در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

مث یه خواب شیرین...

یک ماه گذشت!! چه باور نکردنی!

و من دقیقا یک ماهه که میخوام از اون شب بنویسم!!

میدونین... من همیشه اعتقاد داشتم که عروسی گرفتن اشتباهه!! و این اعتقاد تا دم در تالار با من بود!! 

نه خب... یه کمی قبل‌تر از دم تالار!!! تا اونجایی که هنوز ماشینا با دیدن ماشین گل‌کاری شده‌مون بوق نزده بودن!! (واسه ماشین عروسا بوق بزنید!! به عروس و دوماد خیلی حس خوبی میده! ^__^ )

جو رانندگی میکرد و من تند تند بادکنک باد میکردم!!! :))) خودمم وقتی یه عروسو در حال بادکنک باد کردن تصور میکنم خنده‌م میگیره!! :دی

باورم نمیشه یه ماه گذشته از اون شب... گاهی فیلمای اون شبو میذاریم و با یه عالمه حس خوب از اون شب یاد میکنیم. جو میگفت بهترین شب زندگیم بود :) 


+ ماه عسلو هم میخوام بنویسم!! به زودی :))

++ شب عروسیتون یه ژلوفن بخورید و بدون پا درد برقصید!

+++ عروسیایی که عروس و دومادش کم میرقصن خوش نمیگذره!!!

آوو کادو
۱۲ خرداد ۹۷ , ۱۹:۴۳
:-)

+پس عروسیایی که عروس و دومادش نمیرقصن کلا به درد نمیخوره!

پاسخ :

خیلی مهمه تو خوش گذشتن عروسی!
آخه همه نگاهشون به عروس و دوماده!
پس برو تمرین کن آووکادو جان ^__*
محبوبه شب
۱۲ خرداد ۹۷ , ۱۹:۴۹
بابایی منم وقتی ماشین عروس تو جاده میبینه بوق بوق می کنه
😍

+منتظریم.
++خا 😂
+++موافقم. عروس باید جلف باشه و فقط وسط باشه.. چیه همش تو جایگاه صم بکم میشینه :|

پاسخ :

خیلی کیف داشت وقتی ماشینا واسه‌مون بوق میزدن!! :)
از اون روز هر جا ماشین عروس میبینیم بوق میزنیم براش ^__^

+++ جلف بودم منم :))))
اصلا ننشستم رو صندلی!
آقاگل ‌‌
۱۲ خرداد ۹۷ , ۲۰:۰۲
و من یک ماهه هی یادم میره بیام تبریک و تهنیت و غیره عرض کنم. عجب آدمی شدما.
مشخصه یک ماه شیرینی بوده. :)
به خوشبختی همیشه.

پاسخ :

^__^
ممنون. ایشالا دامادی خودت
یک ماه شیرین و پر کار
تازه یه ذره سرمون خلوت شده، نشستیم با هم گیم آف ترونز میبینیم! :|
جولیک ‌‌‌‌‌
۱۲ خرداد ۹۷ , ۲۱:۰۲
من عروسیم دوستای خودم و دامادو می برم پینت بال. رقص بلد نیستم خودم، ما هم خوب نمیدونیم مرد برقصه:|

پاسخ :

به نظرم هیشکی تو رقص بلد نبودن نابودتر از من نباشه!!
چند ماه تمرین کردم واسه عروسی :)))
باحاله شب عروسیت برقصی ^__^
خب رقص مرد باید مردونه باشه، نه مث محمد خردادیان که! :)
وایسه وسط بشکن بزنه مثلا ^__^
פـریـر بانو
۱۲ خرداد ۹۷ , ۲۲:۱۷
اصلا عروسی خیلی خوبه در کل :))
خوشحالم بابت خوشحال بودنت، بابت حس خوبت، بابت خوشبختیت. چقدر ذوقناکه دیدن حال خوبتون... الهی که همیشگی باشه ^_^

پاسخ :

حریر جانم!!! :***
مرسی عزیزم. ایشالا عروسی خودت :***
yalda shirazi
۱۲ خرداد ۹۷ , ۲۳:۰۲
ما دقیقا از اون خونواداش هستیم که هر جا ماشین عروس یا حتی اونایی که دنبال ماشین هستن و یا حتی کسایی که صرفا آهنگ بلند کردن و قر میدن رو میبینیم بوق میزنیم وهمراهی میکنیم!

پاسخ :

دمتون گرم ^__^
شایدم یکی از اون ماشینایی که واسه ما بوق زدن شما بودین :)
:**
Vafa 1192
۱۳ خرداد ۹۷ , ۰۴:۴۱
حال دلت خوب

پاسخ :

ممنون :)
بانو ف تک نقطه
۱۳ خرداد ۹۷ , ۱۱:۲۲
عزیزدلم :)))
مبارکت باشه این حس خوب ❤️❤️❤️

شما خونه ندارین پس کجا زندگی میکنین گندمی؟اونجایی که جو قبلا بود؟


ایشالا زودی خونتونو بدن عزیزم.. اینجوری دلت آروم ترم میشه 💚

پاسخ :

بانووووووو !!!! سلاااام ^__^
ممنون عزیزم ❤❤
اومدیم تهران من همش به فکر بلاگرای تهرانی بودم!
خیلی کم موندیم نمیشد بیام ببینمتون.
ولی خیلی به یادتون بودم :**

دوستاش میرن مرخصی یا ماموریت، خونه‌شونو میدن به ما :)

ایشالا. ممنون دوسی جون :*
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۱۳ خرداد ۹۷ , ۱۲:۳۴
سعی میکنم یه عروس با لباس عروس رو توی ماشین عروس در حال بادکردن بادکنک تصور کنم:-)))))
خوشی هاتون مستدام:-)

پاسخ :

هر کی میدید منو تعجب میکرد :))))
ممنون حورا جانم ^__^
✿دخترے از تبارِ غرور✿
۱۳ خرداد ۹۷ , ۱۷:۲۰
ینی میگی بگیریم؟
من که خبلی مقاومت مردم که عروسی نگیریم اما زورم نرسیده و هیچکس قبول نمیکنه چون منم اعتقادی ندارم بهش!
من ازینا میشم که فقط نشسته و پا نمیشه چون بلد نیستم زیرصفرم حتی

پاسخ :

نمیدونم... من که راضیم از اینکه گرفتم.
به هر حال اتفاقیه که فقط یه بار تو زندگی میتونه بیوفته: )
منم زیر صفر بودم. دو سه ماه تمرین کردم. ویدیوهای آموزشی دانلود کردم
شو گذاشتم و رقصاشو نگا کردم و زیاد رقصیدم!
اگه قرار شد عروسی بگیری حتما تمرین کن. حیفه این همه خرج، بعد خوش نگذره.
عروسی خودتم هست خیالت راحته از بابت فیلم :)
بعدم برنامه ریزی کن حتما.
اگه قرار شد عروسی بگیری خوشحال میشم کمک کنم بهت :)
سوالی چیزی، برنامه‌ریزی‌ای و...

+ پیشاپیش مبارکت باشه عزیزم
ام اسی خوشبخت
۱۴ خرداد ۹۷ , ۱۷:۴۱
خداروشکر بهتون خوش گذشته و خاطره خوبی شده :)
خوشبختیتون مستدام :)

پاسخ :

^__^
ممنون دوست گلم :**
سمولی :)
۱۴ خرداد ۹۷ , ۱۸:۰۸
هووم. بوق زدن واسه ماشینای عروس...
کاش میشد کفش پاشنه بلندو حذف کرد و ژلوفن و خورد :دی

پاسخ :

من اذیت نشدم با کفش پاشنه بلند.
البته حتما باید مدل مبلی بپوشی، اونایی که پاشنه‌ش جداس خیلی اذیت میکنه.
ولی با این حال، خیلیا پاشنه بلند نمیپوشن. کفشی بپوش که توش راحت باشی
نار خاتون
۱۵ خرداد ۹۷ , ۰۹:۲۲
خیلی هم مبارک:) خوشبخت بمونید...❤

پاسخ :

ممنون نار خاتون جان :**
هوپ ...
۱۵ خرداد ۹۷ , ۱۵:۵۷
به به! دیدی گفتم عروسی رو حتما بگیر خیلی بهت خوش میگذره؟!
مبارک باشه با تاخیر گندمِ عروس :-)

پاسخ :

آره واقعا خیلی خوب بود
ممنون :**
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan