در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

زنده باد آغاز...

آبان... ماهی که من متولد شدم...
آبان.... ماهی که مستر جو متولد شد...
و آبان... ماهی که زندگی دو نفره ما متولد شد!

بعد جالبیش اینه که من متولد آبان 69 هستم و زندگیم متولد آبان 96 !!!! :)
اینو امروز که میخواستم وام ازدواج ثبت نام کنم فهمیدم! ^__^
راستی تازگی کسی وام ازدواج ثبت نام کرده؟ چرا نمیشه؟؟؟

نوشتن یادم رفته! :))
روز یک آبان عقد کردیم... با وجود همه حرف وحدیثا.
تحمل دوری سخت تر شد بعد عقد!!!
روز تولدم کنارش بودم... روز تولدش کنارم نیست! :(
دلتنگشم...
هوپ ...
۱۲ آبان ۹۶ , ۰۹:۲۴
به به مباررررک باشه خانمِ مستر جو!
ان شاالله سالیان سال با خوبی و خوشبختی کنار هم زندگی کنین :-)

پاسخ :

سلامت باشی هوپ جان :*
ممنون
بق بقو
۱۲ آبان ۹۶ , ۰۹:۳۸
عزیزم^__^ ،ان شاءالله خوشبخت باشید^_^

پاسخ :

ممنونم عزیزم
ان‌شاءالله روزی خودت باشه ❤
ماهی کوچولو
۱۲ آبان ۹۶ , ۰۹:۵۵
عزیزممم
من فکر کردم دیگه عروسی نمیگیرین بعد عقد میرین خونه خودتون
والا من نمیدونم وام ازدواج چی هست اصلا :)) چون ندیدم به کسی بدن :))
یا وقتی میدن طرف بچه ام داره :))

پاسخ :

عه چرا؟؟
عقدمون خیلی بی سر و صدا بود. ان‌شاءالله عروسی میگیریم :)
خدا کنه زود بدن :((
مترسک ‌‌
۱۲ آبان ۹۶ , ۱۰:۲۰
مبارکه :)

پاسخ :

ممنون ^__^
ان‌شاءالله دامادی خودت
Unknown 96
۱۲ آبان ۹۶ , ۱۰:۲۶
مبارکه خوشبخت بشید

پاسخ :

ممنونم 🌷🌷
Mr. Moradi
۱۲ آبان ۹۶ , ۱۰:۴۳
تبریک میگم :))

پاسخ :

ممنونم :)
ماهی کوچولو
۱۲ آبان ۹۶ , ۱۰:۴۶
خو من فکر کردم انقد عجله دارین برای عقد لابد میخواین بدون عروسی برین خونه تون :)
نمیدونم چرا خیلی دیر میدن اکثرا

پاسخ :

فقط میخواستیم واسه خونه سازمانی اقدام کنیم :)
مشکل اینه که اصلا ثبت نام نمیشه
خانومی ...
۱۲ آبان ۹۶ , ۱۰:۵۸
به سلامتی . متاهل شدنت مبارک عزیزم ، انشالله همیشه کنار هم شاد و خوشحال و خوشبخت باشید :)

پاسخ :

ممنونم خانومی جان 🌷
آوو کادو
۱۲ آبان ۹۶ , ۱۱:۲۲
زادروز شما مبارک باشه عروسِ گندم ها :-)

+تقدیم به شما:

چه مراعات و نظیریست میان کلمات

بوی تو، آمدنت، نم نم باران با عشق!

"امیر قدیانی"

پاسخ :

ممنونم :)
چه شعر قشنگی ^__^
بوبک یار
۱۲ آبان ۹۶ , ۱۱:۳۹
عزیزم الهی خوشبخت شی:)

پاسخ :

ممنونم :)
مهرناز .ج
۱۲ آبان ۹۶ , ۱۲:۱۰
بازم میگم کلی مبارک باشه عزیزم
هم عقدتون هم تولد جفتتون
همیشه اروم و خوشبخت باشد

پاسخ :

ممنونم مهرناز جونم :**
ملکه بانو
۱۲ آبان ۹۶ , ۱۲:۲۴
به سلامتی باشه ان شاء الله!
علاقتون روزافزون باشه
از وام ازدواج ما یه 9 سالی می گذره!!

پاسخ :

سلامت باشید
ممنون :)
:)
محدثه
۱۲ آبان ۹۶ , ۱۲:۲۵
یک دنیا تبریک گندم عزیزم،الهی در کنار هم زندگیتون پر از آرامش و عشق و خوشبختی باشه و همیشه شاد باشید دختر دوست داشتنی :)

پاسخ :

ممنونم دوست عزیزم :)
✿دخترے از تبارِ غرور✿
۱۲ آبان ۹۶ , ۱۴:۰۶
مبارک باشه عزیزِ دل😉
ایشالا یه عروسی مفصل بگیرین😍

پاسخ :

ممنونم
ان‌شاءالله :)
منِ ناشناس
۱۲ آبان ۹۶ , ۱۵:۰۵
تبریک میگم بهتون و امیدوارم هر روز بیشت از قبل همدیگه رو دوست داشته باشید و بیشتر احساس خوشبختی کنید.
من از آشناهامون که شنیدم وقتی ثبت نام کردن یه مئت کوتاه بعدش وام بهشون دادن.تاتو نزدیکای خودم نشنیدم کسی تو گرفتن وام ازدواج مشکلی داشته باشه یا دیر داده باشن.

پاسخ :

ممنونم عزیزم
مساله اینه که اصلا ثبت‌نام نمیشه ...
ف.ع ‏ ‏‏ ‏
۱۲ آبان ۹۶ , ۱۶:۳۵
مبارکه :)

پاسخ :

ممنونم :)
لوسی می
۱۲ آبان ۹۶ , ۱۸:۰۸
به به خیلی هم عالی. زندگی آبانیتون به رنگ آبان رنگارنگ و شااااد :)

پاسخ :

ممنوووون :**
عاشق بارون ...
۱۲ آبان ۹۶ , ۲۰:۴۲
مبارک باشه :)

پاسخ :

ممنونم :)
جنابــــــــ دچار
۱۳ آبان ۹۶ , ۱۰:۱۵
تجربه ثابت کرده که اول باید برید بانکی که توش پارتی دارید رو پیدا کنید بعد برید توی سایت ثبت نام کنید :)

+ کدامنیتی نمده!

پاسخ :

ممنون :)

+ لیست بانکا رو باز نمیکنه
الناز الناز
۱۳ آبان ۹۶ , ۱۰:۴۱
مبارک باشه عزیزم...خوشبخت بشی...تو بانکی آشنا داشته باشین راحتتر میتونین وام ازدواجو جور کنین والا حالا حالاها کار دارین

پاسخ :

ممنون عزیزم
مشکل اینه که لیست بانکا رو باز نمیکنه اصلا!
شـمـلـ ـیا
۱۳ آبان ۹۶ , ۱۶:۵۲
عزیزم مبارک باشه خوشبخت شین ان شاءالله ❤❤❤

ما واممونو زود گرفتیم خداروشکر الانا زود میدن دیگه

پاسخ :

ممنون شمیلا جونم
لیست بانکا رو باز نمیکنه...
حالا انگار واسه جو باز کرده ... ببینیم چی مشه
پـــــر ی
۱۳ آبان ۹۶ , ۱۹:۵۳
مبااااارکه :)

پاسخ :

ممنووون تاریخدان جان :**
yasna sadat
۱۴ آبان ۹۶ , ۲۰:۲۷
تبرررررریک میگم
خوش بخت بشی گندم عززیز:)

پاسخ :

ممنونم 🌷🌷
Anne Shirley
۱۴ آبان ۹۶ , ۲۳:۲۴
وااااااااااااااااای مبارک باشه ^_____^
هی میومدم اینجا رو چک میکردم ببینم چیشد بالاخره D:
خیییییییییییییلی خییییییییلی خوشحالم برات ^_^
ایشالا بیای بگی میخوای مامان بشی ^_^ ووویی ^___^
بعد فک کن بچه‌تونم آبانی باشه D: خیلی جذاب میشه D: کلا آبان هی تولد باید بگیرین D:

پاسخ :

ممنونم آن‌شرلی جان 🌷🌷
وااای زوده حالاااااا!!! :))))
ان‌شاءالله عروسی خودت عزیزم ^__^
nily ..
۱۵ آبان ۹۶ , ۲۱:۰۲
عاشقِ این رابطه‌ی بینِ تاریخ تولدام! :)
به من یکی روحیه می‌ده اصن! :|

پاسخ :

^__^
تو هم آبانی‌ای؟ :)
Pary darya
۱۶ آبان ۹۶ , ۱۹:۴۴
(((': به چندتا از اقوام ماکه وام رو زود دادن ایشالا واسه شماهم جور شه

پاسخ :

اصلا بانکا رو باز نمیکنه!!
البته خودمم تنبلی میکنم زیاد سر نمیزنم!!
میگن باید اونقد چک کنی تا بالاخره اسم اون بانکی که میخوای رو بیاره!
asra ツ..
۱۷ آبان ۹۶ , ۱۲:۰۷
مبترک سمنو جان^_^

پاسخ :

مرسی اسرا گلی ❤❤❤❤❤
المی ...
۲۳ آبان ۹۶ , ۰۲:۳۱
اع اععع مبارکههههههههه*___*😍
نمیدونستم
خیلی خوشحال شدماااا
خوشبخت باشین😘💜

پاسخ :

ممنون المی جان ^__^
ان‌شاءالله عروسی خودت :*
nily ..
۲۳ آبان ۹۶ , ۱۸:۳۹
افتخارش نصیبم نشد! :دی

پاسخ :

^__^
هویجوری:)
۰۶ دی ۹۶ , ۲۱:۲۳
تاریخ عقدتون هیچوقت یادم نمیره
روز تولدم:)))
خوشبخت بشید عزیزم

پاسخ :

^__^
ممنون
🔹🔹نیلگون 🔹🔹
۱۰ دی ۹۶ , ۲۳:۴۸
عزیزم مبارک باشه :)
قدیم ها یه بار وبتو دیده بودم.اونموقع هنوز متأهل نشده بودی.الان از طریق وب یکی از دوستان گــــــــذرم به اینجا افتاد و این پست های خوب و دلنشین رو خوندم.
براتون آرزوی خوشبختی و عاقبت بخیری میکنم.از ته دلم.
امیدوارم هرچی از خدا میخواین بهتون بده :)

پاسخ :

^__^
ممنونم 🌷🌷
منم براتون آرزوی یه عالمه اتفاق خوب میکنم
آبان ...
۱۵ دی ۹۶ , ۱۸:۱۲
سلام
با یه عالمه تاخیر
مبارک باشه عزیزم ..انشاالله که خوشبخت باشی عروس جانم

پاسخ :

سلام آبان جانم
ممنون عزیزم :**
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan