در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

255 . یه جای خیلی خیلی دور

گاهی سرنوشت یه جوری رقم میخوره که همه خواسته ها و باورات عوض میشن

گاهی همه چی یه جوری پیش میره که یهو میبینی یه عمر اشتباه فکر کردی!

اما باید یه عمر اشتباه فکر میکردی تا برسی به اون نقطه ای که راه درستو بشناسی و با درست ترین انتخاب زندگیت مواجه بشی...

یه دوستی دارم که یه ازدواج ناموفق داشت و بعد جدایی و ازدواج مجدد حالا احساس خوشبختی میکنه.

میگفت تمام ویژگیای همسر فعلیم با همسر سابقم فرق داره!!!

راس میگه... خوب یادمه که دوس نداشت شوهرش پوست روشن داشته باشه، شوهر سابقش قد بلند و لاغر و سبزه و بداخلاق بود. همسر الانش قد کوتاه و تپلی و سفید و چشم روشنه... و البته خیلی خوش اخلاق و آروم. میگفت همسر الانم قبل ازدواج اولمم خواستگارم بود... اما من نمیخواستمش!!!

روزگار ما رو اونقدر میچرخونه تا بفهمیم که اون چیزی که ما میخواستیم شر بوده و اون چیزی که بهش رغبت نداشتیم خیر!!!

مستر جو یه بار اون اولا گفت چرا ما چهار سال پیش با هم آشنا نشدیم؟ گفتم چون اون موقع من زنت نمیشدم!!!!

چون اون موقع من جوجه مهندس تازه فارغ التحصیل شده ای بودم که فک میکردم میرم سر کار و پیشرفت میکنم و کله گنده و پولدار میشم!!!!

چون اون موقع من نازپرورده ای بودم که فک میکردم زندگی هر جایی جز شیراز غیر ممکنه.

لازم بود سالهایی بیان و برن و من بفهمم جایی که دارم زندگی میکنم واسه پیشرفت شغلی یه چیزایی بیشتر از مدرک تحصیلی و شوق و ذوق لازمه.

سالهایی بیان و برن و من یاد بگیرم که واسه زندگی کردن هر چند سایه مامان و بابا لازمه، ولی گاهی خوبه آدم خودش گلیمشو از آب بکشه.

لازم بود زمان صرف بشه تا بفهمم هیچ آدمی نمیتونه کاملا با خواسته های من منطبق باشه. پس بذار این عدم انطباق دوری راه باشه، نه اخلاق و فرهنگ.

این سالا گذشت و زندگی منو آماده کرد یه چیزایی رو بپذیرم...

فک میکردم قراره برم تو یه بیابون بی آب و علف زندگی کنم، فک میکردم دارم برای به دست آوردن یه جواهر قیمتی، از راحتی و امنیتم میگذرم.

اما میدونید...

گاهی خدا فقط میخواد میزان اعتمادمونو اندازه بگیره.

بعدش یه جوری پشتت در میاد که خودتم خودتو باور نمیکنی!!

دو هفته رو توی یکی از دور افتاده ترین شهرای ایران گذروندم... جایی که گاز کشی نبود و به خاطر استفاده از کپسول گاز همیشه آشپزخونه بوی گاز میداد...

جایی که وقتی شیر آبو باز کردم و خواستم آب بخورم شنیدم که آب تصفیه شده نیست! که مردمش از بچه دو ساله تا پیرمرد نود ساله لباسای یه شکل تنشون بود.

یه جایی ته ته دنیا...

اونجا پر از عشق و خوشبختی بود.

دلم تنگه براش...

Unknown 96
۲۰ آذر ۹۶ , ۱۲:۵۵
نوشتت حس خوبی بهم داد
خوشبخت باشی عزیزم

پاسخ :

مچکرم ^__^ 🌷
پسر روانشناس
۲۰ آذر ۹۶ , ۱۲:۵۶

تا حالا شده بخوای حس و حال خودت رو روی پروفایل تلگرامت منتقل کنی و هیچ عکسی نداشته باشی ، مطمئنا پیدا کردن یه عکسی که به حست بخوره خیلی سخته ، حالا تازه اگرم پیداش کنی خیلی وقتا عکس ها وقتی توی تلگرام برش می خورن خراب می شن ، یا نوشته هاشون ناقص می شه ،
برای همین ما این مشکل رو برای همیشه حلش کردیم ، می تونی بیای توی کانال ما و از میون یه عالمه عکس با دسته بندی موضوعی عکس خودت رو انتخاب کنی و بزاری روی پروفایلت ، تازه بهت بگم ، همه عکس ها با استاندارد ها تلگرام سایز بندی شدن

https://t.me/aks_telegram
لوسی می
۲۰ آذر ۹۶ , ۱۳:۰۵
این عشق رو عشق است :)
خوشبختیتون مستداااااام الی ابد الدهر.

پاسخ :

ممنووون عزیز دلم :**
ایضا همین دعا واسه خودت ^__^ ❤❤
آقاگل ‌‌
۲۰ آذر ۹۶ , ۱۳:۵۰
هرکجا وقت خوش افتاد همانجاست بهشت :))

پاسخ :

واقعا ^__^
OVe هستم
۲۰ آذر ۹۶ , ۱۴:۲۵
خدا اعتماد به خودش رو بی جواب نمیذاره! کافیه بهش باور داشته باشیم. [ تِدِ کبیر ] :))

پاسخ :

عه!! تد! سلام :)
دیدم پسر تاریکی رو نوشتی... وقت نکردم بیام بخونم هنوز.
رمزشم ندادی البته

واااقعا دارم تمام تلاشمو میکنم که تمام و کمال اعتماد کنم بهش.
گاهی شیطون یه چیزایی تو گوشم میخونه، ولی دارم تلاش میکنم گوش
ندم به حرفاش
بهارنارنج :)
۲۰ آذر ۹۶ , ۱۵:۳۹
عزیزم^_^

پاسخ :

:**
محمد ...
۲۰ آذر ۹۶ , ۱۶:۱۸
زیبا و تامل برنگیز بود

پاسخ :

ممنون :)
yalda shirazi
۲۰ آذر ۹۶ , ۱۷:۱۶
ایول! چه حرفای خوبی زدی. کلی نکته و تلنگر داشت. مرسی

پاسخ :

قربانت :)
راستی بالاخره رفتی کلاس تذهیب؟
ام اسی خوشبخت
۲۰ آذر ۹۶ , ۱۸:۱۷
روزگار امتحان های سختی میگیره.
ان شالله همیشه آرامش و خوشبختی جاری باشه تو زندگیتون :)

پاسخ :

ممنونم
ان‌شاءالله
و ان‌شاءالله که سربلند باشیم تو این امتحانا...
פـریـر بانو
۲۰ آذر ۹۶ , ۱۹:۳۲
تتلو اراجیف زیاد میگه...قدیما بهتر بود... تو یکی از همون آهنگای قدیمیش تهش گفت: عشق از یه دختر ۱۴ ساله مادر میسازه و از یه پسربچه یه قهرمان...

بزرگ میکنه آدمو :)
الباه یه نکته ای هم هست. اینکه اگر شرایط سخت طولانی بشه مطمئنن تحملش هم سخت میشه. شاید اوایل به چشم نیاد یا دوست داشتنی باشه اما تصور کن مثلاااا یه عمر قراره تو همچین شرایطی زندگی کنی... میتونی؟ فکر کنم تعداد کمی هستن که بتونن :)

پاسخ :

واقعا عشق نگاه آدمو به همه چی عوض میکنه.

بعضی چیزا از دور خیلی وحشتناک به نظر میاد.
وقتی نزدیک میشی میبینی اون جورام نیست
اینم همینطوره، آب تصفیه شده از شیر نمیاد، خب توی
دبه نگه میداریم. یا گاز نیست، خب اجاق برقی میخرم
واسه جهیزیه.
خانمای همکاراش رو دیدم، چند ساله دارن اونجا زندگی
میکنن و راضن‌ان.
فقط یه کوچولو صبر میخواد و یه عالمه عشق.
من که اون دو هفته رو دوس داشتم. ^__^
yalda shirazi
۲۰ آذر ۹۶ , ۲۲:۳۳
دس رو دلم نذار خواهر.... نذار!
کلا هیچ غلط فرهنگی هنری ورزشی نکردم!
گفتم اول برم ورزش که به سن خیلی ربط داره. یعنی مثلا تذهیب و هنر کمی دیرتر بشه اشکالی نداره اما از سن ورزشم ممکنه بگذره. ولی نرفتم هیچ جا هنوز. یه کمی بدمسیره همه جا برام!

پاسخ :

واقعا سخته آدم خودشو راضی کنه یه مسیر طولانی بره واسه ورزش یا هر چی! :)))
من که رو آوردم به ورزش دل‌انگیز رقص! :))))
واسه خودم کلیپای آموزشی دانلود میکنم و تمرین میکنم.
باحاله ^__^
کیان شریعتی
۲۱ آذر ۹۶ , ۰۰:۱۱
گذر زمان تجربه های زیادی به آدم میبخشه.

پاسخ :

همینطوره :)
من ...
۲۲ آذر ۹۶ , ۰۱:۵۸
انگار چابهار بودی

پاسخ :

همون دور و برا بودم ^__^
جو
۲۴ آذر ۹۶ , ۲۱:۴۹
الهی دورت بگردم با این دست به قلمت که این قد قشنگ مینویسی
دل منم برات تنگه خیییییییییلی زیاد

پاسخ :

عزیییزم ^__^
قربون قدت برم :**
واران ...
۲۸ آذر ۹۶ , ۲۰:۲۰
فقط کامنت آخر :)
سلام
خوشبخت بشین ایشالا
عشقتون مستدام باشه الهی 🙏


+
آقای دوماد مبارکه 🌼🌼
آقای دوماد، عروس خانوم ماه هستند مواظبشون باشین خیلی زیاد :)

پاسخ :

^__^
ممنونم :**
maryam ...
۱۶ دی ۹۶ , ۱۱:۱۳
برای یکی از عزیزترازجانای منم همین اتفاق افتاد کاش خدا بهش یه همسر خوب بده
براش دعا کنید:(
نوشتت زیبا بود:)

پاسخ :

ان‌شاءالله به زودی :)
ممنون 🌷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan