میدی؟ دکتر جان میگفت نه این کار من نیست. اما به تمام سوالای خانومه با حوصله جواب میداد و کامل توضیح میداد براش! به خدا این بهترین دکتر دنیاست بیاین بهش کاپ مهربونی بدین ^_^

دیروز دکتر جان تا ده شب نوبت داشتن!

مامان خانوم عقیده دارن که دقیقا به خاطر همین حرف زدناشه که کارش این همه طول میکشه :)

ولی من معتقدم که همه دوس دارن بیان پیش دکتر خوبه... از بس خوبه :)



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan