در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۲۷۷.

۱. زندگی متاهلی اونجا سخته که باید پیاز رنده کنی!


۲. اگه ماهی درست کردین و خیلی شور شد، با سیب‌زمینی و تخم‌مرغ به عنوان کتلت بازیافتش کنین!! (احتمالا واسه گوشت و مرغ هم جواب بده!)


۳. و اگه ژله درست کردین و دو سه روز بعد خواستین بخورین و دیدین خیلی سفت و لاستیکی شده، دو سه ساعت بیرون یخچال نگهش دارین، مث روز اول میشه.


۴. فردا برمیگردم شیراز. اگه هواپیمام سقوط کرد حلال کنید! (احساس امنیت بیداد میکنه لامصب!!)


۵. مستر جو حدود شیش ساله که رسما به عنوان یه مهندس داره کار میکنه، بعد دیروز که بهش تبریک میگم، میگه عه امروز روز مهندسه؟!!!! بعد ما سال دوم دبیرستان که رفتیم رشته ریاضی به همدیگه روز مهنرسو تبریک میگفتیم!!!! :)))


لوسی می
۰۶ اسفند ۹۶ , ۱۳:۵۲
آخ آخ آخ! چه شبی باشد امشب! شب هجر :(((


برات صبوری و امنیت آرزو میکنم :)
شماره پنج هم خیلی باحال بود :دی

+یه کم از وضعیت اونجا برامون بگو من تصورم اینه که اونجا گاز نداره! آره؟ اینو گفته بودی یا جای دیگه ای شنیده بودم؟! ولی بیشتر بگو خب :)

پاسخ :

دو روزه دپرسم :((

ممنون ^__^

+ یه جایی داغون‌تر از اون عکسی که تو کتاب اجتماعی بود، خانواده آقای هاشمی
که رفته بودن کاخ شاه.... یه جایی داغونتر از اونو تصور کن :))
تنها امکانات رفاهیش برقه که اونم زیاد قطع میشه!
آب تصفیه شده رو باید بخریم.
گاز هم با کپسول باید بخریم و به اجاق وصل کنیم، که معمولا دوده شدیدی به ظرفا میزنه!
کلا اینجا فقط میشه با عشق زندگی کرد! :)))
امکانات پزشکی هم خیلی محدوده
پـــــر ی
۰۶ اسفند ۹۶ , ۱۴:۱۷
با هواپیما نرو تروخدا :(

پاسخ :

۱۴۰۰ کیلومتره!! و اتوبوسش خیلی ناامنه! با چی برم؟!! :(
پسر شجاع
۰۶ اسفند ۹۶ , ۱۴:۲۳
کتلت ماهی ؟ :/
_پرواز امنی داشته باشید :)

پاسخ :

آره خوشمزه میشه.
ممنون :)
محبوبه شب
۰۶ اسفند ۹۶ , ۱۴:۲۵
یعنی تا حالا پیاز رنده نکرده بودی؟!؟!

پاسخ :

نه!! همیشه مامان رنده میکرد! میگفت تو چشمت میسوزه! :)
محبوبه شب
۰۶ اسفند ۹۶ , ۱۴:۲۶
ان شاءالله سالم برگردی خونه : )
ولی خب هواپیماست دیگه
حلالت می کنم خخخخ
:*

پاسخ :

:|
ممنون :)))))
جناب دچار
۰۶ اسفند ۹۶ , ۱۴:۳۸
شما مگه عروسی کردین!؟ :)

پاسخ :

عقدیم
عروسی اردیبهشته
اسفنـ ـدونه
۰۶ اسفند ۹۶ , ۱۴:۴۰
:))
حتما این نکات یادم میمونه🙄

پاسخ :

^__^
آقاگل ‌‌
۰۶ اسفند ۹۶ , ۱۴:۵۳
نتیجه می‌گیریم هرکسی پیاز رنده کنه متأهله؟ :) مثلاً از فردا خواستیم بدونیم کسی مجرد هست یا متأهل بپرسیم ببخشید شما تا حالا پیاز رنده کردی؟ :))
.
ان‌شالله سفر بی‌خطری باشه.

پاسخ :

هر کی بچه سوسول باشه آره :))))))

ممنون
هوپ ...
۰۶ اسفند ۹۶ , ۱۵:۰۵
مگه کتلت ماهی هم داریم؟! :-/
من تصمیم دارم صبح ب صبح به همسر آیندم بگم پیازشو رنده کنه بعد بره سرکار! یعنی چی من دست به پیاز بزنم؟! :-)))

پاسخ :

آره. مث کتلت گوشت و مرغه.
ماهی ریز ریز شده، یا تن ماهی ریز ریز شده، با سیب‌زمینی آب‌پز و تخم‌مرغ
و ادویه جات لازم :)
جو هم خونه باشه میگه بذا من رنده کنم. ولی وقتی نیس مجبورم خودم رنده کنم خب
פـریـر بانو
۰۶ اسفند ۹۶ , ۱۵:۴۴
مگه مجردا پیاز رنده نمی‌کنن؟ :)) کاش یه عینکی چیزی واسش اختراع می‌شد! کور شدیم به والله :/

مرسی بابت ذکر نکات کدبانوگری :دی

زبونت رو موش بخوره! سقوط چیه! عه :/ ایشالا که به سلامت برسی... راستی گندم تو راهرومون یه دختر جدید اومده شیرازیه! هر وقت می‌بینمش یاد تو می‌افتم :))

خلاصه روز مهندس‌ و دوست‌داران مهندسی مابالَک بات :دی

پاسخ :

من مجرد بودم رنده نمیکردم خب :)))
از اون ماسکا هست واسه شیمیایی میزنن... اونا فک کنم خوب باشه واسه پیاز :))

^__^

والا هر دم از این باغ بری میرسد. اینجا باس گفت عمر دست عزرائیله! :)))
جو هم یه رفیق شمالی داره، خانومش منو یاد تو میندازه ^__^

ممنون عزیز جانم :**
مترسک ‌‌
۰۶ اسفند ۹۶ , ۱۶:۲۳
الان بگم «از دست تو» یا توجیهی؟ D:

پاسخ :

توجیهم :)))
ام اسی خوشبخت
۰۶ اسفند ۹۶ , ۱۷:۱۰
ممنون برای نکات مفیدتون .
ان شالله به سلامت برمیگردید.
کلا ما مهندسا خاکی هستیم, مناسبت ها برامون مهم نیست. روزتون هم مبارک :)

پاسخ :

ان‌شاءالله
من خاکی نبودم یعنی؟! :))))
روز تو هم مبارک دوسی ♡♡♡
اسفنـ ـدونه
۰۶ اسفند ۹۶ , ۱۹:۱۹
نمیدونم چرا اصلا به اون تیکه دقت نکردم😑

روز مهندس تبریک میگم

پاسخ :

:)
ممنون 🌷🌷
آوو کادو
۰۶ اسفند ۹۶ , ۲۱:۱۹
حتی من که درختم هم پیاز رنده میکنم! :-)

پاسخ :

عه!!! پس واسه تو متاهلی سخت نیست دیگه ^__^
آستین بالا بزنیم ؟ :)
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۰۶ اسفند ۹۶ , ۲۱:۵۵
به سلامت برسی ان شاالله:-)

پاسخ :

ممنون 🌷🌷🌷🌷
جناب دچار
۰۷ اسفند ۹۶ , ۰۷:۴۱
@هوپ

تصور اینکه دستپخت یه دندون پزشک رو بخورم .... اه :)

پاسخ :

:))
پـــــر ی
۰۷ اسفند ۹۶ , ۰۸:۴۶
نه
همون با هواپیما برو ولی توکل کن :)

پاسخ :

الان تو هواپیمام!! دعا کن برام :))
پـــــر ی
۰۷ اسفند ۹۶ , ۱۰:۵۴
اوه مای گاد :)
مواظب خودت باش :)

پاسخ :

بودم :))
آوو کادو
۰۷ اسفند ۹۶ , ۱۱:۴۹
بزنید! ؛-)

پاسخ :

ایده‌آل‌هاتو بگو تا معرفی کنم ^__^
محسن رحمانی
۰۷ اسفند ۹۶ , ۱۳:۱۷
میگم برگشتید به فکر یه اتاق بگردید چون اتاق شما توسط آبجی کوچیکه اشغال شده :دی

پاسخ :

اتفاقا همه چی رو برای برگشتنم آناده کرده بود :)
آوو کادو
۰۷ اسفند ۹۶ , ۲۰:۲۸
شوخی کردم :-))

پاسخ :

عه!! من به چند نفر قول دادم واسه خواستگاری آخر هفته ؛))
مهراد فروتن
۱۲ اسفند ۹۶ , ۱۳:۵۹
سلام
آخرین باری که من این جا کامنت گذاشتم گندم بانو تازده با مسترشون آشنا شده بود :)
خوبین؟
دنیای تاهل خوبه؟!
آبجی کوچیکه شیطون چطوره؟!

پاسخ :

عه! سلام
ممنون. شما خوبین؟
دنیای تاهل شیرینه. ان‌شاءالله قسمتتون بشه :)
آبجی کوچیکه هم خوبه خدا رو شکر
جو لیک
۱۵ اسفند ۹۶ , ۱۶:۰۳
من دقیقا یادمه در اوایل نوجوانی که مامانم یه پیاز متوسط بهم سپرد رنده کنم ایمان آوردم مامانم یه سوپرهیروی مخفیه که تواناییِ ابرقهرمانیش مقابله در برابر پیازه. :|
هنوزم هروقت پیاز رنده می کنم یاد و خاطره اون روز که داشتم کور می شدم و به ابرقهرمانی مامانم ایمان آوردم زنده میشه :))

پاسخ :

واقعا از کارای سخت روزگاره!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan