در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

138

انگار خونه جدید طلسم شده!!!!

بعد دو هفته هنوز زندگیمون روی روال عادی نیافتاده!!!

از اونجایی که مجبور بودیم خونه قبلی رو زود تخلیه کنیم و اسبابا رو آوردیم تو همین خونه، دو تا از اتاقا رو مجبور شدیم خودمون رنگ کنیم. (یاد بق بقو افتادم :دی) و از اونجایی که بنای محترم خیلی خیلی خوش سلیقه تشریف داشت قرنیزای قدیمی رو گذاشته بود بمونه، و برای دیوارای جدید قرنیز جدید گذاشته بود، قدیمیا سیاه و جدیدا کرمی کم رنگ بودن!!! :/ خلاصه نشستم قرنیزا رو هم رنگ کردم!

در کمدا رو هم رنگ کردم تا هم رنگ در اتاقا بشه... قفسه کمدا هم که فک کنم از سی سال پیش تا حالا یه گرد گیری هم نشده بود!!! اونا رو هم رنگ کردم تا دلم بشینه تو کمد وسیله بذارم!!

هنوز یه عالمه کار دیگه هم مونده...

یکی از مهم تریناش اینه که پریز اتاق من وصل نشده و از اونجایی که من کلا عادت ندارم تو لپتاپم باتری بذارم، این قضیه برام مساوی شده با استفاده نکردن از لپ تاپ!!! :/


+ واقعا جاتون خیلی خالیه!!! نیروی کمکی لازم داریم!!! ^___^


اتاق این خونه از اتاق قبلیم بزرگتره، کمدش تقریبا سه برابر کمد قبلیه، و حتی یه قفسه هم به وسایلم اضافه شده، اما بازم احساس میکنم تو اتاق قبلی خیلی راحت تر وسایلمو جا داده بودم!!! اصن اونجا یه چیز دیگه بود!!


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan