در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

اشغالگر!

میگن اسراییل اول چند تا خونه و زمین خرید تو فلسطین،

بعد کم کم تعدادش زیاد شد،

به یه جایی که رسید جنگو شروع کرد و ...

حالا شده داستان من و آبجی کوچیکه!!!!

اولش کل اتاقم مال خودم بود...

بعد قرار شد آبجی کوچیکه تو اتاق من بخوابه اما وسایلشو نیاره...

بعد کم کم به جایی رسیده که،

خونه تکونی وسایل خودم دو ساعت هم  زمان نبرد، اما خونه تکونی وسایل آبجی کوچیکه کل دیروز طول کشید و هنوز تموم نشده!!!!!!! :/

پدرم در اومده!!!! :(

هر بار هم یه بخشی از وسایل خودمو بردم تو انباری و جا واسه وسایل آبجی کوچیکه باز کردم!!!!!

فک کنم کم کم دیگه جنگ نزدیکه!!!!!!


+ لطفا بخوانید!!!


+ بیست و دوی عزیزم یه پست گذاشته درباره اتفاقاتی که بین اسرائیل و فلسطین افتاد... اگر علاقمندید بدونید جریان چی بوده پیشنهاد میکنم بخونید :)



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan