در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

از کجا میدونه من چه دعایی میکنم؟!!

آبجی کوچیکه امتحان دیکته داره امروز.

میگه تو نماز ظهرت واسه من دعا کن. بذار یکی از دعاهات واسه من باشه! هی نشین دعا کن که جو بیاد بیاد بیاد!!!! :/

اعصاب نداره جدیدا!!!

maryam ...
۱۶ دی ۹۶ , ۱۱:۰۶
ایشالا جو زودی بیاد پیشت :)
دیکته هم اصلا ندوست خخخ

پاسخ :

جو که رفت تا اسفند.
اگه خدا بخواد دو سه هفته دیگه خودم میرم پیشش :)
واران ...
۱۶ دی ۹۶ , ۱۱:۰۸
:دی
😁😀😀😀
خداحفظش کنه 💚
از طرف من یه ماچ آبدار از آبجی کوچولوی ملوس شیطون کنید 😙😙




+

خب دیده دیگه داری این شکلی دعا میکنی :)))

پاسخ :

ممنون ^__^

بلند بلند که دعا نمیکنم خب!!!
جناب دچار
۱۶ دی ۹۶ , ۱۱:۰۹
سوال جالبی پرسیدی :)
+ لابد قیافه ات شبیه لیلی ها شده :))

پاسخ :

رنگ رخسار خبر میدهد از سر ضمیر؟! :)
جناب دچار
۱۶ دی ۹۶ , ۱۱:۱۹
یه همچین چیزایی :)

امروز توی پست یکی از بچه ها که کامنت داده بودی ازت تعریف کردما!
بگرد پیداش کن :)

پاسخ :

:)

کارای سخت از من نخواین!! :))
پـــــر ی
۱۶ دی ۹۶ , ۱۱:۲۰
خوب دستتو خونده ها :)

پاسخ :

نیم وجب بچه!! :))
سنجاب کوچولو
۱۶ دی ۹۶ , ۱۱:۲۷
:)))

پاسخ :

:)
واران ...
۱۶ دی ۹۶ , ۱۱:۳۷
قیافه ات تابلوهه :دی

پاسخ :

:))))
خانومی ...
۱۶ دی ۹۶ , ۱۲:۰۹
اعصاب داره منتها حسودیش شده :))

پاسخ :

آره :))
آقاگل ‌‌
۱۶ دی ۹۶ , ۱۲:۱۸
راست میگه دیگه. :) در حق دیگران دعا کنین که دیگران هم در حقتون دعا کنن.
حتی یه وقتائیم ما بلاگران قدیمی رو دعا کن. ما هم دعا می‌کنیم برای وصال شما.

پاسخ :

مستر جو "دیگران" به حساب نمیاد مگه؟!! :)
چشم :)  ممنون :)
دست نویس
۱۶ دی ۹۶ , ۱۴:۳۶
سلام
چه خوش است، دعایی که در حق دیگران باشد:)
امیدوارم هم آبجی شما دیکته 20 بگیرد و هم شما به " جو " برسید
جسارته، " جو " کیه؟
ممنون

پاسخ :

سلام‌ :)
ممنون
اسم مستعار همسرمه :)
بهارنارنج :)
۱۶ دی ۹۶ , ۱۵:۰۶
:)))))ببین چه تابلویی

پاسخ :

خخخخخ
مترسک ‌‌
۱۶ دی ۹۶ , ۱۵:۳۳
عجب زرنگیه :))

پاسخ :

اوضاع دارم والا!!
ماهی کوچولو
۱۶ دی ۹۶ , ۱۷:۳۸
خیلی خوبه خواهرت :))))
خدایی خوش به حالت :)

پاسخ :

:)
ممنون ❤
کیان شریعتی
۱۶ دی ۹۶ , ۱۸:۱۵
امیدوارم آرزوی هر دو شما برآورده بشه.

پاسخ :

ممنون 🌷
آبان ...
۱۶ دی ۹۶ , ۱۹:۴۷
خوب معلومه دعای گندم چیه خخخخ
الهی زودی همو ببینید :)

پاسخ :

:)
ممنونم آبان جانم :**
حوا بانو
۱۶ دی ۹۶ , ۲۰:۱۹
قشنگ معلومه خیلی شیطونه :) خدا حفظش کنه :)

پاسخ :

شیطنتاش زیر پوستیه :))
Frozen Fire
۱۷ دی ۹۶ , ۱۱:۴۳
عااالی بود ینی!
خدا هردوشون رو برات حفظ کنه ;)

پاسخ :

ممنون ^__^
🌷🌷
لوسی می
۱۷ دی ۹۶ , ۱۳:۰۰
ماجرای رنگ رخساره و اینا :)
خواهر بلایی داری خدایی :)
خدا حفظش کنه.

پاسخ :

احتمالا :)))
خیلی بهم تیکه میندازه نیم وجبی!!
ممنون :*
همینطور خدا حفظ کنه پسرک و گل پسرو ❤
محسن رحمانی
۲۰ دی ۹۶ , ۲۳:۳۸
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

پاسخ :

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan