در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

580. #ذوقهای_زودگذر

هر بار یه تغییری تو صفحه اصلی سایت میدم، کلی ذوق میکنم و میگم وااای چه قشنگ شد!!! بعد دو روز دوباره میگم نه این به درد نمیخوره! :/
خلاصه که دوباره تغییرش دادم :))
دوست داشتید، ببینید: {کلیک}
چقدررررر دنگ و فنگ داره خدایی! هر بار میگم یه ذره دیگه بیشتر کار نداره تا به مرحله بهره برداری برسه. بعد میبینم بازم یه عاااالمه گره افتاده تو کار!
مثلا قسمت تماس با ما... کار نمیکرد قبلا. دهن هاستمو سرویس کردم تا درست شد... الان دوباره کار نمیکنه :/
یا مثلا دو تا محصول تستی گذاشتم که کارایی سایتو امتحان کنم، موقع تسویه حساب ارور میده برا آدرس... حالا هر آدرسی که زده باشی! هر شهری.
دیگه اینکه برای فعال کردن پیامک سایت نیاز به یه نشان اعتباری دارم... فعلا که جز زرین پال چیز دیگه ای ندارم. ببینم زرین پال این نشانو بهم میده یا نه :/
یه پلاگینم خواستم نصب کنم که باز ارور داد. تیکت زدم گفتن برو تو هاست آپلودش کن بعد نصب کن... منم گفتم نمنه؟!!! :)))) کلا به زور از کارای سایت سر در میارم. ولی با هاست کلا غریبه ام! اصلا حالیم نیست چی به چیه!!!


+ فیلوود که میرفتیم واسه آموزش نجاری... داداش رییسه همش پای لپتاپ بود. حمیدرضا میگفت این دقیقا چیکار داره میکنه؟!!! حالا تقریبا میفهمم چیکار میکرده!!!!
اولا که باید تو سایت مالیات ثبت نام کنی که کم دنگ و فنگ نداره.
اگه بخوای شرکت ثبت کنی اونم کلی دوندگی داره.
بخوای برند ثبت کنی باز کلی دوندگی داره.
بخوای لوگو ثبت کنی بازم...
بخوای پروانه کسب بگیری ...
بخوای ای-نماد بگیری...
بخوای پیامک سایتتو فعال کنی...
بخوای درگاه پرداخت بگیری...
و احتمالا یه عالمه کار دیگه که من هنوز باهاشون آشنا نشدم.
تازه اینا همه شونم اعتباری هستن و هی باس تمدید شن!
نیــ روانا
۱۰ بهمن ۰۰ , ۲۱:۰۷
فکرشم نمیکردم سایت اینقدر دنگ و فنگ داشته باشه
ولی تا اینجاش واقعا دلچسبه فضای سایت
من دوست داشتم
مخصوصا حالت محاوره ای نوشته ها حس خوبی بهم داد
بدرخشید همیشه ❤️🌸

پاسخ :

وای وای مرسی از تعریفت ^___^
چه خوش خوشانم شد :))
خوشحالم که ظاهر تلاشم دلچسب بوده. ایشالا به زودی باطنشم درست کنم :)))

قربون شکل ماهت بشم من :***
دُردانه ‌‌
۱۰ بهمن ۰۰ , ۲۲:۱۳
«باسلام» رو هم امتحان کردی؟ من چند بار ازش خرید کردم. اونجا هم می‌تونی بفروشی.

پاسخ :

امتحانش نکردم. اما فضاش رو دیدم...به دو دلیل فعلا ترجیح میدم نرم سمتش.
1. فضاش رو دوست نداشتم. تو بخش چوب اکثرا کارا کیفیت پایین و متعاقبا قیمت پایینی داشتن. به علاوه اینکه تقسیم بندی ها درست نبود.
2. مقدار کمیسیونی که میگیره زیاده. و تا جایی که یادمه اونطوری که یکی از بازاریاب هاش توضیح میداد، بعد سه ماه حتی اگه اصلا هم فروش نداشته باشی باید یه مبلغی رو پرداخت کنی... شبیه اجاره!
نرگس بیانستان
۱۱ بهمن ۰۰ , ۲۲:۵۰
عکس نمایه ات عوض شده :)مبارکه

+خدا بهت جون بده خواهر

پاسخ :

آفرین به این دقتت دختر :)
چند لحظه هنگ شدم تا فهمیدم کدوم عکسو میگی! خودم یادم رفته بود :)))
یاسی ترین
۱۴ بهمن ۰۰ , ۱۲:۵۴
خسته نباشی دختر پرتلاش 😍😍😍
واقعا امیدوارم نتیجه بگیری
چون که داری انرژی میگذاری و صدِ خودت رو ارائه میدی ☺️

پاسخ :

ممنون عزیز دلم :***
سلامت باشی همیشه
آقاگل ‌‌
۱۴ بهمن ۰۰ , ۱۷:۴۲
چرا نمیری سراغ گزینه‌های ساده‌تری مثل فروشگاه‌ ساز؟ فکر می‌کنم متناسب با ساز و کاری که داری، بهتر بتونه کمک کنه و درگیری‌های فکری هم برات کمتر ایجاد کنه.

پاسخ :

اتفاقا اولش میخواستم همین کارو کنم، با یک آشنا مشورت کردم، گفت سایت ساختن اونقدر آسونه که نگو!(دیگه حساب نکرد من کجا و خودش کجا! 😅)
تا یه جاهاییشو هم محبت کرد برام انجام داد. تا یه جاهایی هم هر سوالی داشتم کمک کرد. از یه جایی دیگه شرم کردم هی مزاحمش بشم:)))
خلاصه که دارم عصا زنان پیش میرم. الان فقط مساله خرابی ایمیل رو دارم که پشتیبان هاستم باید رفعش کنه. این که حل بشه، دو سه تا کار کوچولوی دیگه هم اوکی بشه دیگه سایت آماده ست 😅😅

+ فروشگاه سازا دست و بالتو خیلی میبندن. از قالب بگیر تا حجم و... تهشم رو هوایی. هیچی مال خودت نیست.
هوپ ...
۱۴ بهمن ۰۰ , ۲۳:۰۵
دلم واسه تک تک اونایی که صفر تا صد کار با خودشونه کباااابه! خداقوت
:-)

پاسخ :

واقعا مسخره ست بخوای همه کارا رو خودت انجام بدی:)))
ولی خب از طرفی هم بیرون خییییلی گرون میگیرن! دو سال پیش دوست عموم با تخفیف گفته بود بین پنج تا بیست میلیون میشه هزینه ساختن سایت! خداییش با اینکه سایتمون دو سال دیرتر آماده شد، اما راضیم:))) بیست تومن آخه؟!
x
۱۵ بهمن ۰۰ , ۱۵:۰۵
علی الحساب اومدم بگم که فضای سایت تون رو خیلی دوست داشتم
درباره ی ما رو خوندم

خوبی سایت تون اینه صرفا کسی که محصول چوبی میخواد نباید بهش مراجعه کنه .... یه جورایی انگار یه دوره همی دوستانه اس که میتونی با لحظه هاشون همراه باشی و چیز یاد بگیری :)

پاسخ :

چقددددددر حس خوب داشت این کامنت برام 🥰🥰🥰🥰🥰♥♥♥♥ممنووونم واقعا. خیییلی خوشحالم که تلاشم بی نتیجه نبوده 🤗🤗
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan